Met andere woorden, hij kan vreemdgaan zonder dat het haar boeit. Dus die Wilgo kan doen wat ie wil de komt nooit van die Natasia af.quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:57 schreef kleinzusje het volgende:
Ok, even een verslagje voor boven de 18:
Huub: "Ik lak altijd mn linkerhand, ga er op zitten en daarna is net alsof iemand anders het doet"
Zdngmw: "Ik hoop dat mn ventje zich helemaal gek neukt, kan hij mij nog wat leren als ik terug kom"
MY God. Hoorde ik het toch goed.quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:57 schreef kleinzusje het volgende:
Ok, even een verslagje voor boven de 18:
Huub: "Ik lak altijd mn linkerhand, ga er op zitten en daarna is net alsof iemand anders het doet"
Zdngmw: "Ik hoop dat mn ventje zich helemaal gek neukt, kan hij mij nog wat leren als ik terug kom"
ik heb vandaag iets liefs via de mail gekregen, dus geef het nog niet opquote:Op woensdag 14 februari 2007 12:00 schreef demins het volgende:
De post is geweest!!!![]()
Niemand houdt van mij...![]()
quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:00 schreef demins het volgende:
demins, kom naar naar de lovers corner. Dan maak ik je wel gelukkig.quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:00 schreef demins het volgende:
Wat dacht je van een gezellig combinatietje van aangeboren en aangeleerd?quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:53 schreef Carlaa het volgende:
Met het risico om ongelofelijk fout over te komen terwijl dit niet zo bedoeld is...... ik vraag me iets af waar LoveProfusion als "ervarings deskunige" misschien antwoord op kan geven..
Die "homo-maniertjes".. waar je menig homo aan herkent, de handen, gezichtsuitdrukking, drama, manier van praten etc.. zijn die nou aangeboren, of aangeleerd doordat je dit meer om je heen ziet in "die wereld"?
Ja...maar wel U zeggen,he?...anders wordt ze boosquote:Op woensdag 14 februari 2007 12:00 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
toch leuk als juist vandaag de kindjes van natas in de klas een stukje live-streams kijken, dan kunnen ze zien dat mama natas echt heeeel veeeel werkt aan haar innerlijke ontwikkeling![]()
Amanda moet het door kleppen tegen Brainless(quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:23 schreef BwennieBren het volgende:
Môgge luitjes,
Ik vraag me alleen af wat Huub wilt bereiken, ze hebben toch afgesproken dat Amanda eruit gestemd wordt eind vd maand?
Van mij wel.... althans ze denken aan me.quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:00 schreef demins het volgende:
Bij mij was het nog veel wreder. Er lag een hele mooie rooie envelop op de deurmat, ik helemaal blij en verrast, bleek-ie verkeerd bezorgd...quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:00 schreef demins het volgende:
Zeker welquote:Op woensdag 14 februari 2007 12:00 schreef demins het volgende:
Nou bofferd houden er toch nog mensen van jequote:Op woensdag 14 februari 2007 12:05 schreef demins het volgende:
Gelukkig stromen de kaarten binnen via internet!![]()
![]()
![]()
Zou kunnen, van die hormonen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:00 schreef itsme het volgende:
[..]
Niet alle homo's doen dat trouwens.
Komt dat niet gewoon door dat ze meer vrouwelijke hormomen hebben?
Vind het wel een interessante vraag.
Maak je geen zorgen. Ik liquideer hem gewoon voor die tijd.quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:45 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Yep, hij heeft een tijdje terug met Bart en Brainless een plannetje doorgesproken/bedacht waarbij ze Huub in het kader van kickbokstraining in elkaar zouden trappen.
Hele enge man, maar dat zei ik al...
Ik ga ze eerst even alfabetisch sorteren!quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:06 schreef petraa het volgende:
[..]
Nou bofferd houden er toch nog mensen van je![]()
Da's wel een beetje sneu ja.quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:05 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Bij mij was het nog veel wreder. Er lag een hele mooie rooie envelop op de deurmat, ik helemaal blij en verrast, bleek-ie verkeerd bezorgd...![]()
Ik heb het toch ff opgezocht:quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:07 schreef Day het volgende:
Dat haar van Amanda staat gewoon stijf van de troep die ze er elke dag insmeert.
Je moet je pas zorgen maken als ze de tuin inloopt, er een vogeltje aan komt vliegen die er zijn eitjes in legt...quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:11 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik heb het toch ff opgezocht:
Wassen
je kan je extentions wassen met normale shampoo, liever wel shampoo die geen cremespoeling/conditioner bevat.
Iemand die het ff aan haar doorkan geven?
Terwijl een beetje bokser juist harde handen moet krijgenquote:Op woensdag 14 februari 2007 12:15 schreef Charmian het volgende:
oeh das lekker zo'n parafinebad...worden je handen heel zacht van
Postquote:Op woensdag 14 februari 2007 12:04 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Ik heb een brief van de woningbouw, KPN, Eneco, Nuon ennuhhhhh....![]()
![]()
Als je het per post hebt verstuurd...quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:02 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Is dat verlepte bosje bloemen van mij nog niet aangekomen ?
Een combinatie denk ik. Ook een soort schild is het voor sommige mensen. Vind het niet fout hoor die vraag.quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:53 schreef Carlaa het volgende:
Met het risico om ongelofelijk fout over te komen terwijl dit niet zo bedoeld is...... ik vraag me iets af waar LoveProfusion als "ervarings deskunige" misschien antwoord op kan geven..
Die "homo-maniertjes".. waar je menig homo aan herkent, de handen, gezichtsuitdrukking, drama, manier van praten etc.. zijn die nou aangeboren, of aangeleerd doordat je dit meer om je heen ziet in "die wereld"?
Heeft ze eigenlijk al groen licht gekregen voor haar 'doelen'? En is ze daar zelf ook actief mee bezig?quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:20 schreef Gigageil het volgende:
Amanda gaat bij regen naar buiten zitten staren en wacht tot het droog is, voor ze wat kan doen............................binnen.![]()
Het ligt eraan wie de vraag leest.. hij kan ook kortzichtig over komen omdat ik juist naar alle voor-oordelen vraagquote:Op woensdag 14 februari 2007 12:21 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Een combinatie denk ik. Ook een soort schild is het voor sommige mensen. Vind het niet fout hoor die vraag.
Oe... de post viel nét ook hier binnen!quote:
Neuh...maakt mij niet uit. Ik snap ook dat er vooroordelen zijn. Die heeft iedereen. Ik heb ook vooroordelen over mensen, maar bij mij krijgt iedereen altijd wel de kans om het tegendeel te bewijzen. En soms kloppen vooroordelen gewoon.quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:23 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Het ligt eraan wie de vraag leest.. hij kan ook kortzichtig over komen omdat ik juist naar alle voor-oordelen vraag
Wat voor doelen ?quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heeft ze eigenlijk al groen licht gekregen voor haar 'doelen'? En is ze daar zelf ook actief mee bezig?
Of stel ik nu hele domme retorische vragen?![]()
quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:25 schreef demins het volgende:
[..]
Heb jij soms kaarten voor mij gekregen?
Dan hoeft ze maar 1 celdeling door te maken.....quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:27 schreef kleinzusje het volgende:
Amoebe wil Nena worden = haar doel
Dat wordt dan nog bijzonder hard werken voor Amanda..quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:27 schreef kleinzusje het volgende:
Amoebe wil Nena worden = haar doel
Ze zijn er mee bezig de regels in plaatjes te vertalenquote:Op woensdag 14 februari 2007 12:29 schreef LoveProfusion het volgende:
Misschien kan Amanda de spelregels gaan doorlezen. Die doos heeft echt geen flauw idee waar ze is ingestapt.
quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:30 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ze zijn er mee bezig de regels in plaatjes te vertalen
Kwam dit uit de mond van Amoebe ? gohquote:
Shit, was niet voor hier, foutje sorryquote:
quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:36 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Shit, was niet voor hier, foutje sorry![]()
Copycat hè?quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:42 schreef Suikeroom het volgende:
Huub gebruikt nu ook steeds de stopwoordjes van Bart"Lekker Hey"
nog een kwartiertje dan zijn het er weer vierquote:Op woensdag 14 februari 2007 12:44 schreef Suikeroom het volgende:
waarom o[ dit tijdstip maar altijd 2 streams? bezuinigingen?
Om jou te pestenquote:Op woensdag 14 februari 2007 12:44 schreef Suikeroom het volgende:
waarom o[ dit tijdstip maar altijd 2 streams? bezuinigingen?
haha, ze lezen echt mee!quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:48 schreef Carlaa het volgende:
Waar is Eric trouwens? Zit die in een onzichtbare stream een intelligent gesprek met Nasty te voeren?
Als we toch een bitchfight missen op de niet uitgezonden stream vergeef ik het de DGK-RED nooit meer
Redactie luistert naar je.quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:48 schreef Carlaa het volgende:
Waar is Eric trouwens? Zit die in een onzichtbare stream een intelligent gesprek met Nasty te voeren?
Als we toch een bitchfight missen op de niet uitgezonden stream vergeef ik het de DGK-RED nooit meer
Ja zeker:quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:47 schreef Lunaflame het volgende:
Heeft ze al een keer geoefend dan of haar huiswerk gedaan?
quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:50 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ja zeker:
Spreekbeurt Amoebe:
"Voor dat ik het huis in ging keek ik naar buiten, neukte met alles wat geld had en was stik jaloers op Nena. Ik ging de vila in om Nena een hak te zetten , beroemd te worden en Brian te helpen ( als rechterhand zeg maar). Oh , ja, en mn haar doen"
dat mens heeft geen gevoel dus zeker geen schuldgevoel.quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:51 schreef m@x het volgende:
Geweldig dat gesprek tussen Natas en Eric. Kom maar Eric, voer dat schuldgevoel (voor zover ze daartoe in staat is natuurlijk).
Ze heeft ook niet door wanneer Eric een belediging naar haar gooit. De beledigingen van Eric zijn veels te subtiel, mensen zonder enige vorm van intelligentie kunnen dat niet doorzien...quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:50 schreef petraa het volgende:
Erik brengt heel subtiel de kinderen van Zdngmw naar voren. Maar ze snapt het niet echt.
das wat ik vanochtend ook al zei. Hij moet het echt grover gaan aanpakken.quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:52 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ze heeft ook niet door wanneer Eric een belediging naar haar gooit. De beledigingen van Eric zijn veels te subtiel, mensen zonder enige vorm van intelligentie kunnen dat niet doorzien...
Door de kinderbeschermingquote:Op woensdag 14 februari 2007 12:53 schreef Lunaflame het volgende:
Zo he, zijn die vakanties van die kids betaald door JdM?
TE subtiel......quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:50 schreef petraa het volgende:
Erik brengt heel subtiel de kinderen van Zdngmw naar voren. Maar ze snapt het niet echt.
En zelfs als 1 van de kinderen van verdriet kotsend de auto in wordt geduwd door moeder lief, gaat ze nog nietquote:Op woensdag 14 februari 2007 12:54 schreef m@x het volgende:
En die uitspraak over "de kindjes geven aan als ze het niet meer trekken en als ze het ècht niet meer trekken kom ik naar huis". Wie bepaalt of ze het echt niet meer trekken? Een moeder die ze nooit zien?
Vakanties, verbouwing van huis, danslessen, zanglessen etc etc... En daar zullen nog wel allerlei kadotjes bij komen, had ze ook niet wat voor valentijnsdag besteld voor haar Wilgo?quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:53 schreef Lunaflame het volgende:
Zo he, zijn die vakanties van die kids betaald door JdM?
hij doet het nu subtiel..ze is nu nog aardig tegen hem..als ze grof word word hij nog groffer..let maar op. Hij kan haar makkelijk aan wetende hoe hij haar kan aanpakken (rustig praten, kinderen Wilgo) en dat heel het Nederlandse volk zich tot hem richt om de zwarte diva van haar zelfgemaakte troon te stoten en te vernederen tot op het bot haar door de straten van Almere te slepen achter een 2de handsauto aan. Haar te vierendelen net als Balthasar Gerards, haar op te eten net als in Hannibal en haar as met een vuurpijl de lucht in te schieten net als mede-icoon Andre Hazes.quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:53 schreef petraa het volgende:
[..]
das wat ik vanochtend ook al zei. Hij moet het echt grover gaan aanpakken.
Als mijn kind ooit ergens naar wil kijken waar die hysterische heks een stemmetje voor heeft ingesproken gaat de tv door het raam.quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:56 schreef Carlaa het volgende:
Nasty in een stemmenbank?? Is die stem voor iets anders te gebruiken dan onder een horror fillm?
Dat stukje heb ik gemist.quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:56 schreef Ning het volgende:
En het ergste wat ze zegt (vind ik dan) als ik terugkom en ik trek de kinderen niet, dan gaan ze weer naar mijn zus. Ben ik nu gek offe
En haar komende verjaardag? Ik zie het wel weer gebeuren... laat die kids liever thuis, voor hun eigen bestwil.quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:55 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
En zelfs als 1 van de kinderen van verdriet kotsend de auto in wordt geduwd door moeder lief, gaat ze nog niet
Dat gedeelte van Brian is denk ik niet waar. De rest -triest genoeg- wél.quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:50 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ja zeker:
Spreekbeurt Amoebe:
"Voor dat ik het huis in ging keek ik naar buiten, neukte met alles wat geld had en was stik jaloers op Nena. Ik ging de vila in om Nena een hak te zetten , beroemd te worden en Brian te helpen ( als rechterhand zeg maar). Oh , ja, en mn haar doen"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |