quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:56 schreef Panick het volgende:
[..]
Zegt iemand met Willem 2 in z'n sig.
Ja, nee. Jou neem ik serieus, Sjaak..
Maar de UEFA cup is een grappig prijsje, niet meer dan dat.
Ik ga liever voor het landskampioenschap. Ik ben zenuwachtiger voor de aankomende competitiewedstrijd.
Wellicht lastiger dan Feyenoordquote:
Godverdomme en dan nog Huntelaar er niet in. Tering. Ben wel benieuwd wat er met Leo is.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:49 schreef Jasza het volgende:
Stekelenburg-Heitinga-Maduro-Stam-Donald-Sneijder-Lindenbergh-Roger-Gabri-Babel-de Mul
Leo niet eens bij de selectie, problemen of gewoon een blessure?
Op VI.nl staat wat anders;quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:50 schreef Jasza het volgende:
Borowski is out bij Werder, beter
Aghja Henk wil graag met snelheid voorin vandaag.
quote:Die Aufstellungen:
Bremen:
18 Wiese
8 Fritz, 29 Mertesacker, 4 Naldo, 5 Wome
22 Frings
7 Vranjes, 20 Jensen - 10 Diego
11 Klose, 14 Hunt
Trainer: Schaaf
Amsterdam
1 Stekelenburg
14 Roger Garcia, 6 Maduro, 3 Stam
8 Gabri, 2 Heitinga, 10 Sneijder, 15 Lindenbergh
16 de Mul, 8 Babel, 36 Mitchell
Trainer: ten Cate
Schiedsrichter: Lucilio Cardoso Cortez Batista (Portugal)
Herzlich Willkommen zum UEFA-Cup-Hinspiel gegen Ajax Amsterdam.
Hij weet er verdraaid nog iets van te maken, van deze puinhoopquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:20 schreef Erwtensoep het volgende:
Blind doet de analyse.
Ik vind Blind altijd wel een puike analistquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:21 schreef twi het volgende:
[..]
Hij weet er verdraaid nog iets van te maken, van deze puinhoopIn z'n achterhoofd denkt 'ie bij zichzelf dat zelfs hij er nog nooit zo'n potje van heeft gemaakt
Vond Blind vaak beter wissels hebben dan Henk nu hoor.quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:25 schreef twi het volgende:
Inderdaad, met alle respect voor Blind verbaasde ik me over zijn analyses en tactisch inzicht toen hij eenmaal bij de NOS zat. Waarom wist hij dat toen hij coach bij Ajax was nooit over te brengen naar buiten. Destijds leek het echt alsof hij maar wat aan het prutsen was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |