Dat betekent dus dat je een waarde-oordeel geeft over wie belangrijker is in iemands leven. Huub gaat uit zijn dak als iemand iets over Hedda, zijn ex, zegt. NL over zijn moeder.quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:14 schreef Taurus het volgende:
[..]Sorry, vind ik echt niet te vergelijken. Ik pis op je moeder, so what, dat is nergens op gebaseerd.
Ja dat vind ik zo irritant van Bart, en Syl mag 't niet lezen. Sukkel.quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:18 schreef itsme het volgende:
Nu wel.
Bart je raad nooit van wie ik post krijg.
Gaan ze raden geeft hij geen antwoord.
Waarschijnlijk van een ex-klant van d'r die vraagt of ze weer gaat aan de slag gaat als de Kooi uit isquote:Op woensdag 14 februari 2007 16:16 schreef suleika25 het volgende:
Volgens mij verscheurt natasia d'r post of niet?
quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:20 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Waarschijnlijk van een ex-klant van d'r die vraagt of ze weer gaat aan de slag gaat als de Kooi uit is![]()
Goh hoe je dat kan horen met die muziek op de voorgrondquote:Op woensdag 14 februari 2007 16:21 schreef Brici het volgende:
Huub Noemt FOK.NL weer is
Wat laten ze zich kennen he, prachtigquote:Op woensdag 14 februari 2007 16:21 schreef itsme het volgende:
[..]
![]()
![]()
Brian en Co gaan zich bezatten Ze balen als een stekker![]()
Ik vind beide reacties dom (van Nathanael én van Huub) maar ik vind - niet wat Nathanael heeft gezegd over Huub's ex, maar Brian he - dat wat Brian nu aan 't doen is tien keer zo triest als wat Huub in 'n opwelling in een agressieve 'wie durft verder te gaan' ruzie heeft geroepen. Huub begon met iets als 'conjo di mama' (??) waarop Nathanael zat: Heb je nog meer te zeggen over mijn moeder? Ja, dan kan je 't krijgen. Ook laag hoor idd, maar totaal andere context én andere inhoud dan waar Brian nu mee bezig is met de ex én zus van Huub. En inderdaad, geen excuses. Huub heeft zelf ook gezegd, precies wat ik zeg en vind trouwens, dat dat over Nathanaels moeder natuurlijk nergens op sloeg want hij kent zijn moeder niet, hij roept maar wat op dat moment om te kwetsen zei hij. Brian is moedwillig bezig continu de familie van Huub ter sprake te brengen, vind ik raar, laat die mensen met rust.quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:19 schreef Day het volgende:
[..]
Dat betekent dus dat je een waarde-oordeel geeft over wie belangrijker is in iemands leven. Huub gaat uit zijn dak als iemand iets over Hedda, zijn ex, zegt. NL over zijn moeder.
Het gaat erom dat je iemand pijn doet en daarvoor iets of iemand gebruikt waar degene om geeft. En dat is gewoon laag, maakt niet uit wiens mond het komt.
.
Hij kreeg ook een kaart met o.a. de streamfoto dat hij zijn oksels aan het scheren wasquote:Op woensdag 14 februari 2007 16:22 schreef itsme het volgende:
Brian heeft blijkbaar toch wel wat kaarten gehad?
Toch is hij niet bepaald blij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |