Ok, dus het is dus nu wel duidelijk dat ze die 10.000 euro bij elkaar heeft geneukt.quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:56 schreef Carlaa het volgende:
Bend over backwards voor die 10.000 euri..... uh huh
Dat begreep ik wel hoor. Ik ga er eigenlijk vanuit dat álles wat jij typt, licht erotisch bedoeld is.quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:02 schreef kleinzusje het volgende:
Gert: Ik bedoelde rechtehand zeg maar op een licht erotische manier![]()
ga eens gewoon huiswerk makenquote:Op woensdag 14 februari 2007 13:08 schreef Dogga het volgende:
zo me streams staan al bijna 24 uur non stop aan en geen enkel probleem gehad met de streams:)
verslavende shit..gelukkig ben ik vrij van school
Vooral als je Yvonne gewend benquote:Op woensdag 14 februari 2007 13:09 schreef Day het volgende:
Wat een leuk mens, die Palma.
Neuhquote:
Het komt ook gewoon door haar hoofd.quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:08 schreef CartWOman het volgende:
Op het hangertje was het echt een mooi jurkje, Amanda weet er weer iets hoerigs van te maken met die opgedrukte ballonnen.![]()
Draag er dan een zwart laag hemdje onder.
Klopt, het is de combinatie.quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Het komt ook gewoon door haar hoofd.
het is bijna een gavequote:Op woensdag 14 februari 2007 13:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Het komt ook gewoon door haar hoofd.
Ze schijnt (volgens de Tien-site) met autopech te hebben gestaan.quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:06 schreef CARLAK het volgende:
Weet iemand of Herma vandaag nog is gekomen. Ze zou in de file gestaan hebben en dat is het laatste wat ik er over hoorde.
Ik vond Sylvia altijd al saai maargoedquote:Op woensdag 14 februari 2007 13:16 schreef zaadjuh het volgende:
ja syl je word een beetje saai jammer....vind je zo leuk
ach ja ze verteld het toch aan iemand anders die het nog niet weet, moeten ze der niet naar vragenquote:Op woensdag 14 februari 2007 13:14 schreef Sporti het volgende:
pppppppppfffffffff dat barcelona verhaal komt me ook me neus uit
Dat vond ik al vanaf dag 1, haar zwakke punt. Valt erg mee als je het met zwakke punten van de andere vrouwen vergelijktquote:Op woensdag 14 februari 2007 13:16 schreef zaadjuh het volgende:
ja syl je word een beetje saai jammer....vind je zo leuk
Jep, ene Colettequote:Op woensdag 14 februari 2007 13:22 schreef 2live het volgende:
klasgenoot van eric loopt stage bij DGK
Misschien wil je het Almeria verhaal van nasty een keer horen, is heel boeiendquote:Op woensdag 14 februari 2007 13:14 schreef Sporti het volgende:
pppppppppfffffffff dat barcelona verhaal komt me ook me neus uit
Ik hoop ouder dan Natasia. Dan zal Natasia U tegen haar moeten zeggen volgens haar eigen richtlijnen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:21 schreef Sporti het volgende:
hoe oud zou Palma zijn?
Ja idd, ik dacht juist wat een verhaalquote:Op woensdag 14 februari 2007 13:22 schreef Mika25 het volgende:
Overigens...over Sylvia's "saaiheid". Hoeveel FOK-vrouwen kunnen zeggen dat ze vanaf hun 17e tot hun 29e gereist hebben...gewerkt hebben voor een Saudische prins, een hollywood filmproducent, in Barcelona, Cannes etc gewoond hebben? In het dagelijkse leven is Sylvia dus absoluut NIET saai, die heeft van alles meegemaakt.
Ja dat vind ik ook.... ik vind trouwens de manier waarop Sylvia haar verhalen verteld helemaal niet saai en ze heeft zo'n prachtige stem om naar te luisteren..quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:22 schreef Mika25 het volgende:
Overigens...over Sylvia's "saaiheid". Hoeveel FOK-vrouwen kunnen zeggen dat ze vanaf hun 17e tot hun 29e gereist hebben...gewerkt hebben voor een Saudische prins, een hollywood filmproducent, in Barcelona, Cannes etc gewoond hebben? In het dagelijkse leven is Sylvia dus absoluut NIET saai, die heeft van alles meegemaakt.
Ik kende dat verhaal niet en had het ook niet achter haar gezocht omdat ze zo op het eerste gezicht niet sprankelend overkomt en je dat wellicht wel zou verwachten bij zo'n verhaal.quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:22 schreef Mika25 het volgende:
Ja klopt he als je hem hoort denk je dit is Arjan als 1 van zijn typetjesquote:Op woensdag 14 februari 2007 13:30 schreef Black_king het volgende:
Vindt het altijd nog wennen hoor, Eric heeft precies de stem van Arjan Ederveen....
Dat lijkt me trouwens een heel interessante opleiding die jij (en ook Eric) doet..quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:25 schreef Day het volgende:
Eric volgt de vernieuwde vorm van mijn opleiding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |