Lief! Ronja doet dat ook, dan wil ze even knuffelen als we terug fietsen van het KDVquote:Op donderdag 24 juli 2008 10:21 schreef RockabeIIa het volgende:
zo nu en dan voel ik zijn handjes onder mijn jas glijden om mijn rug te aaien.
Sowheej! En dat scheelt!quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:34 schreef Tazz het volgende:
Kleine meisjes worden groot en ook zo groot dat ze maar eens achterop moet plaatsnemen.
We gaan zeer waarschijnlijk de bobike maxi nemen.
Dus, in de zoektocht naar een achterzitje zag ik dat de prijzen tussen de reguliere fietsenwinkel en bestellen via internet nogal wat prijsverschil heeft. En via de genoemde site ook completer is zodat je zeker 30 euro bespaart. (toch mooi meegenomen als je op zoek bent naar zo'n stoeltje).
Dat wilde ik jullie niet onthouden.
quote:Op donderdag 24 juli 2008 11:26 schreef RockabeIIa het volgende:
... of dat mijn string halverwege mijn rug zit
Ah mooi! Het lijkt me een heel fijn stoeltje idd.quote:Op woensdag 10 maart 2010 08:12 schreef tessie het volgende:
Die hebben wij Laura, alleen dan gewoon in het saaizwart en zonder nijntje op die rol. Bevalt erg goed! Lekker stevig en toch ook zacht, makkelijk af te nemen enzo.
We hebben hem inmiddels aangeschaft..quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:16 schreef het-is-mij het volgende:
Goede vraag deepfreeze, wij hoorden ook van de polisport en die leek me ook zo op het oog wel degelijk.
Zal een dezer dagen eens vergelijkend warenonderzoek doen.
Maar gebruikerservaringen zijn zeer welkom.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |