Ik weet niet hoor, volgens mij blijft Brainles Amandel wel dekken, want hij ziet in haar potentieel wipmaatje.quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:25 schreef Taurus het volgende:
Het maakt bij Amanda echt niet uit hoe eerlijk Huub is hoor, als zij dat tegen Brian door verteld: So what, die twee zijn te dom om 't spel slim te spelen, ik vind Brian helemaal niet onberekenbaar of onbetrouwbaar, die andere kant staat toch al sterk nu. Amanda gaat er hoe dan ook uit, wat Huub ook verteld.
Aan de andere kant, Ook al komt het verhaal terug bij Natasia en Brian . worst case scenario, die stappen dan naar Bart die hun dan gerust zal stellen en zal zeggen vertrouw me.quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:25 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik denk dat Huub echt te veel verteld.
Wil 'ie haar nou dekken of wippen, wat is het?quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:26 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, volgens mij blijft Brainles Amandel wel dekken, want hij ziet in haar potentieel wipmaatje.
quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:26 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, volgens mij blijft Brainles Amandel wel dekken, want hij ziet in haar potentieel wipmaatje.
Ja kan me niet voorstellen dat hij zo dom zou zijn , zussie lief.quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:28 schreef kleinzusje het volgende:
Huub weet heus wel dat die amsnol alles doorlult
quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:29 schreef kleinzusje het volgende:
Heeft die lelijke monsterlijke afschuwelijke wannebee zwarte Diva al post gekregen van haar mannetje ?
quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:28 schreef Epi_ het volgende:
Huub is wel slim bezig, maar moet het aan Sylvia overlaten.
Huub weet dat Brian amanda nog wel eens kan dekken.
Als hij Amanda zover krijgt om het vertrouwen in Brian zichtbaar voor Brian op te geven zal Brian deze string losknippen en ook Amanda weg stemmen.
Sylvia is echter degeen die dit gesprek had moeten voeren.
Liefst allebei natuurlijkquote:Op woensdag 14 februari 2007 11:27 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Wil 'ie haar nou dekken of wippen, wat is het?
K weet niet, Sylvia vindt Amoebe al snel zielig.quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:28 schreef Epi_ het volgende:
Huub is wel slim bezig, maar moet het aan Sylvia overlaten.
Huub weet dat Brian amanda nog wel eens kan dekken.
Als hij Amanda zover krijgt om het vertrouwen in Brian zichtbaar voor Brian op te geven zal Brian deze string losknippen en ook Amanda weg stemmen.
Sylvia is echter degeen die dit gesprek had moeten voeren.
Huub en Eric willen liever die dorpsgek of die slabek.quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:21 schreef Taurus het volgende:
Amanda heeft er niets aan als ze 'bij die andere groep' gaat want die willen haar er net zo goed uit hebben, misschien wel sneller dan Brian en Natasia. Wat moet Huub met haar aan hun kant?
Dat is volgens mij vooralsnog geen probleem. Bart ook met z'n mysterieuze plannetje, dat kan alleen ten voordele van Huub zijn en anders is 't gewoon grootspraak, sluw en interessant doen. Wat kunnen ze nou doen? Huub krijg je er op 't moment gewoon niet uit, Sylvia ook niet, die nieuwe wellicht ook niet, problem solved. Er is geen gevaar, de enige die gevaar lopen zijn volgens mij Amanda & Bart zelf.quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:27 schreef itsme het volgende:
[..]
Aan de andere kant, Ook al komt het verhaal terug bij Natasia en Brian . worst case scenario, die stappen dan naar Bart die hun dan gerust zal stellen en zal zeggen vertrouw me.
Probleem is, Huub vertrouwd te veel op Bart.
Petra heb je hem niet gewaarschuwd dan tijdens zijn hinkbal wedstrijd cursus examen?![]()
Ik was er wel, maar heb hem niet gezien, was er pas 10 voor half 8.quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:27 schreef itsme het volgende:
[..]
Aan de andere kant, Ook al komt het verhaal terug bij Natasia en Brian . worst case scenario, die stappen dan naar Bart die hun dan gerust zal stellen en zal zeggen vertrouw me.
Probleem is, Huub vertrouwd te veel op Bart.
Petra heb je hem niet gewaarschuwd dan tijdens zijn hinkbal wedstrijd cursus examen?![]()
Sorry maar ik lig hier gevouwen. Mijn hoofd is een beetje warrig (sig is niet voor niets chaoot)quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:30 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Huub en Eric willen liever die dorpsgek of die slabek.
Wat zeg je dat genuanceerd! Ben benieuwd of die zwarte diva gaat clashen met de witte diva in het huisquote:Op woensdag 14 februari 2007 11:29 schreef kleinzusje het volgende:
Heeft die lelijke monsterlijke afschuwelijke wannebee zwarte Diva al post gekregen van haar mannetje ?
Ik denk dat slabek met stip op 1 staat voor beide heren.quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:30 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Huub en Eric willen liever die dorpsgek of die slabek.
Huub doet niet alsof en Brian en Natasia wel.quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:22 schreef Day het volgende:
Nee Huub, jij bent op dit moment ook waanzinnig eerlijk bezig.
Als het eenbeetje meezit vandaag of morgenquote:Op woensdag 14 februari 2007 11:32 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Wat zeg je dat genuanceerd! Ben benieuwd of die zwarte diva gaat clashen met de witte diva in het huis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |