Is ze nu nog niet geslaagd?quote:
Bart rookt alweer een hele tijd hoor, niets nieuws onder de zonquote:Op woensdag 14 februari 2007 15:07 schreef itsme het volgende:
[..]
Is ze nu nog niet geslaagd?![]()
Ik zie nu dat Bart ook rookt opeens.
wat voor een spelletje is hij aan het doen op de pc?
Tja en waarom vertrouw ik dat toch niet.quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:06 schreef Elounda het volgende:
[..]
Zou best kunnen. Ze heeft wel meer privileges van "achter"
-edit- : rijlessen
Ik ook, ik las een paar COSSEN terug, dat haar huis verbouwd en behangen werd, w.s. op kosten van Tien? Ik kan het allemaal niet volgen hoor..quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:08 schreef itsme het volgende:
[..]
Tja en waarom vertrouw ik dat toch niet.
Ik vind alles rondom haar zo vreemd.
![]()
Nu dus meer rokers dan niet rokers in tha house.quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:08 schreef Elounda het volgende:
Bart rookte aan het begin van de "serie" en is toen gestopt.
Na alle commotie met NL / Huub etc., rookt hij steeds vaker
compliment voor Amanda, zij heeft het geknipt.quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:10 schreef Rens_Wilders het volgende:
Dat kapsel van Huub is wel verbeterd
Iddquote:Op woensdag 14 februari 2007 15:10 schreef Rens_Wilders het volgende:
Dat kapsel van Huub is wel verbeterd
wel mooi hoorquote:Op woensdag 14 februari 2007 15:11 schreef XiChico het volgende:
Wehjoo wat heeft die gozer met zijn ogen? Vet heldere ogen .. die nieuwe Eric.
Nou ja, ik vind dat de smokers ook wel rekening mogen houden met de non-smokers..quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:10 schreef itsme het volgende:
[..]
Nu dus meer rokers dan niet rokers in tha house.![]()
Straks moeten N en B maar accepteren dat er overal gerookt wordt.
Who cares. als ze dat niet wilt dan trekt ze haar muil zeker open hoor. scheurquote:Op woensdag 14 februari 2007 15:11 schreef Taurus het volgende:
Nouja! Lekker respectloos, zit die Eric z'n bedplaats aan te bieden aan Huub zodat hij z'n gang kan gaan met Amanda??Wie heeft gezegd dat zij wel wil dan?
![]()
ogen met lenzenquote:Op woensdag 14 februari 2007 15:11 schreef XiChico het volgende:
Wehjoo wat heeft die gozer met zijn ogen? Vet heldere ogen .. die nieuwe Eric.
Klopt had ik ook gelezen en haar er ook over gehoord. (niet over wie het betaalde of course)quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:10 schreef Elounda het volgende:
[..]
Ik ook, ik las een paar COSSEN terug, dat haar huis verbouwd en behangen werd, w.s. op kosten van Tien? Ik kan het allemaal niet volgen hoor..
EINDELIJK ... ik zit al maanden te wachten op degene die dát zou zeggen. Go Huub !!! Gewoon aan tafel een peuk opsteken en Eric doet dan mee ... dán gaan er echt een paar over de emmer.quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:11 schreef itsme het volgende:
Wat! Ik heb het nog niet geschreven en huub steekt een sigaret op in de kapsalon en zegt Fuck it, het is mijn huis. wie het niet bevalt die rot maar op.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |