die met dat bjorn borg truitje en ondergoed is nog wel enigsinds neukbaar (voor één of een paar keer).. maar de restquote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:03 schreef JortK het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
De huis PIMP
[afbeelding]
iddquote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:27 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Dat is echt een vieze plameurslet.
Maar wel het lichaam van een Griekse Godinquote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:27 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Dat is echt een vieze plameurslet.
die dikke negerin?quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:29 schreef JortK het volgende:
[..]
Scheelt dat een van de wijven op die bovenste drie foto's mijn wijf is
ik geloof dr geen zak van, maargoed....quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:42 schreef JortK het volgende:
[..]
De middelste foto... nu mag jij fantaseren vannacht wie ik verschikkelijk hard in dr reet lig te neuken![]()
De obesitasering van de nederlandse jeugdquote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:03 schreef JortK het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
De huis PIMP
[afbeelding]
Laat hem maar foto's posten inderdaad.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:48 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
ik geloof dr geen zak van, maargoed....
Wat heeft mijn leeftijd daarmee te maken?quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:28 schreef Kw4Kje het volgende:
[..]
Geboortedatum 10-02-1987, wat doe jij hier dan?![]()
Jaja...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:34 schreef Grasnaaier64 het volgende:
[..]
Wat heeft mijn leeftijd daarmee te maken?
Je hoeft hier niet alleen voor de foto's te komen...
Nee idd, iedereen komt hier voor de gezelligheidquote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:34 schreef Grasnaaier64 het volgende:
[..]
Je hoeft hier niet alleen voor de foto's te komen...
Dat feest loopt er vol mee. Serieus. Weinig gabbers, veel vrouwen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:40 schreef Ayaxola het volgende:
Ik ga morgen naar Trance Energy, zou daar ook wat rond lopen?
Daar komen toch meer de breezermokkels van 20+? En af en toe een breezermoeder??quote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:17 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
Dat feest loopt er vol mee. Serieus. Weinig gabbers, veel vrouwen.
Ik ga er werken vanavond![]()
Ze zijn idd wel 18+, maar daarom niet minder lelijk/hoerigquote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:58 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Daar komen toch meer de breezermokkels van 20+? En af en toe een breezermoeder??
Daar heb je helemaal gelijk in.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:14 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
Ze zijn idd wel 18+, maar daarom niet minder lelijk/hoerig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |