Hangt jouw wedstrijdbeleving van dit forum af?quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:42 schreef Everett het volgende:
Lekkere positieve stemming hangt hier. Ik leef echt lekker naar de wedstrijd toe op deze manier![]()
Eens.quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:07 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ja, inderdaad te aanvallend dan. En sowieso, zoals iemand al zei, is Perez en Sneijder op een 3mansmiddenveld veel te aanvallend.
Vertel eens...quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:22 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Oprollen die moffen.
Tis erg gezellig in Bremen hoorde ik net
Kut boboquote:Op woensdag 14 februari 2007 16:08 schreef opgebaarde het volgende:
Ik ga naar Ajax - Heracles op 1 april, skybox![]()
410 bussen waren gecontroleerd?quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:22 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Oprollen die moffen.
Tis erg gezellig in Bremen hoorde ik net
Nou, je moet gewoon een keer 20 euro op een avond verliezen met pokeren en zo is het je beste maatquote:
Nee dat kan hij niet. Daarnaast kan Lindenbergh, mocht er een back van Werder opkomen, mooi de linkerzone afstoppen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:28 schreef MaxC het volgende:
Perez kan in verdedigend opzicht toch ook wel zijn mannetje dekken? Waarom Lindenbergh dan op links![]()
Gezellig is een ruim begripquote:Op woensdag 14 februari 2007 16:27 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Valt niets te vertellen. Ik kreeg een paar smsjes dat het gezellig was.
Hey bobo, geniet van je dure hapjes en wijn!quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:08 schreef opgebaarde het volgende:
Ik ga naar Ajax - Heracles op 1 april, skybox![]()
Sethje heeft te veel bier gehadquote:Op woensdag 14 februari 2007 18:30 schreef Jasza het volgende:
Ik hoor net dat er dingetjes zijn gebeurd in Bremen, politie brengt ze nu naar het stadion
quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:38 schreef stefmans het volgende:
[..]
Sethje heeft te veel bier gehad![]()
Zal wel 410 zijn geweest of niet?quote:
Waarom denk je dat, denk niet dat het een speciale groep is geweest.quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:41 schreef stefmans het volgende:
[..]
Zal wel 410 zijn geweest of niet?
Zou kunnen om een statement te maken richting het bestuur?quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:42 schreef Jasza het volgende:
[..]
Waarom denk je dat, denk niet dat het een speciale groep is geweest.
Alle joden zijn in de binnenstad daar, en 410 valt wel mee qua relschopgedrag.
quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:43 schreef stefmans het volgende:
[..]
Zou kunnen om een statement te maken richting het bestuur?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |