Ok, dus het is dus nu wel duidelijk dat ze die 10.000 euro bij elkaar heeft geneukt.quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:56 schreef Carlaa het volgende:
Bend over backwards voor die 10.000 euri..... uh huh
Dat begreep ik wel hoor. Ik ga er eigenlijk vanuit dat álles wat jij typt, licht erotisch bedoeld is.quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:02 schreef kleinzusje het volgende:
Gert: Ik bedoelde rechtehand zeg maar op een licht erotische manier![]()
ga eens gewoon huiswerk makenquote:Op woensdag 14 februari 2007 13:08 schreef Dogga het volgende:
zo me streams staan al bijna 24 uur non stop aan en geen enkel probleem gehad met de streams:)
verslavende shit..gelukkig ben ik vrij van school
Vooral als je Yvonne gewend benquote:Op woensdag 14 februari 2007 13:09 schreef Day het volgende:
Wat een leuk mens, die Palma.
Neuhquote:
Het komt ook gewoon door haar hoofd.quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:08 schreef CartWOman het volgende:
Op het hangertje was het echt een mooi jurkje, Amanda weet er weer iets hoerigs van te maken met die opgedrukte ballonnen.![]()
Draag er dan een zwart laag hemdje onder.
Klopt, het is de combinatie.quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Het komt ook gewoon door haar hoofd.
het is bijna een gavequote:Op woensdag 14 februari 2007 13:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Het komt ook gewoon door haar hoofd.
Ze schijnt (volgens de Tien-site) met autopech te hebben gestaan.quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:06 schreef CARLAK het volgende:
Weet iemand of Herma vandaag nog is gekomen. Ze zou in de file gestaan hebben en dat is het laatste wat ik er over hoorde.
Ik vond Sylvia altijd al saai maargoedquote:Op woensdag 14 februari 2007 13:16 schreef zaadjuh het volgende:
ja syl je word een beetje saai jammer....vind je zo leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |