als brian niet haar buurt is, dan zorgt ze wel voor een vrolijke noot..quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:04 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ze wou met opengeklapte paraplu door de deurpost, maar dat paste niet
Die staat zo te lezen dagelijks in de file. Kan iemand haar even uitleggen dat je dan geacht wordt eerder van huis te gaan!quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:06 schreef CARLAK het volgende:
Weet iemand of Herma vandaag nog is gekomen. Ze zou in de file gestaan hebben en dat is het laatste wat ik er over hoorde.
Ik kan er echt nog niet zoveel van zeggen. Ik heb zijn binnenkomst maar half/half kunnen volgen. Het is een soort Huub (alles voor TV) maar dan anders......quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:58 schreef Mika25 het volgende:
He Inge, wat vind je tot nu toe van Eric?
Had autopech .........quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:09 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Die staat zo te lezen dagelijks in de file. Kan iemand haar even uitleggen dat je dan geacht wordt eerder van huis te gaan!![]()
Brian weigerde pertinent om met hem in een bed te gaan liggen en stamelde daarvoor wat matige excuses bij elkaarquote:Op woensdag 14 februari 2007 14:09 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Ik kan er echt nog niet zoveel van zeggen. Ik heb zijn binnenkomst maar half/half kunnen volgen. Het is een soort Huub (alles voor TV) maar dan anders......
Tsja, hij is acteur (of ambities daarvoor) en hij wil graag winnen. Ik ben dus benieuwd hoelang het duurt voordat hij zich tegen Huub gaat keren om hem eruit te krijgen. Tot nu toe speelt hij spelletje sterk mee met Huub.
Ik vond het wel raar dat hij er vanuit ging dat Brian een homo-foob is. Waar komt dat vandaan??
Ik denk dat heel wat hetero-mannen dat niet zouden willen. Maar dat betekent nog niet dat ze homofoob zijn.quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Brian weigerde pertinent om met hem in een bed te gaan liggen en stamelde daarvoor wat matige excuses bij elkaar
Goeie cap IkWeetNiets !quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:13 schreef IkWeetNiets het volgende:
- Zal ik je knippen?
- Ja, maar als je het verknalt geef ik je een beurt!
Eensch maar het was blijkbaar voor Erik voldoende redenquote:Op woensdag 14 februari 2007 14:15 schreef Day het volgende:
[..]
Ik denk dat heel wat hetero-mannen dat niet zouden willen. Maar dat betekent nog niet dat ze homofoob zijn.
Ik meen me te herrinneren dat hij wel eens eerder vage uitspraken heeft gedaan over homo's. Hij is immers al eens eerder homophobe genoemt, en dat moet toch "ergens" vandaan komen...quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:15 schreef Day het volgende:
[..]
Ik denk dat heel wat hetero-mannen dat niet zouden willen. Maar dat betekent nog niet dat ze homofoob zijn.
Ach, mannen onder elkaar maken wel vaker 'grappen' over homo's. Loop maar 'ns de eerste de beste sportkantine in, dan kan je je lol op.quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:16 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ik meen me te herrinneren dat hij wel eens eerder vage uitspraken heeft gedaan over homo's. Hij is immers al eens eerder homophobe genoemt, en dat moet toch "ergens" vandaan komen...
Waarop baseer je dat dan ?quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:19 schreef Day het volgende:
[..]
Persoonlijk denk ik dat Bart nog meer moeite met Eric heeft, dan Brian.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |