hier dito dus ik maak nix open vandaagquote:Op woensdag 14 februari 2007 11:18 schreef kleinzusje het volgende:
Ik heb mn postbus nog niet opengemaakt: ben bang dat er een bombrief in zit van mn ex
Huh, ze kan 4+1 uitrekenen!quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:17 schreef easy-going het volgende:
Huub: Free Advise, ik zal voor de sterkste kant kiezen als ik jou was
Amanda: Ik weet niet wat de sterkte kant is
Huub: het staat nu 4-2
Amanda: en als ik Brians kant kies?
Huub: dan is het 4-3
Amanda: en als ik jullie kant kies 5-2?
schaam schaam schaam, ik zal het nooooooooooit meer doenquote:Op woensdag 14 februari 2007 11:13 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Foei Petraa, niet of topi gaan
ach Ik doe dat ook wel eens maar niet een paar posts achter elkaar. Moet kunnen vind ik.quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:21 schreef petraa het volgende:
[..]
schaam schaam schaam, ik zal het nooooooooooit meer doen![]()
Met Bart weet je het toch niet!quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:20 schreef itsme het volgende:
[..]
maar wat Huub doet vind ik ook niet zo slim. kan slecht uitpakken. (Bart)
Niks, maar hij weet dat snollie straks alles doorbrieft aan Braaajen dus is het fijn om even te vermelden dat Bart over is gestapt. Bart heeft een beetje nagelaten de schepen achter zich te verbranden en dat doet Huub nu even voor hem.quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:21 schreef Taurus het volgende:
Amanda heeft er niets aan als ze 'bij die andere groep' gaat want die willen haar er net zo goed uit hebben, misschien wel sneller dan Brian en Natasia. Wat moet Huub met haar aan hun kant?
Als ie slim is sluit ie bij Eric aan want van Natasia en Brian moet ie het niet hebben.quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:13 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik vertrouw bart inderdaad ook voor geen meter
Hij is met iets bezig en heb nog geen flauw idee met wat, maar dat hij niet voor Huub is lijkt me wel duidelijk.
Leg eens uit...?quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:22 schreef Day het volgende:
Nee Huub, jij bent op dit moment ook waanzinnig eerlijk bezig.
Ik denk dat Huub echt te veel verteld.quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:23 schreef itsme het volgende:
[..]
ach Ik doe dat ook wel eens maar niet een paar posts achter elkaar. Moet kunnen vind ik.![]()
Maar goed. Amanda vertrouwd Brian dus wel en denk dat Huub nu te veel aan haar verteld.
Ik weet niet hoor, volgens mij blijft Brainles Amandel wel dekken, want hij ziet in haar potentieel wipmaatje.quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:25 schreef Taurus het volgende:
Het maakt bij Amanda echt niet uit hoe eerlijk Huub is hoor, als zij dat tegen Brian door verteld: So what, die twee zijn te dom om 't spel slim te spelen, ik vind Brian helemaal niet onberekenbaar of onbetrouwbaar, die andere kant staat toch al sterk nu. Amanda gaat er hoe dan ook uit, wat Huub ook verteld.
Aan de andere kant, Ook al komt het verhaal terug bij Natasia en Brian . worst case scenario, die stappen dan naar Bart die hun dan gerust zal stellen en zal zeggen vertrouw me.quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:25 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik denk dat Huub echt te veel verteld.
Wil 'ie haar nou dekken of wippen, wat is het?quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:26 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, volgens mij blijft Brainles Amandel wel dekken, want hij ziet in haar potentieel wipmaatje.
quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:26 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, volgens mij blijft Brainles Amandel wel dekken, want hij ziet in haar potentieel wipmaatje.
Ja kan me niet voorstellen dat hij zo dom zou zijn , zussie lief.quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:28 schreef kleinzusje het volgende:
Huub weet heus wel dat die amsnol alles doorlult
quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:29 schreef kleinzusje het volgende:
Heeft die lelijke monsterlijke afschuwelijke wannebee zwarte Diva al post gekregen van haar mannetje ?
quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:28 schreef Epi_ het volgende:
Huub is wel slim bezig, maar moet het aan Sylvia overlaten.
Huub weet dat Brian amanda nog wel eens kan dekken.
Als hij Amanda zover krijgt om het vertrouwen in Brian zichtbaar voor Brian op te geven zal Brian deze string losknippen en ook Amanda weg stemmen.
Sylvia is echter degeen die dit gesprek had moeten voeren.
Liefst allebei natuurlijkquote:Op woensdag 14 februari 2007 11:27 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Wil 'ie haar nou dekken of wippen, wat is het?
K weet niet, Sylvia vindt Amoebe al snel zielig.quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:28 schreef Epi_ het volgende:
Als hij Amanda zover krijgt om het vertrouwen in Brian zichtbaar voor Brian op te geven zal Brian deze string losknippen en ook Amanda weg stemmen.
Huub en Eric willen liever die dorpsgek of die slabek.quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:21 schreef Taurus het volgende:
Amanda heeft er niets aan als ze 'bij die andere groep' gaat want die willen haar er net zo goed uit hebben, misschien wel sneller dan Brian en Natasia. Wat moet Huub met haar aan hun kant?
Dat is volgens mij vooralsnog geen probleem. Bart ook met z'n mysterieuze plannetje, dat kan alleen ten voordele van Huub zijn en anders is 't gewoon grootspraak, sluw en interessant doen. Wat kunnen ze nou doen? Huub krijg je er op 't moment gewoon niet uit, Sylvia ook niet, die nieuwe wellicht ook niet, problem solved. Er is geen gevaar, de enige die gevaar lopen zijn volgens mij Amanda & Bart zelf.quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:27 schreef itsme het volgende:
[..]
Aan de andere kant, Ook al komt het verhaal terug bij Natasia en Brian . worst case scenario, die stappen dan naar Bart die hun dan gerust zal stellen en zal zeggen vertrouw me.
Probleem is, Huub vertrouwd te veel op Bart.
Petra heb je hem niet gewaarschuwd dan tijdens zijn hinkbal wedstrijd cursus examen?![]()
Ik was er wel, maar heb hem niet gezien, was er pas 10 voor half 8.quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:27 schreef itsme het volgende:
[..]
Aan de andere kant, Ook al komt het verhaal terug bij Natasia en Brian . worst case scenario, die stappen dan naar Bart die hun dan gerust zal stellen en zal zeggen vertrouw me.
Probleem is, Huub vertrouwd te veel op Bart.
Petra heb je hem niet gewaarschuwd dan tijdens zijn hinkbal wedstrijd cursus examen?![]()
Sorry maar ik lig hier gevouwen. Mijn hoofd is een beetje warrig (sig is niet voor niets chaoot)quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:30 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Huub en Eric willen liever die dorpsgek of die slabek.
Wat zeg je dat genuanceerd! Ben benieuwd of die zwarte diva gaat clashen met de witte diva in het huisquote:Op woensdag 14 februari 2007 11:29 schreef kleinzusje het volgende:
Heeft die lelijke monsterlijke afschuwelijke wannebee zwarte Diva al post gekregen van haar mannetje ?
Ik denk dat slabek met stip op 1 staat voor beide heren.quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:30 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Huub en Eric willen liever die dorpsgek of die slabek.
Huub doet niet alsof en Brian en Natasia wel.quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:22 schreef Day het volgende:
Nee Huub, jij bent op dit moment ook waanzinnig eerlijk bezig.
Als het eenbeetje meezit vandaag of morgenquote:Op woensdag 14 februari 2007 11:32 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Wat zeg je dat genuanceerd! Ben benieuwd of die zwarte diva gaat clashen met de witte diva in het huis
jammer dat Sylvia dat nooit zou doen, haar makke, ze maakt totaal geen spel.quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:28 schreef Epi_ het volgende:
Heteros zijn altijd heel genuanceerdquote:Op woensdag 14 februari 2007 11:32 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Wat zeg je dat genuanceerd! Ben benieuwd of die zwarte diva gaat clashen met de witte diva in het huis
Als het die bewuste ex is kan ik me het nog voorstellen ook...quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:18 schreef kleinzusje het volgende:
Ik heb mn postbus nog niet opengemaakt: ben bang dat er een bombrief in zit van mn ex
tja is soort van contaminatie die zin van mij.quote:
Daar heeft ze Huub voor!quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:33 schreef tipsch het volgende:
[..]
jammer dat Sylvia dat nooit zou doen, haar makke, ze maakt totaal geen spel.
Dat word echt zo'n "talk to the hand, bitch" diva gevecht waarbj mascara en de kinderen van Natasha door de kamer vliegen en net op het moment dat Natasia is uitgehuild komt Diva Natrasha de villa binnenlopen om het karwei als een echte diva af te maken.quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
Als het eenbeetje meezit vandaag of morgen![]()
Dorpsgek is Brianquote:Op woensdag 14 februari 2007 11:32 schreef itsme het volgende:
[..]
Sorry maar ik lig hier gevouwen. Mijn hoofd is een beetje warrig (sig is niet voor niets chaoot)![]()
en raak in de war, wie slabek nu is en wie dorpsgek.
Dan blokkeert hij Bart. Hij weet dat Bart nu iedere maand iemand eruit wil. Dat zal Bart hem zeker niet in dank afnemen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:26 schreef petraa het volgende:
[..]
Brain heeft zn krachten onder de douche al verlorenquote:Op woensdag 14 februari 2007 11:38 schreef BwennieBren het volgende:
Bart slaat harder dan Brainless
Echt. wijfie. Je bent toch gegaan.quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:31 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik was er wel, maar heb hem niet gezien, was er pas 10 voor half 8.
Probeer je dan gewoon voor te stellen dat hij op de plee zit en loopt te janken bij "De vlieger" van A. Hazesquote:Op woensdag 14 februari 2007 11:38 schreef rooie3 het volgende:
Krijg steeds koude rillingen als ik die hans zie.
Vind hem eng.
Dat lukt me echt niet.quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:40 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Probeer je dan gewoon voor te stellen dat hij op de plee zit en loopt te janken bij "De vlieger" van A. Hazes
Oh? Heeft ie weer rukkierukkie gedaan?quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:38 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Brain heeft zn krachten onder de douche al verloren
Natasia zei van de week na de training met Carlos dat ze met Bart en Brian naar de eindstreep wil.quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:31 schreef Taurus het volgende:
[..]
. Er is geen gevaar, de enige die gevaar lopen zijn volgens mij Amanda & Bart zelf.
Poe! Alsof dat niet eng is!quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:40 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Probeer je dan gewoon voor te stellen dat hij op de plee zit en loopt te janken bij "De vlieger" van A. Hazes
Probeer je haar dan zonder haar voor te stellen, zingend "niemand laat zn eigen kind alleen"quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:44 schreef rooie3 het volgende:
Hopen dat die slabek vandaag weer effe word aangepakt.
Pfff wat een hekel heb ik aan dat mens.
Vind ik eigelijk gewoon erg.
Dan spring ik helemaal als moeder zijnde.quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:45 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Probeer je haar dan zonder haar voor te stellen, zingend "niemand laat zn eigen kind alleen"
Redactie is het met je eensquote:Op woensdag 14 februari 2007 11:46 schreef petraa het volgende:
Ik vraag me af of er geen interessantere streams zijn als Zdngmw en Amoebe en Tilly, beetje saai dit. Maar goed het is bijna 1 uur dus dan hebben we weer 4 streams.
quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:40 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
He word misselijkquote:Op woensdag 14 februari 2007 11:41 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Oh? Heeft ie weer rukkierukkie gedaan?
Heb jij het script al gelezen ????? Hoe laat staat die ruzie gepland dan ???quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:48 schreef Gert het volgende:
[..]![]()
En een goedemorgen.
Ik ben nog op tijd voor "de ruzie" geloof ik.
Niet vandaag met mij, tis tenslotte een feestdagquote:Op woensdag 14 februari 2007 11:48 schreef Gert het volgende:
[..]![]()
En een goedemorgen.
Ik ben nog op tijd voor "de ruzie" geloof ik.
Het is wel de manier waarop de kans op voortplanting het allerkleinst is, en dat is wel weer een veilig idee.quote:
effe mijzelf quotenquote:Op woensdag 14 februari 2007 11:49 schreef itsme het volgende:
[..]
He word misselijk
Syl kan niet praten waarom ze gisteren verdrietig was, maar omdat Huub buiten is geweest, weet hij het wel?![]()
ach vind het wel lief staan juistquote:Op woensdag 14 februari 2007 11:51 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Niet vandaag met mij, tis tenslotte een feestdag![]()
OT: Blouse van Huub is niet TV waardig
Met jou is het elke dag feest lieverd, kwijl-kwijl-kwijl.quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:51 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Niet vandaag met mij, tis tenslotte een feestdag![]()
Er zijn ook methoden waarbij de kans op voortplanting nul is! Castreren die man!quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is wel de manier waarop de kans op voortplanting het allerkleinst is, en dat is wel weer een veilig idee.
Hij geeft al leuke sneren, alleen ze gaan er nog niet echt op in.quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Met jou is het elke dag feest lieverd, kwijl-kwijl-kwijl.![]()
Nee ik bedoel de eerste Grote Confrontatie die Eric vandaag ongetwijfeld gaat opzoeken. Ik heb zo'n gevoel dat hij zichzelf vandaag stevig wil neerzetten en absoluut niet iemand is die ruzies uit de weg gaat of probeert te vermijden, integendeel.
interessante vraagquote:Op woensdag 14 februari 2007 11:53 schreef Carlaa het volgende:
Met het risico om ongelofelijk fout over te komen terwijl dit niet zo bedoeld is...... ik vraag me iets af waar LoveProfusion als "ervarings deskunige" misschien antwoord op kan geven..
Die "homo-maniertjes".. waar je menig homo aan herkent, de handen, gezichtsuitdrukking, drama, manier van praten etc.. zijn die nou aangeboren, of aangeleerd doordat je dit meer om je heen ziet in "die wereld"?
Niet alle homo's doen dat trouwens.quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:53 schreef Carlaa het volgende:
Met het risico om ongelofelijk fout over te komen terwijl dit niet zo bedoeld is...... ik vraag me iets af waar LoveProfusion als "ervarings deskunige" misschien antwoord op kan geven..
Die "homo-maniertjes".. waar je menig homo aan herkent, de handen, gezichtsuitdrukking, drama, manier van praten etc.. zijn die nou aangeboren, of aangeleerd doordat je dit meer om je heen ziet in "die wereld"?
toch leuk als juist vandaag de kindjes van natas in de klas een stukje live-streams kijken, dan kunnen ze zien dat mama natas echt heeeel veeeel werkt aan haar innerlijke ontwikkelingquote:Op woensdag 14 februari 2007 11:57 schreef kleinzusje het volgende:
Ok, even een verslagje voor boven de 18:
Zdngmw: "Ik hoop dat mn ventje zich helemaal gek neukt, kan hij mij nog wat leren als ik terug kom"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |