quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:30 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ze zijn er mee bezig de regels in plaatjes te vertalen
Kwam dit uit de mond van Amoebe ? gohquote:
Shit, was niet voor hier, foutje sorryquote:
quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:36 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Shit, was niet voor hier, foutje sorry![]()
Copycat hè?quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:42 schreef Suikeroom het volgende:
Huub gebruikt nu ook steeds de stopwoordjes van Bart"Lekker Hey"
nog een kwartiertje dan zijn het er weer vierquote:Op woensdag 14 februari 2007 12:44 schreef Suikeroom het volgende:
waarom o[ dit tijdstip maar altijd 2 streams? bezuinigingen?
Om jou te pestenquote:Op woensdag 14 februari 2007 12:44 schreef Suikeroom het volgende:
waarom o[ dit tijdstip maar altijd 2 streams? bezuinigingen?
haha, ze lezen echt mee!quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:48 schreef Carlaa het volgende:
Waar is Eric trouwens? Zit die in een onzichtbare stream een intelligent gesprek met Nasty te voeren?
Als we toch een bitchfight missen op de niet uitgezonden stream vergeef ik het de DGK-RED nooit meer
Redactie luistert naar je.quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:48 schreef Carlaa het volgende:
Waar is Eric trouwens? Zit die in een onzichtbare stream een intelligent gesprek met Nasty te voeren?
Als we toch een bitchfight missen op de niet uitgezonden stream vergeef ik het de DGK-RED nooit meer
Ja zeker:quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:47 schreef Lunaflame het volgende:
Heeft ze al een keer geoefend dan of haar huiswerk gedaan?
quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:50 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ja zeker:
Spreekbeurt Amoebe:
"Voor dat ik het huis in ging keek ik naar buiten, neukte met alles wat geld had en was stik jaloers op Nena. Ik ging de vila in om Nena een hak te zetten , beroemd te worden en Brian te helpen ( als rechterhand zeg maar). Oh , ja, en mn haar doen"
dat mens heeft geen gevoel dus zeker geen schuldgevoel.quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:51 schreef m@x het volgende:
Geweldig dat gesprek tussen Natas en Eric. Kom maar Eric, voer dat schuldgevoel (voor zover ze daartoe in staat is natuurlijk).
Ze heeft ook niet door wanneer Eric een belediging naar haar gooit. De beledigingen van Eric zijn veels te subtiel, mensen zonder enige vorm van intelligentie kunnen dat niet doorzien...quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:50 schreef petraa het volgende:
Erik brengt heel subtiel de kinderen van Zdngmw naar voren. Maar ze snapt het niet echt.
das wat ik vanochtend ook al zei. Hij moet het echt grover gaan aanpakken.quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:52 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ze heeft ook niet door wanneer Eric een belediging naar haar gooit. De beledigingen van Eric zijn veels te subtiel, mensen zonder enige vorm van intelligentie kunnen dat niet doorzien...
Door de kinderbeschermingquote:Op woensdag 14 februari 2007 12:53 schreef Lunaflame het volgende:
Zo he, zijn die vakanties van die kids betaald door JdM?
TE subtiel......quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:50 schreef petraa het volgende:
Erik brengt heel subtiel de kinderen van Zdngmw naar voren. Maar ze snapt het niet echt.
En zelfs als 1 van de kinderen van verdriet kotsend de auto in wordt geduwd door moeder lief, gaat ze nog nietquote:Op woensdag 14 februari 2007 12:54 schreef m@x het volgende:
En die uitspraak over "de kindjes geven aan als ze het niet meer trekken en als ze het ècht niet meer trekken kom ik naar huis". Wie bepaalt of ze het echt niet meer trekken? Een moeder die ze nooit zien?
Vakanties, verbouwing van huis, danslessen, zanglessen etc etc... En daar zullen nog wel allerlei kadotjes bij komen, had ze ook niet wat voor valentijnsdag besteld voor haar Wilgo?quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:53 schreef Lunaflame het volgende:
Zo he, zijn die vakanties van die kids betaald door JdM?
hij doet het nu subtiel..ze is nu nog aardig tegen hem..als ze grof word word hij nog groffer..let maar op. Hij kan haar makkelijk aan wetende hoe hij haar kan aanpakken (rustig praten, kinderen Wilgo) en dat heel het Nederlandse volk zich tot hem richt om de zwarte diva van haar zelfgemaakte troon te stoten en te vernederen tot op het bot haar door de straten van Almere te slepen achter een 2de handsauto aan. Haar te vierendelen net als Balthasar Gerards, haar op te eten net als in Hannibal en haar as met een vuurpijl de lucht in te schieten net als mede-icoon Andre Hazes.quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:53 schreef petraa het volgende:
[..]
das wat ik vanochtend ook al zei. Hij moet het echt grover gaan aanpakken.
Als mijn kind ooit ergens naar wil kijken waar die hysterische heks een stemmetje voor heeft ingesproken gaat de tv door het raam.quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:56 schreef Carlaa het volgende:
Nasty in een stemmenbank?? Is die stem voor iets anders te gebruiken dan onder een horror fillm?
Dat stukje heb ik gemist.quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:56 schreef Ning het volgende:
En het ergste wat ze zegt (vind ik dan) als ik terugkom en ik trek de kinderen niet, dan gaan ze weer naar mijn zus. Ben ik nu gek offe
En haar komende verjaardag? Ik zie het wel weer gebeuren... laat die kids liever thuis, voor hun eigen bestwil.quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:55 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
En zelfs als 1 van de kinderen van verdriet kotsend de auto in wordt geduwd door moeder lief, gaat ze nog niet
Dat gedeelte van Brian is denk ik niet waar. De rest -triest genoeg- wél.quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:50 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ja zeker:
Spreekbeurt Amoebe:
"Voor dat ik het huis in ging keek ik naar buiten, neukte met alles wat geld had en was stik jaloers op Nena. Ik ging de vila in om Nena een hak te zetten , beroemd te worden en Brian te helpen ( als rechterhand zeg maar). Oh , ja, en mn haar doen"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |