Wanneer gaat de bus naar Londen voor jullie?quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:30 schreef jorienvdherik het volgende:
Jasza heeft de bus gemist
quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:50 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wanneer gaat de bus naar Londen voor jullie?
quote:Bremen have been drawn against Dutch opposition on three previous occasions, losing all three ties and managing no wins and just two draws in six games. Ajax have been drawn against German opposition on 13 previous occasions (winning 12 and losing one) as well as taking on FC Bayern Munchen twice in the 2004/05 UEFA Champions League group stage. In total, their record against German opposition reads won 18, drawn five lost four.
Irritant ventje is die jorienvdherik laatste tijd aant worden.quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:50 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wanneer gaat de bus naar Londen voor jullie?
Het is eerder goed gegaanquote:Op woensdag 14 februari 2007 13:58 schreef TerroRobbie het volgende:
Weer een jeugdige speler die (te) vroeg belangrijk moet zijn....
Je kan moeilijk tien man opstellenquote:Op woensdag 14 februari 2007 13:58 schreef TerroRobbie het volgende:
Weer een jeugdige speler die (te) vroeg belangrijk moet zijn....
hehehequote:Op woensdag 14 februari 2007 14:00 schreef Camplo het volgende:
[..]
Irritant ventje is die jorienvdherik laatste tijd aant worden.
1 en al frustratie overal waar je hem ook ziet. Wat ee stakker, zal z'n posts eens gaan volgen en hem herinneren aan wat keiharde nederlagen.
Wel heerlijk arrogant als je dat doetquote:Op woensdag 14 februari 2007 14:01 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Je kan moeilijk tien man opstellen
Lees z'n laatste posts maar eens.quote:
Dat ziet er dan toch wel weer goed uit.quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:53 schreef Everett het volgende:
Even wat scorebordjournalistiek om de gemoederen wat te kalmeren
[..]
Ja, wie staat er op Diego? In de zone dekken lijkt me niet ideaal met Diego.quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:33 schreef Everett het volgende:
Over Klose maak ik me niet al te druk, die gaat in de broekzak van Japie. Ik maak me meer zorgen over Diego.
Ik denk dat je aan Diego één man moet opofferen. Constant op z'n huid zitten. Ik ben zo bang dat Maduro dat moet gaan doen en dat zie ik niet zitten. Tegen de tijd dat Maduro zich één keer omdraait heeft Diego drie rondjes om hem heen gelopen en de bal in het netje gelegd.quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:36 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Ja, wie staat er op Diego? In de zone dekken lijkt me niet ideaal met Diego.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |