Jij bent verliefd op hem. Je wilt met hem vrijen. Je verzet je ertegen..maar je wil hem. Geeft niet hoor, iedere homo maakt zo'n ontkenningsfase door. KUSquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:42 schreef W-A het volgende:
ik wel
Ja, maar daar is wel heel weinig voor nodig.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:42 schreef SpankTheMonkey het volgende:
DGK waardig ieder geval. Meer dan Amanda.
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:42 schreef Kaleddis het volgende:
Wij willen een audio-dagboek van Stijn![]()
![]()
![]()
Trap op een harkquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:42 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Jij bent verliefd op hem. Je wilt met hem vrijen. Je verzet je ertegen..maar je wil hem. Geeft niet hoor, iedere homo maakt zo'n ontkenningsfase door. KUS
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:43 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
![]()
Heb je die van bart al gehoord?![]()
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:42 schreef RSie het volgende:
goeie TT als je je bedenkt dat mensen uit Leiden al Glibbers genoemd worden!!
of hij slijmtquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:44 schreef Sonique het volgende:
omg, dit kan twee kanten op gaan met die nieuwe...
OF hij gaat Natasia tot de grond afbranden op een manier die een rel-nicht beaamt.
of
Hij gaat een pakt aan met Natasia, en gaat samen met haar het huis emo-terroriseren zoals een rel-nicht beaamt...
ik hoop het eerste...
yessssssssssssssssquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:46 schreef Kaleddis het volgende:
please please, Natasja 1
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:45 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]
Ja, dat had hij ook niet echt verwacht!
Intelligente zet van DGK!
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:47 schreef My_ het volgende:
Ik vind dit wel leuk. Goed bedacht van de redactie!
Brian 5quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:48 schreef LoveProfusion het volgende:
GEWELDIG!! GEWELDIG
Don't know, maar wel naar...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:48 schreef Gert het volgende:
Godverdomme, hoe kan het toch dat ELKE keer als de streams écht interessant worden, er gebuifferd wordt?!!!!![]()
![]()
Bellen mensen elkaar óp of zo? Van: nu moet je de streams weer aanzetten?
ik dacht er ook al zoiets uit kunnen opmakenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:49 schreef Peter6000 het volgende:
Eric vertrouwt Brians homo-vriendelijkheid niet. (als ik het goed tussen de regels door versta).
Eric: Wil je hier wat over vragen.
Brian: Nee
Ja, dan kom je weer op hetzelfde punt uit.... DUH!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:48 schreef dronkeykong het volgende:
Hatsikideee en Natasia is gelijk 360 graden gedraaid
Bart is zwevende kiezerquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:50 schreef Lieve het volgende:
Bart! Kies Bart please
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:51 schreef GoldenGuy het volgende:
[..]
Ja, dan kom je weer op hetzelfde punt uit.... DUH!
Ik hou van Huub, maar ik zou hem ook niet zoveel geven.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:51 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Eric is niet negatief over Huub, eerder een compliment.
Hij zegt op een netee manier dat hij op ze kotst.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:50 schreef Black_king het volgende:
Gaaf Hoor. Alleen dat niet kunnen winnen snap ik niet.....
Heeft al veel punten, heeft ze minder nodig (is er net uitgeweest)..goede argumentatie.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:53 schreef BRIMINGHAM het volgende:
Waarom krijgt huub 10 punten. Wat is z'n argumentatie?
Huub red zich welquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:53 schreef avonne het volgende:
[..]
Huubje geeft niet om punten, en kan er wel tegen
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:53 schreef Leandra het volgende:
Briljant, Eric zit gewoon de nieuwe groep samen te stellen...... Bart, Eric, Huub en Sylvia![]()
Lekkere binnenkomer hoor, de stemming is gezet.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:53 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Hij zegt op een netee manier dat hij op ze kotst.
Hij dacht dat Huub al veel punten hadquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:53 schreef BRIMINGHAM het volgende:
Waarom krijgt huub 10 punten. Wat is z'n argumentatie?
Thnx.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:54 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Heeft al veel punten, heeft ze minder nodig (is er net uitgeweest)..goede argumentatie.
hij valt op bart...............quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:55 schreef LoveProfusion het volgende:
Goed verdeeld die punten. En goede argumentatie waarin Sylvia Bart en huub zich echt wel in kunnen vinden.
Ik heb 4 goede streams hierquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:54 schreef Charmian het volgende:
Waarom zijn er opeens 2 streams op zwart (of is dat alleen maar bij mij?)
en gaat zdngmw nu eindelijk eens slapen?
hij houdt alvast rekenening met de populairiteitspol denk ikquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:54 schreef avonne het volgende:
[..]
Hij dacht dat Huub al veel punten had
(hij is dus geen streamer)
En dat 'ie z'n huiswerk goed heeft gedaan.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:54 schreef noekje het volgende:
Huub zegt tegen Eric: goede zet man!
Ja dit vind ik echt leuk........quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:52 schreef noekje het volgende:
100 voor Syl
als ie ze idd zo hard nodig zou hebben zou hij niet tegen hebben gestemd over de komst van lesly morgen. had m 300 punten gescheeld. hij gooit er gewoon ff 300, die hij nog niet eens heeft, over de balk om n statement te makenquote:
Exact mijn gedachte.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:56 schreef Tissik het volgende:
Toch wel slim van die Eric, hij heeft met die puntenverdeling meteen Bart losgekoppeld van Amanda, Natasia en Brian, door Huub daar als buffer tussen te plaatsen. Ik vroeg me namelijk af, waarom hij nou juist Huub die 10 punten had gegeven, en ik denk werkelijk, dat dit de reden is. Een dubbele steek dus.
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:55 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
hij valt op bart...............![]()
![]()
Goed he...ze is zo zooo zooo leuk . Heb niet eens kleine irritaties over haar.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:55 schreef Myriam1978 het volgende:
Sinds gisteren zie ik Sylvia als de meesteres van dit spel...Kijk hoe ze zich voortbrengt door de ruimtes....Prachtig vrouw! Oude ziel.
![]()
Dat vind ik wel slim gedacht, ja.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:56 schreef Tissik het volgende:
Toch wel slim van die Eric, hij heeft met die puntenverdeling meteen Bart losgekoppeld van Amanda, Natasia en Brian, door Huub daar als buffer tussen te plaatsen. Ik vroeg me namelijk af, waarom hij nou juist Huub die 10 punten had gegeven, en ik denk werkelijk, dat dit de reden is. Een dubbele steek dus.
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:59 schreef Sense het volgende:
twee diva's in de villa kunnen wel degelijk volgens Natasia...volgens mij schijt ze in haar broek![]()
Soms is ze niet evenveel grappig en haar armpje als ze danstquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:57 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Goed he...ze is zo zooo zooo leuk . Heb niet eens kleine irritaties over haar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |