Kijk, iemand die het begrijpt. Staande gehouden ben ik vaak, met name voor ID, maar aangehouden slechts 3 keer. 2 keer voor rijden met teveel drank op en 1 keer voor het vernielen van een deur.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:28 schreef melluk het volgende:
zo te lezen zijn de meeste mensen wel eens STAANDE gehouden idd, maar het grootste gedeelte nog nooit AANgehouden. Verschil: aangehouden is dat je mee gaat naar bureau en gearresteerd wordt. Staande gehouden is dat je alleen op de plek waar je staat wordt gehouden om op die manier een boete te krijgen, of een waarschuwing.
Ik ben dus zelf nooit aangehouden, wel af en toe staande gehouden, de usual: rood licht, zonder helm (toen ik nog jong en onbezonnen was :p), te hard op me scooter, geen licht enzenz
wou wijzigen, was het quote.. kwam er telaat achterquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:35 schreef Geqxon het volgende:
Je vond het zo grappig dat je jezelf gequote hebt
Nou ik niet, de lollerbanken zie ik bijna dagelijks en ze staan ook altijd in zuid op drukke kruispunten, zoals die bij de vrijheidslaan, om de hoek verstopt te wachten tot iemand door rood rijdt.quote:Op maandag 2 april 2007 17:27 schreef sanni het volgende:
De laatste weken schijn ik de Politie om een of andere reden telkens te missen terwijl Amsterdam normaal stikt van een Politie aanwezigheid.[afbeelding]
Herkenbaar.....quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:30 schreef mstx het volgende:
Ja, toen ik 12 uur te vroeg rotjes afsteekte. 5 jaar geleden
ik doe een SPORT met die dingen. dankzij figuren als jij, is deze sport verboden in nederland. je had opgepakt kunnen worden, en een strafblad kunnen krijgen voor VERBODEN WAPENBEZIT. staat heel erg slecht op je CV. hadden ze eigenlijk moeten doen, want dankzij jou soort figuren die dat als speelgoed zien, help je mijn sport naar de kl*tenquote:Op woensdag 28 maart 2007 19:45 schreef Sinterklahaas het volgende:
Ik en m'n vrienden wilden een filmpje maken voor een school project,
we hadden een nep uzi uit duitsland(zo'n luchtdruk nep ding)
Toen reed er net een zwarte opel voorbij, wij denken dat t een gewoone burger is,
komen ze naar ons toe," leg het pistool op de grond!" was 't wel de politie
we kwamen er gelukig met een waarschuwing van af.....
huiliequote:Op donderdag 5 april 2007 14:31 schreef HTN02 het volgende:
[..]
ik doe een SPORT met die dingen. dankzij figuren als jij, is deze sport verboden in nederland. je had opgepakt kunnen worden, en een strafblad kunnen krijgen voor VERBODEN WAPENBEZIT. staat heel erg slecht op je CV. hadden ze eigenlijk moeten doen, want dankzij jou soort figuren die dat als speelgoed zien, help je mijn sport naar de kl*ten
(PS: Ik speel in belgie, ik overtreed dus GEEN nederlandse wetten)
ijmuiden?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:34 schreef arnold-d het volgende:
1x op het dak van het ziekenhuis betrapt door dog securtie, teon kwam de politie erbij![]()
gelukkig alleen waarschuwing(sloopziekenhuis)
meerdere malen waarschuwing.. dik lang op fietspad rijden, en er laat achter komen dat de politie telkens achter je reed![]()
![]()
who caresquote:Op donderdag 5 april 2007 14:31 schreef HTN02 het volgende:
[..]
ik doe een SPORT met die dingen. dankzij figuren als jij, is deze sport verboden in nederland. je had opgepakt kunnen worden, en een strafblad kunnen krijgen voor VERBODEN WAPENBEZIT. staat heel erg slecht op je CV. hadden ze eigenlijk moeten doen, want dankzij jou soort figuren die dat als speelgoed zien, help je mijn sport naar de kl*ten
Baviaan, het is ook een nepdingquote:Op donderdag 5 april 2007 14:31 schreef HTN02 het volgende:
[..]
chimpasee, als ik zoen ding op je kop zet krijg ik zo je geld mee...quote:
Gewoon dat ding tegen het hoofd zetten van je nieuwe werkgever...Niet zo moeilijk doen hequote:Op vrijdag 6 april 2007 10:54 schreef HTN02 het volgende:
[..]
chimpasee, als ik zoen ding op je kop zet krijg ik zo je geld mee...
die dingen zijn illegaal in nederland, en vallen onder verboden wapenbezit.
maar goed, leg jij dat maar is uit aan je nieuwe werkgever...
Jij krijgt wel een baan wou je zeggen met zo'n taalgebruik.quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:54 schreef HTN02 het volgende:
[..]
chimpasee, als ik zoen ding op je kop zet krijg ik zo je geld mee...
die dingen zijn illegaal in nederland, en vallen onder verboden wapenbezit.
maar goed, leg jij dat maar is uit aan je nieuwe werkgever...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |