quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:55 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Dat is echt tof onder de breezers.
Vorige week zag ik ook 2 meisjes hun broek naar beneden doen, midden op straat.
Die rechter vent van die foto komt me wel bekend voor,,quote:Op vrijdag 23 februari 2007 02:08 schreef sakeh het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
,,
en toen kon ik niet meer slapen.
[afbeelding]
![]()
Geen breezah, wel euuh iets anders
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:36 schreef DemonRage het volgende:
Sommigen lusten nog 2e hands breezah.
daar is niets zweeds aanquote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:49 schreef TE-61 het volgende:
Wat hebben we daar nou aan. De sletterigheid van de Nederlandse tieners willen we zien
met andere woorden:
Plaats eens niet zoveel van die Zweedse mokkels.
Hoe heet ze? Volgens mij ken ik haar..quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:30 schreef Snever het volgende:
Wie van de laatste de msn wil moet zich maar even melden
wat is dat nou weer voor troepquote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:39 schreef KansloosForEver het volgende:
zal ik dan maar weer wat fotos plaatsen?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding] Die gangster op de achtergrond![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Astu![]()
quote:Op zondag 25 februari 2007 14:42 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
wat is dat nou weer voor troep![]()
doe es goeie foto's posten.
En nu de plaatjes hierboven nog.quote:Op zondag 25 februari 2007 20:27 schreef Lucille het volgende:
Supermanrar is weg, opzouten met die topics met plaatjes.
Klaar.quote:Op zondag 25 februari 2007 20:28 schreef DemonRage het volgende:
[..]
En nu de plaatjes hierboven nog.
nou wheoehoee!quote:Op zondag 25 februari 2007 20:28 schreef Sensation89 het volgende:
ik heb ze lekker al.
want?quote:Op zondag 25 februari 2007 20:10 schreef King_of_Kool het volgende:
Misschien kan men foto's plaatsen die niet meteen van hyves afkomen
Ok, laat me raden, je bent 22, een kansloze ITer.. Geilt hier op meisjes van 14 waarmee hij zichzelf nog het liefste mee in bed ziet liggen, Vrijgezel, Nooit een vrouw van dichtbij gezien, Je bent een boer uit Werkendam, je gaat altijd naar de Kelder in Hank om (jonge) meisjes te zien en je kijkt alleen maar op Topics waar de woorden tieten, vrouwen, sex en pubertjes in voorkomen?quote:
en wat is daar mis mee?quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:30 schreef Grasnaaier64 het volgende:
[..]
Ok, laat me raden, je bent 22, een kansloze ITer.. Geilt hier op meisjes van 14 waarmee hij zichzelf nog het liefste mee in bed ziet liggen, Vrijgezel, Nooit een vrouw van dichtbij gezien, Je bent een boer uit Werkendam, je gaat altijd naar de Kelder in Hank om (jonge) meisjes te zien en je kijkt alleen maar op Topics waar de woorden tieten, vrouwen, sex en pubertjes in voorkomen?
Dit weekend ga ik nog naar een galabal (bal van antwerp)quote:Op zondag 25 februari 2007 17:19 schreef M3CABRIO het volgende:
Geile galasletjes, schiet ik ook steeds vaker, stuk beter dan die breezer ho's.
Hier staan wat links naar mijn gala albums:
Gala Foto's
Geboortedatum 10-02-1987, wat doe jij hier dan?quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:30 schreef Grasnaaier64 het volgende:
[..]
Ok, laat me raden, je bent 22, een kansloze ITer.. Geilt hier op meisjes van 14 waarmee hij zichzelf nog het liefste mee in bed ziet liggen, Vrijgezel, Nooit een vrouw van dichtbij gezien, Je bent een boer uit Werkendam, je gaat altijd naar de Kelder in Hank om (jonge) meisjes te zien en je kijkt alleen maar op Topics waar de woorden tieten, vrouwen, sex en pubertjes in voorkomen?
Shit, daar heb je hem!quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:28 schreef Kw4Kje het volgende:
[..]
Geboortedatum 10-02-1987, wat doe jij hier dan?![]()
Klinkt als een gezonde man dus !quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:30 schreef Grasnaaier64 het volgende:
[..]
Zegt me nix, is het in Antwerpen?quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:12 schreef unioz het volgende:
[..]
Dit weekend ga ik nog naar een galabal (bal van antwerp)![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |