Dat wilde ze wel (topje) maar werd door Huub en Syl afgeraden. Ze wilde zelfs een veiligheidsspeld om wat minder decolleté te creëren.quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:42 schreef Taurus het volgende:
Ik kan 't mis hebben maar volgens mij hoort er 'n topje onder zo'n jurkje als die van Amanda. En of 't de bedoeling is dat je 'm zonder broek draagt vraag ik me ook af![]()
Uhh...dat je bepaalde mensen tijdens je werk tegenkomt, betekent nog niet dat je ze ook verwelkomt in je vriendenkring of dat je met ze in 1 bed wil liggen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:34 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Uhh.. Bart heeft in de Reguliersdwarsstraat gewerkt in de horeca. Zal toch zeker niet dat hij er meer moeite mee heeft.
Maar inderdaad, die motivatie voor die punten was natuurlijk gewoon een 'cover up'. Hij had zijn mening al gebasseerd op zaken die hij gezien en gehoord had over de bewoners voor hij de kooi inging. En die Eric had toch in het interview op de tien.tv site iets gezegd waarom hij Brian niet moet?
Soms kan het....quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:43 schreef 2live het volgende:
[..]
dit is al de tweede keer dat ik me wel kan vinden in jouw post!![]()
Dan hadden Huub en Syl 't mis naar mijn mening. Je hoort niet het middenstukje van je BH te zien, tenminste dat vind ik niet gepast. En als 't zo'n wijd uit lopend 'jurkje' is hoort 't volgens mij ook vaak op 'n broek. Maar goed, hoe meer tiet hoe beter geldt voor velen denk ik.quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:45 schreef Charmian het volgende:
[..]
Dat wilde ze wel (topje) maar werd door Huub en Syl afgeraden. Ze wilde zelfs een veiligheidsspeld om wat minder decolleté te creëren.
Ik dacht precies hetzelfde!quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:48 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
En maar afkeuren wat Amanda heeft gedaan..... Weer een bewijsje dat wat 'onschuldige' Nena denkt en daadwerkelijk zegt nogal eens verschillen.
Is dat een hint?quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:53 schreef BONG4002 het volgende:
Nu het toch rustig is in de COS, wisten jullie dit al: Anoniem een PM sturen voor Valentijnsdag?
Neuh hoorquote:
Staan de scans ook ergens op internet toevallig?quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:54 schreef suleika25 het volgende:
Ik hoop dat de panorama vandaag nog in dgk word bezorgt.....leuk voor brian.....( nena staat erin...leuke fotoreportage voor degene die het nog niet weten)![]()
Iemand een shotje hiervan?quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:49 schreef Taurus het volgende:
Dan hadden Huub en Syl 't mis naar mijn mening. Je hoort niet het middenstukje van je BH te zien, tenminste dat vind ik niet gepast. En als 't zo'n wijd uit lopend 'jurkje' is hoort 't volgens mij ook vaak op 'n broek. Maar goed, hoe meer tiet hoe beter geldt voor velen denk ik.
Nena moest dit van Talpa perse doen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:48 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Soms kan het....![]()
Ben je het er dan ook mee eens als ik denk dat vandaag de Panorama met Nena's fotoshoot in de brievenbus van de miljonairs wordt bezorgd?
En maar afkeuren wat Amanda heeft gedaan..... Weer een bewijsje dat wat 'onschuldige' Nena denkt en daadwerkelijk zegt nogal eens verschillen.
Nena moest de shoot doen wegens contractuele verplichtingen heb ik begrepen. Alleen een 'naaktrapportage' mag ze weigeren. Ik geloof dat ze nog 10 x verplicht zijn mee te werken.quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:48 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Stond in haar contract of zo? (Ik zie ze er nog voor aan ook bij Tien)quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:58 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nena moest dit van Talpa perse doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |