de faq is er niet helemaal eenduidig over maar volgens mij mogen dieren niet in V&Aquote:Op woensdag 14 februari 2007 11:40 schreef Deetch het volgende:
schopje of linkje naar V&A?
ik zou er bijna geld bij geven als ik wist dat ze een goed huis kregenquote:Op woensdag 14 februari 2007 11:43 schreef senesta het volgende:
In V&A mogen geen dieren worden geplaatst, hij mag hem hier wel plaatsen mits er geen geld voor gevraagd word.
onze zoon is nu 2 en krijgt seretide dat werkt opzich prima maar is geen medicijn wat je een kind jaren lang kunt /moet gevenquote:Op woensdag 14 februari 2007 12:05 schreef Sisko het volgende:
Kun je mij wat meer uitleggen van de allergie? Ik heb tegen mezelf altijd gezegd dat als ik ooit een vriendin/kind krijg met kattenallergie, dan gaan ze maar aan de medicijnen.(ok, makkelijker gezegd tegen een vriendin dan tegen een kind) Er zijn tenminste medicijnen naar wat ik begreep. Is het dan zo dat die medicijnen niet werken/niet geschikt zijn voor sommige mensen?
en desensibilisatie kun je pas mee starten na het 6de levensjaarquote:Op woensdag 14 februari 2007 12:20 schreef Rewimo het volgende:
Een desensibilisatiekuur vergt minstens 2 jaar lang injecties... Dat kun je een kind van 2 echt niet aandoen.
Je begint met wekelijks, dan tweewekelijks. Ik heb zelf zo'n kuur tegen huisstofmijt gedaan, maar niet afgemaakt. Ik kreeg namelijk enorme pijnlijke plakkaten in mijn arm na het spuiten. Daar moest ik dan ook weer medicijnen voor gaan slikken en toen werd het me te veel. Dan maar snotteren. Hoewel niet iedereen zo'n reactie krijgt zou ik er zeker niet voor kiezen om dit een kind te laten ondergaan.quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:27 schreef Sisko het volgende:
Dat bedoel ik, ik weet niet eens dat dat 2 jaar duurt. Voor hetzelfde geld was het gewoon een pilletje waar je geen last van hebt. In hoeverre heb je last vand e injectie zelf, voel je je dan ziek een par dagen ofzo?
Maar als ik ooit een vriendin krijg die allergisch is gaan mijn katten toch echt de deur niet uit. Bij een kind kan ik me het dus wel wat voorstellen. (maar nog, 2 jaar injecties, is dit dagelijks, wekelijks, maandelijks.? Ze krijgen ook inentingen, dus maandelijks of minder frequent zou ik overwegen, dagelijks of wekelijks waarschijnlijk ook niet. Ik zou iig meer willen weten.)
Als je daar tussen moet kiezenquote:Op woensdag 14 februari 2007 12:05 schreef Sisko het volgende:
Kun je mij wat meer uitleggen van de allergie? Ik heb tegen mezelf altijd gezegd dat als ik ooit een vriendin/kind krijg met kattenallergie, dan gaan ze maar aan de medicijnen.(ok, makkelijker gezegd tegen een vriendin dan tegen een kind) Er zijn tenminste medicijnen naar wat ik begreep. Is het dan zo dat die medicijnen niet werken/niet geschikt zijn voor sommige mensen?
ze mogen apart ook maar ik heb natuurlijk liever samenquote:Op donderdag 15 februari 2007 08:13 schreef Ticootje het volgende:
ik moet eens overleggen thuis....
Mogen ze apart geplaatst worden. Als ik mn man zover krijg dan hebben we echt maar plek voor 1. We hebben zelf ook al 3 katten.
sorry toch bedankt voor je hulpquote:Op donderdag 15 februari 2007 18:38 schreef Ticootje het volgende:
ok, ik hier helemaal mijn lief ompraten... Gelukkig hebben jullie een plek gevonden.
Sorry voor het late antwoord. Ben mijn active topics even aan het nalopen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:53 schreef klipper het volgende:
[..]
Als je daar tussen moet kiezen![]()
Waar zit je verstand vraag ik me dan af.
Een medicijn moet je als noodmaatregel zien en niet als oplossing.
Als ik zou merken dat mijn vrouw of kinderen allergies zouden worden, dan is het gelijk de beesten de deur uit.
Misschien hard maar wel het beste.
Maar wat betekend bij jou de keus tussen een goede of slechte gezondheid, want dat is waar het hier eigenlijk over gaat.quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:03 schreef Sisko het volgende:
[..]
Sorry voor het late antwoord. Ben mijn active topics even aan het nalopen.
Voor sommige mensen betekent hun huisdier net zoveel voor ze als een kind. Bij mij wel i.i.g. Bij jou is het waarschijnlijk zo dat je die dieren voor de kinderen hebt, of de vrouw. En dat je ze zelf nooit had genomen als je alleen was geweest. Dan is zo'n keuze een stuk makkelijker.
En wie ben jij om over mijn verstand te oordelen, probeer je eerst eens in te leven in een ander.
Ik heb meer dan genoeg huisdieren, en allemaal omdat ik ze wilde hebben, als het aan mijn vrouw had gelegen had ze ze niet gehad.quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:03 schreef Sisko het volgende:
[..]
Sorry voor het late antwoord. Ben mijn active topics even aan het nalopen.
Voor sommige mensen betekent hun huisdier net zoveel voor ze als een kind. Bij mij wel i.i.g. Bij jou is het waarschijnlijk zo dat je die dieren voor de kinderen hebt, of de vrouw. En dat je ze zelf nooit had genomen als je alleen was geweest. Dan is zo'n keuze een stuk makkelijker.
En wie ben jij om over mijn verstand te oordelen, probeer je eerst eens in te leven in een ander.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |