quote:Op maandag 19 februari 2007 22:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens met een rotje afgesproken, dat was echt een knaller
Fietslicht is nu 20euro in totaalquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:27 schreef Daantke het volgende:
Afgelopen week voor het eerst in mn leven Blik op de Weg kijken, daarna zonder ID naar huis fietsen, en voor het eerst in mn leven aangehouden worden door politie omdat ze dachten dat ik geen licht had
Gelukkig alleen waarschuwing dat ie niet fel genoeg was, anders was ik weer 100 euro armer... (75 voor zonder ID en 30? voor zonder fietslicht)
Voortaan dus eerst overal korte schietlontjes aan hangen. Het zal ze lerenquote:Op zondag 4 maart 2007 18:34 schreef Fredo24 het volgende:
Ohja,met oudjaar had ik een nitraat afgestoken.
Komt er opeens een agent in burger op me af rennen.
Ik mee naar het bureau,al het illegaal vuurwerk ingelevert.
Die politie in burger woonde tegenover me,oudjaarsavond zag ik
hem mijn illegaal vuurwerk afsteken.![]()
![]()
Zozo, 5 km welquote:Op zondag 4 maart 2007 21:28 schreef centenbakkie het volgende:
whehe
meegenomen voor rollerbank omdat ik in de berm ging crossen waar van die mobiele flitsers stonden
dat een paar keer doen om oom agent te irriteren die er vlakbij stond met zn busje
moest ik meeduurde 10 minuten voordat ze me brommert aankregen
6 agenten erbij helemaal opgewonden
ging ie maar 51
sorry
ze brachten me niet ff terug -.- kon ik 5 km rijden
Volgens mij ben jij niet veel ouder dan het aantal donshaartjes op je piemeltje.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:36 schreef furian het volgende:
50 meter voor mijn huis![]()
me ouders konden mooi mee kijken hoe ik een boete kreeg omdat ik geen licht op mijn fiets had![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en het domme was nog wel.. ik fietste net van onze oprit af..
![]()
![]()
![]()
DANK U AGENT!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij bent stoer!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:39 schreef furian het volgende:
hahahahahaha klopt.. ik scheer mij altijd heel netjes dus ik zal wel rond de 0 wezen..
Kenker je bent 17quote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:46 schreef FreeShooter het volgende:
Maat van mij kreeg pas een boete omdat hij ergens stond te schuilen voor de regen, bleek dus een hangplek te zijn. Het kwam daar niet eens vandaan, dus hoe kon hij het weten dat het een hangplek is? Daarbij kwam nog is dat hij MOEST schuilen omdat hij een gebroken voet heeft en daarom gips. Dat allemaal bij elkaar vonden ze niet genoeg om de 50 euro !!! boete in te trekken. Stelletje kneuzen, natuurljk weer 2 van die pikkies net van de opleiding af.
Zelf wel een paar keer boete voor geen licht, door rood rijden en een paar keer moeten rennen voor de politie met vuurwerk. Niets boeiends
Voor rood licht en zonder helm word je dus niet staande gehouden wijsneusquote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:28 schreef melluk het volgende:
zo te lezen zijn de meeste mensen wel eens STAANDE gehouden idd, maar het grootste gedeelte nog nooit AANgehouden. Verschil: aangehouden is dat je mee gaat naar bureau en gearresteerd wordt. Staande gehouden is dat je alleen op de plek waar je staat wordt gehouden om op die manier een boete te krijgen, of een waarschuwing.
Ik ben dus zelf nooit aangehouden, wel af en toe staande gehouden, de usual: rood licht, zonder helm (toen ik nog jong en onbezonnen was :p), te hard op me scooter, geen licht enzenz
wheheheh, ik moest lachenquote:Op zondag 4 maart 2007 21:28 schreef centenbakkie het volgende:
whehe
meegenomen voor rollerbank omdat ik in de berm ging crossen waar van die mobiele flitsers stonden
dat een paar keer doen om oom agent te irriteren die er vlakbij stond met zn busje
moest ik meeduurde 10 minuten voordat ze me brommert aankregen
6 agenten erbij helemaal opgewonden
ging ie maar 51
sorry
ze brachten me niet ff terug -.- kon ik 5 km rijden
registreer je je nou om dat te posten?quote:Op zondag 11 maart 2007 20:27 schreef ErnstJan het volgende:
Mijn eerste post;;
Nee nog nooit aangehouden, laat ik het maar zou houden
je moet ergens begnnen hequote:Op zondag 11 maart 2007 20:41 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
registreer je je nou om dat te posten?
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:01 schreef jovink het volgende:
50eu en stuk of wat km te hard en mee naar rollerbank met 80 ccnog steeds geen boete van btw
keer met honda 110 cc crossen en stukje over de weg ineens politie ik weg rijden..kreeg ik n vastloper aaaah
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |