Maar daar speelde hij toch ook een soort van opiichter/ladykillerquote:Op woensdag 14 februari 2007 16:07 schreef Nembrionic het volgende:
De vraag was:
In welke film speelde Michael Caine een echte ladykiller?
Dirty Rotten Scoundrels was niet goed...
Een ladykiller is een versierderquote:Op woensdag 14 februari 2007 16:08 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Maar daar speelde hij toch ook een soort van opiichter/ladykiller
quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:10 schreef Frollo het volgende:
Alfie?
1. ik had de vraag reeds terug getrokken.quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:11 schreef diamant het volgende:
Waarom heb ik het puntje niet gekregen?
Ik snap het even niet. Mag iemand in zijn leven geen Batman comics hebben gelezen?
Hij had 'm wel op tijd beantwoord hoor.quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
1. ik had de vraag reeds terug getrokken.
Je nieuwe vraag heb je pas na mijn post gesteld. Het puntje is mij om het even maar dat je denkt dat iemand iets opzoekt is gewoon onzin. Dan had ik net zo goed antwoord kunnen geven op je transformersvragen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
1. ik had de vraag reeds terug getrokken.
2. ik vertrouwde het niet nee. Als je het uit de comic hebt: prima. Maar de vraag was reeds teruggetrokken. Hoofdzakelijk omdat het in de film/series waarschijnlijk niet gezegd is en dus minder geschikt is als vraag voor algemene kennis.
Ja maar hij lichtte vrouwen op nadat hij ze versierd had.quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een ladykiller is een versierder
Een rokkenjager dus..
Nee, dat lijkt zo. Zoals je zelf weet duurt het even voordat je een post getypt hebt. Ik ga niet elke 5 seconden tijdens het typen van een post het topic refreshen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:16 schreef Neleos het volgende:
[..]
Hij had 'm wel op tijd beantwoord hoor.
Zie hierboven.quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:16 schreef diamant het volgende:
[..]
Je nieuwe vraag heb je pas na mijn post gesteld. Het puntje is mij om het even maar dat je denkt dat iemand iets opzoekt is gewoon onzin. Dan had ik net zo goed antwoord kunnen geven op je transformersvragen.
Nee oke, maar het antwoord stond er voordat er een nieuwe vraag stond. Maar goed, het maakt mij verder ook niet uit. Ik ga geen ruzie lopen maken op Valentijnsdag.quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt zo. Zoals je zelf weet duurt het even voordat je een post getypt hebt. Ik ga niet elke 5 seconden tijdens het typen van een post het topic refreshen.
betrap me dan maarquote:Op woensdag 14 februari 2007 16:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zie hierboven.
En dat iemand iets opzoekt onzin? Heb je enig idee hoeveel mensen hier betrapt zijn op het Googlen? Juist, aardig wat.
quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:20 schreef Neleos het volgende:
[..]
Nee oke, maar het antwoord stond er voordat er een nieuwe vraag stond. Maar goed, het maakt mij verder ook niet uit. Ik ga geen ruzie lopen maken op Valentijnsdag.![]()
Ik dacht dat ik dat al gedaan heurquote:
Wil je je vraag even VET maken. Valt ie wat meer op tussen de posts hierbovenquote:Op woensdag 14 februari 2007 16:15 schreef Frollo het volgende:
Om even in te haken:
Wie componeerde de titelsong van Alfie?
en je bewijs is? Dat je het alleenrecht hebt op Alfred Pennyworth?quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik dat al gedaan heur
Je hebt gelijk.quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:23 schreef erkel het volgende:
Wil je je vraag even VET maken. Valt ie wat meer op tussen de posts hierboven
Bedoel je bij 1 de maand die door alle maanfasen gaat?quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:26 schreef PhysicsRules het volgende:
1. de tijd die de maan nodig heeft om een rondje te maken rond de aarde, gecorrigeerd voor de draaiing van de aarde om de zon.
2. de tijd die de maan nodig heeft om een rondje rond de aarde te maken, en weer terug is boven het zelfde punt op aarde
3. de tijd die de maan nodig heeft om een rondje te maken rond de aarde, gecorrigeerd voor de draaiing van de aarde om haar as.
Wat ik bedoelde was (in andere volgorde)quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:40 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Bedoel je bij 1 de maand die door alle maanfasen gaat?
2 en 3 is dus een beetje gelijk?![]()
Mister1977 +1quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:43 schreef Mister1977 het volgende:
Straat van Dover/Nauw van Calais
Kattegat
Straat van Messina
Bosporus
Straat van Gibraltar
1 Siderischquote:Op woensdag 14 februari 2007 18:43 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Wat ik bedoelde was (in andere volgorde)
1. Precies rondje (360 graden)
2. + Correctie voor draaing aarde om as
3. + Correctie voor draaing aarde om zon
Die derde is Synodisch. Omdat de aarde om de zon draait is de positie waarvanuit de maan vol is net iets anders elke keer. De tweede is tropisch, dat is namelijk van meridiaan naar meridiaan.quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:46 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
1 Siderisch
2 Synodisch (volle maan tot volle maan)
3 Niet bestaand. Daarvoor tel ik dus maar die kalendermaand.![]()
Welke landen reken je tot Oceanië?quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:56 schreef erkel het volgende:
Europa - Elbroes
Azië - Mount Everest
Oceanië - Mount Cook
Afrika - Kilimanjoro
Dat is goed maar dat betekent dat je de berg moet herzien.quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:59 schreef erkel het volgende:
Australië, Nieuw Zeeland, Papua Nieuw Guinea en nog wat Polinesische eilanden toch?
Nee. Bedoel je die vulkaan? (Mount Saint Helens)quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:59 schreef PhysicsRules het volgende:
Noord Amerika: Mnt St Helena?
Ja, bedenk me nu ook dat op Nieuw Guinea wel een hogere berg zal liggen, maar die weet ik nietquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:01 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Dat is goed maar dat betekent dat je de berg moet herzien.![]()
Ja, die.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:02 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Nee. Bedoel je die vulkaan? (Mount Saint Helens)
Ja, in Papoea Nieuw Guinea. Was het niet naar een duitser genoemd? De Wilhelmsberg of zo.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:04 schreef erkel het volgende:
[..]
Ja, bedenk me nu ook dat op Nieuw Guinea wel een hogere berg zal liggen, maar die weet ik niet![]()
Nee dat is een enge ziekte geloof ik.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:05 schreef PhysicsRules het volgende:
Beri Beri? Is waarschijnlijk totaal iets anders.
Dan bedoel je Mount MacKinley.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:06 schreef Yurithemaster het volgende:
Noord amerika - mount kackinley
Dat jaquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:07 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Dan bedoel je Mount MacKinley.
Heb het allemaal al opgezocht en daar kom je niet zomaar opquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:10 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik weet wel hoe het gebergte heet in Z-Amerika, maar welke berg daar nu de hoogste van is.
Klopt ja, ik had ze omgedraaid.quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:50 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Die derde is Synodisch. Omdat de aarde om de zon draait is de positie waarvanuit de maan vol is net iets anders elke keer. De tweede is tropisch, dat is namelijk van meridiaan naar meridiaan.
Ja, het was niet zo moeilijkquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:24 schreef RoofingBurner het volgende:
het huis?
Ow wacht dan is het geen Jeu de Boule op BBC, maar Bowlsquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:39 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik vind het ook wel leuk om naar te kijken, soms is het erg spannend. Bowls is ook geinig om te zien
Seriously? ChrisJX +1quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:40 schreef ChrisJX het volgende:
But
Inderdaad...waarom zeg je dat niet gewoon?quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:47 schreef SaskiaR het volgende:
waarom zeg ik dat niet gewoon als ik dat een kwartier geleden al dacht
Omdat ik nog nooit een jeu de boules wedstrijd heb gezien en ik er dus niks vanaf weet en dus dacht dat het onzin zou zijnquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Inderdaad...waarom zeg je dat niet gewoon?![]()
Gokken kan nooit kwaadquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:59 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Omdat ik nog nooit een jeu de boules wedstrijd heb gezien en ik er dus niks vanaf weet en dus dacht dat het onzin zou zijn![]()
Ok. Draaiing van de as, ipv draaiing om de as. Een klein maar zeer cruciaal verschil.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:19 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Klopt ja, ik had ze omgedraaid.
Maar die tropische heeft niks met de draaiing van de aarde te maken (daar is geen maand naar gedefineerd):
Tropical month
It is customary to specify positions of celestial bodies with respect to the vernal equinox. Because of precession, this point moves back slowly along the ecliptic. Therefore it takes the Moon less time to return to an ecliptic longitude of zero than to the same point amidst the fixed stars: 27.321 582 days (27 d 7 h 43 min 4.7 s). This slightly shorter period is known as tropical month; cf. the analogous tropical year of the Sun.
Doe jij maar eens een F1 vraag.quote:
Die van de aarde om de eigen as. Die van de draaiing om de zon speelt inderdaad weldegelijk een rol zoals jij al uitgelegd had.quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:11 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Ok. Draaiing van de as, ipv draaiing om de as. Een klein maar zeer cruciaal verschil.![]()
Dat is problematisch, ja.quote:
Ow, haha. Bewaar hem voor de volgende keer.quote:
Zou zomaar de titel van een Suske en Wiske boek kunnen zijn.quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:21 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Mister1977 en het mysterie van de missende vraag.
quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:21 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Zou zomaar de titel van een Suske en Wiske boek kunnen zijn.
Ja die 1700 staat er bij omdat sinds die tijd het dodental beter gedocumenteerd is.quote:
quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:34 schreef Der_Michael het volgende:
Was die niet ergens in de buurt van indonesie ofzo?
En dat percussie-instrument zit ook weer in de titel van een bekend liedje van de jaren 60.quote:
quote:
SaskiaR +1quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:53 schreef SaskiaR het volgende:
Tambora?
Als ik moest kiezen tussen het alleen opeten van een rijsttafel voor 10 personen of het gaan staan bovenop een actieve vulkaan kies ik voor het laatste.quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:54 schreef Der_Michael het volgende:
Tambometnummertwaalfenwitterijst?
Balen johquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:58 schreef RoofingBurner het volgende:
Ghehehe nou moet je wéér een vraag bedenken Sas
Epidemieën tellen niet mee als natuurrampen, anders had ie zeker gewonnen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:00 schreef Der_Michael het volgende:
De pestplaag?
Deel 605quote:The 1931 Yellow River flood (Huang He flood) is generally thought to be the deadliest natural disaster ever recorded, and almost certainly of the twentieth century (when pandemics are discounted). Estimates of the number of people killed in the 1931 flooding range from 850,000 to 4,000,000.
quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:17 schreef SaskiaR het volgende:
BTW Michael wie is dat meisje in je avatar?
Shakira! Ik had er ook al een opmerking over gemaakt. Mooie bos haar ook.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:17 schreef SaskiaR het volgende:
BTW Michael wie is dat meisje in je avatar?
Jazeker, meer dan één, hehe.quote:
quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:18 schreef RoofingBurner het volgende:
Daffie mag er trouwens ook zijn hoor.
Ikke kletskoppen en pindakoeken.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:19 schreef Der_Michael het volgende:
K heb nog stroopwafels over
Daar kan ik een boek over volschrijvenquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:22 schreef Der_Michael het volgende:
Moet ik even zoeken...wat moet je trouwens met haar buikje?![]()
Ik kijk wel eens Top Gear... omdat ik Richard Hammond wel een lekker ding vindquote:
Toyota priusquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:27 schreef Der_Michael het volgende:
Genoeg over koffie en cake.......enne buikjes
de vraag: (tromgeroffel.....)
Welk merk en welk type won de '2006 engine of the year award (overall klassement)
en M6.......wat een heerlijke motor is dat trouwensquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:44 schreef Bolkesteijn het volgende:
De BMW V10 motor, die dus in de M5 zit?
Gek genoeg had Berk het hier al overquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:37 schreef Berkery het volgende:
BMW M6
Klopt! Mijn foutquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:46 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Gek genoeg had Berk het hier al over
Heb je wel een prive chauffeur en een dikke bak onder je kontquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:53 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Asjeblieft niet zegik kijk wel mooi uit
Raar ja, ik was even vergeten te refreshen. Ik doe het en ik zie de vraag die ik weet en ik zie tevens dat nog niemand geantwoord heeft. Ik tik zo snel dat de rook van het toetsenbord komt maar helaas. Saskia is eerder.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:54 schreef SaskiaR het volgende:
En weer wacht iedereen 3 minuten alvorens antwoord te geven
Is het leuk werken in de US? Kun je daar relaxt postdoccen?quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:55 schreef SaskiaR het volgende:
Ja en een hoop saai werk en gezeik.
En bovendien kick ik niet op auto's, dat leek me wel duidelijk
Ik ben nu nog Aio, dus nog geen doctor hoorquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:57 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Is het leuk werken in de US? Kun je daar relaxt postdoccen?
Ja maar postdoccen lijkt natuurlijk wel veel op een aio-schap dus ik vroeg me af hoe de werkatmosfeer daar is. Nogal verschillend van hier heb ik gehoord (maw, er wordt van je verwacht dat je ook 's avonds en op zaterdag en zondag komt opdraven).quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:02 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Ik ben nu nog Aio, dus nog geen doctor hoor
En ik zit hier nu maar voor 3 maanden, dat is best relaxt (alleen een beetje koud...). Maar het is allemaal wel wat beter geregeld dan in NL; ze hebben tenminste gewoon geld voor hun mensen en hun gebouwen enzo.
Nou haar hoofdje is ook mooi hoor! Kijk maar eens naar die link die ik in een vorige post in dit topic heb gepost.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:00 schreef SaskiaR het volgende:
Wel een mooie buik, maar ze heeft een beetje een raar hoofd
Klopt......gifjes daarvan zijn erg moeilijk te vinden.....quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:07 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Nou haar hoofdje is ook mooi hoor! Kijk maar eens naar die link die ik in een vorige post in dit topic heb gepost.
@ Der_Michael
Maar voor maximale sensatie moet het natuurlijk bewegen![]()
En gelijk het goede antwoord.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:07 schreef Der_Michael het volgende:
The Godfather
Dat laatste heb ik ook gehoord ja!quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:08 schreef SaskiaR het volgende:
Er wordt helemaal niks verwacht, alleen dat je veel publiceert. De mensen werken dus wel hard, maar hoe, waar en wanneer je dat doet maakt niks uit... de meeste mensen werken thuis of in de bieb, maar niet op de uni. Niemand houdt bij wanneer je er bent, zolang je maar produceert maakt het ze niks uit of je dat 's nachts om 3 uur of zondag om 9 uur 's ochtends doet. En de sfeer is erg gezellig, veel geklets bij de koffieautomaat enzo
Haha, ik dacht die zit een vraag te zoeken!quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:17 schreef Der_Michael het volgende:
Iemand anders mag een vraag verzinnen........ga lekker vroeg naar bed vandaag![]()
Enne nog iets voor het slapen gaan voor Misterhttp://www.youtube.com/watch?v=g-8z-rYJT3Q
Maar een middagdutje wordt daar dus wel geaccepteerd? Moet ik daar misschien maar eens naartoe gaan.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:15 schreef SaskiaR het volgende:
Hier in de VS krijg je gewoon een sleutel en kan je erin wanneer je wil.
Van mijn collega die ook in de VS is geweest hoorde ik een verhaal van iemand die om 2 uur 's nachts probeerde in te breken in het gebouw omdat ie de sleutel kwijt was, en toen betrapt werd door iemand anders die daar ook zat te werken
Ik heb verschillende mensen in hun werkkamer zien te zitten/liggen slapenquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:22 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Maar een middagdutje wordt daar dus wel geaccepteerd? Moet ik daar misschien maar eens naartoe gaan.![]()
Mooi, dan ga ik daar heen!quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:24 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Ik heb verschillende mensen in hun werkkamer zien te zitten/liggen slapen![]()
Doe eens een vraag danquote:Op woensdag 14 februari 2007 23:14 schreef erkel het volgende:
Als iedereen zou doen wat Der_Michael doet, dan wordt het een kort spelletje
quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:27 schreef Wickedangel het volgende:
Van kunstschaatsen?
Yurithemaster +1quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:35 schreef Yurithemaster het volgende:
Gerard joling , nance, martijn krabe en john williams
Zij zijn van dncing with the starsquote:Op woensdag 14 februari 2007 23:35 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ron Brandsteder, Sylvana Simons,
Oh whaha.. oeps!quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:37 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Zij zijn van dncing with the stars![]()
Nee, een amerikaanquote:Op woensdag 14 februari 2007 23:42 schreef Wickedangel het volgende:
Oh dear. De minister-president van Irak?
Ook niet, zijn voorganger stond bekend door zijn cryptische toesprakenquote:Op woensdag 14 februari 2007 23:45 schreef Wickedangel het volgende:
Nieuwe CIA-directeur?
quote:Op donderdag 15 februari 2007 00:13 schreef Wickedangel het volgende:
Wolf Blitzer!!!!!!!!!!!!
Stanley_Climbfall +1quote:Op donderdag 15 februari 2007 00:25 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Olmen
PhysicsRules +1quote:Op donderdag 15 februari 2007 00:40 schreef PhysicsRules het volgende:
Indiana Jones?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |