Was ik ook al van plan, maar ik ken jouw puntentelling niet dus ga je gangquote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:08 schreef BVO het volgende:
Ik zal ze straks eens met dezelfde puntentelling tellen als ik dat aflevering 1 heb gedaan, kijken of er veel veranderd is.
Sharon arrogant?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:33 schreef Promiss het volgende:
2. Sharon
(Hele goede artiest, soms wat arrogant/fake, begin liveshows vrij pitloos maar later wel enkele hele goede optredens zoals Goldfinger en Mcarthurspark)
ik vind dat geen arrogantie hoor... arrogant is: verwaand enzo. Denken dat ze alles is... er niet zijn voor fans, weglopen als een fan je roept (zoals boris). Uit de hoogte doen... neerbuigend naar andere mensen...quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:53 schreef BVO het volgende:
Ik snap wel wat Promiss bedoelt. Ze heeft een beetje een fakeheid over zich heen. Weet niet of het arrogantie is, maar valt me ook al een tijdje op. Peri had het geloof ik ook ergens gezegd.
Niet dat ik het hee erg vind hoor, leuke lieve mensen zijn ook niet alles.
GS.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:00 schreef ranja het volgende:
Groovin Sound kent niemand meer
wie?quote:
Komt vooral door de 'song festival' puntentelling. Als de nummer 1 10 punten had ipv 12 had ze lager gestaanquote:
Dat had ik toen (en eigenlijk elke week) zo gedaan omat het bij dit programma toch vooral om dé favoriet gaat die je heb. Je kan beter één keer 1e en één keer 7e staan dan twee keer 4e, bijvoorbeeld.quote:Op zondag 25 februari 2007 00:06 schreef ranja het volgende:
[..]
Komt vooral door de 'song festival' puntentelling. Als de nummer 1 10 punten had ipv 12 had ze lager gestaanDorine is de enige die bij niemand op 1 of 2 staat en dus 'bonuspunten' scoort.
Goede keuzes !quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:27 schreef ranja het volgende:
1. Sharon
Staat de meeste weken bij mij met 1 of meer liedjes bovenaan, een uitschieter van anderen daargelaten (al blijven er steeds minder uitschiet-mogelijkheden over).
2. Christian
Werd steeds beter tot z'n fans in de minderheid kwamen en hij moest stoppen. Ik verwacht wel een acceptabele repetoire keuze van hem als hij ooit toch een plaat mag maken.
3. X6
Erg leuk, zo'n meidengroep, daarvan heeft Nederland er al lange tijd geen gehad. Maar ik vrees wel een beetje voor de soort liedjes die ze gaan maken als ik kijk naar hun song keuzes...
4. Groovin' Sound
Had ik graag meer van willen zien, was best leuk geweest volgens mij.
5. Melanie
De beste van degene 'onder de streep', kon minder dan zij en Henk dachten maar met de juiste liedjes niet onaangenaam.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |