Nou ja groeien... Huub is Amanda vet aan het bespelen. En met succes zo te zien!quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:55 schreef BONG4002 het volgende:
Heb trouwens wel het idee dat Amanda en Huub steeds meer naar elkaar gaan toetrekken, goede ontwikkeling dus!
Ja ze wilde niet.quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:59 schreef Elounda het volgende:
[..]
Stond in haar contract of zo? (Ik zie ze er nog voor aan ook bij Tien)
Hij gaat eerst met haar sexen en daarna mag ze naar huis (denk ik..quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:00 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Nou ja groeien... Huub is Amanda vet aan het bespelen. En met succes zo te zien!
Zou Amanda beseffen dat Huub haar er bij de volgende stemming uit wil hebben. Waarschijnlijk niet![]()
Huub heeft tegen haar gezegd als iedereen het wil ga ik mee.quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:00 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Nou ja groeien... Huub is Amanda vet aan het bespelen. En met succes zo te zien!
Zou Amanda beseffen dat Huub haar er bij de volgende stemming uit wil hebben. Waarschijnlijk niet![]()
Er staat in het contract dat ze een X aantal keer moeten komen opdraven voor promotie of het algemeen goed van het programma.quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:59 schreef Elounda het volgende:
Belachelijk.. maar ja ze zal ook wel ergens haar handtekening onder hebben gezet, en afspraak is afspraak.quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:01 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja ze wilde niet.
Huub lag er dubbel om,want nena had het hem verteld.
quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:00 schreef suleika25 het volgende:
Heeft brian die panorama al gezien ofzo.....![]()
Ja oke, maar ik denk wel dat ze zelf mocht beslissen over de hoeveelheid stof die ze aanhad op de foto....quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:59 schreef Elounda het volgende:
[..]
gaat die ook in de panorama dan?quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:53 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Om diezelfde reden vind ik Brian lang zo slecht nog niet.
Maar ze is wel vies...quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:02 schreef XiChico het volgende:
Wel een lekker mokkel Amanda.
Pampers baby-dry met vochtvangers.quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:02 schreef Sarah-Louise het volgende:
Wát een vreemd broekie heeft Brian aan .. iets met kantjes?
Ze kon er iig niet onderuit, zoveel heeft Huub wel duidelijk gemaakt bij zijn terugkeer.quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:59 schreef Elounda het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:02 schreef Sarah-Louise het volgende:
Wát een vreemd broekie heeft Brian aan .. iets met kantjes?
Rijlessenquote:Op woensdag 14 februari 2007 15:05 schreef itsme het volgende:
waar hangt Natasia uit? is ze naar Huis om valentijn cadeautjes te brengen?
Zou best kunnen. Ze heeft wel meer privileges van "achter"quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:05 schreef itsme het volgende:
waar hangt Natasia uit? is ze naar Huis om valentijn cadeautjes te brengen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |