Ik heb de saturatie wat verlaagd (-21), maar misschien komt dat omdat ik een foto te snel te licht vindquote:Op woensdag 14 februari 2007 17:08 schreef RobinM87 het volgende:
Heb dit zelf een tijdje terug ook al geprobeerd, maar toen kwam er niet echt wat zinnigs uitmisschien dat ik vanavond nog wel ff wat ga aankooien
Ik zie in jouw foto trouwens niet echt wat...hij is wat te donker.
Het is meer op eigen inzicht idd, en afhankelijk wat de lichtsituatie.quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:20 schreef Vliegvrager het volgende:
Leuk idee, denk dat het beter werkt als je de timing op 1 sec zet, en pas na een halve sec gaat inzoomen. Dat brengt meer scherpte in de plaat.
Wow, Re, hij is echt leuk! Het klopt gewoon.quote:
Joh! dat wil ik ook proberen....niet gedacht dat tv zo effect zou hebbenquote:Op donderdag 15 februari 2007 09:46 schreef ableton het volgende:
grappig om te doen jah.
3-d tv:
[afbeelding]
[afbeelding]
zo cool!!!!!quote:Op donderdag 15 februari 2007 09:46 schreef ableton het volgende:
grappig om te doen jah.
3-d tv:
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat zou best kunnen, maar de bedoeling van fotografie is, IMO, zoveel mogelijk met de camera doen, en zo weinig mogelijk met de comp doenquote:Op donderdag 15 februari 2007 09:45 schreef Robertje het volgende:
Dit kan toch ook met een Photoshop plugje?
prijs delenquote:Op donderdag 15 februari 2007 10:34 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
zo cool!!!!!omzetten naar ZW of wat van de omgeving wegcroppen?
mén, ik krijg meteen een ideetje voor een challenge waar ik op zit te broeden
naamsvermelding als zijnde inspiratiebron ook goed?quote:
Kan je je instellingen een klein beetje verklappen?quote:Op donderdag 15 februari 2007 09:46 schreef ableton het volgende:
grappig om te doen jah.
3-d tv:
[afbeelding]
Nee dat niet, maar om nou voor 2 foto´s een nieuw "Show hier jouw lange sluitertijd foto´s" topic aan te maken leek me ook zo watquote:
[doe-topic] Schrijven met lichtquote:Op donderdag 22 februari 2007 14:34 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar om nou voor 2 foto´s een nieuw "Show hier jouw lange sluitertijd foto´s" topic aan te maken leek me ook zo wat
Mijn pols is naar de klote, voor mij is het dus erg moeilijk om mijn camera stil te houdenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:47 schreef Puckzzz het volgende:
beetje bibberig
Ik ben aan het broeden op een ideetje. es kijken of ik er dit weekend tijd voor heb
quote:Op donderdag 15 februari 2007 09:46 schreef ableton het volgende:
grappig om te doen jah.
3-d tv:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 08:23 schreef Re het volgende:
kewl, hij animeert alleen nog niet?
Wedden dat ie de 609 niet haalt...quote:» Er is al 608 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk goed of het nuttig is dit topic omhoog te schoppen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |