Ik ben net als Wilders tegen fundamentalisten en figuren die en masse de zaak verzieken, zich hier niet niet thuis voelen, niet aanpassen, maar toch profiteren van de samenleving, dan alleen en zolang het hun uitkomtquote:Op woensdag 14 februari 2007 00:20 schreef Meki het volgende:
[..]
ontopic blijven.
Wat vind jij van de uitspraken van Wilders
dat wou ik horen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:23 schreef Sjonnjoop het volgende:
[..]
Ik ben net als Wilders tegen fundamentalisten en figuren die en masse de zaak verzieken, zich hier niet niet thuis voelen, niet aanpassen, maar toch profiteren van de samenleving, dan alleen en zolang het hun uitkomt
Gelukkig maar, kan ik met een gerust hart gaan slapen, kopje thee dan maarquote:Op woensdag 14 februari 2007 00:25 schreef Meki het volgende:
[..]
dat wou ik horen.
dan staan we op een lijn terzake Wilders
Wat Wilbers roept dat heeft de Elite decennia lang bij de burger onder drukt...... Daardoor heeft die WIJ-ZIJ-kloof zo groot kunnen worden. Dat komt alleen maar omdat die arrogante blanke linkse geitenwollensokken de spreekbuis zijn voor de conservatieve allochtonen, terwijl de LinkseElite geen idee heeft wat er in de Allochtoon omgaat.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:13 schreef Meki het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/news/975(...)Wilders_beraamd.html
Met zijn provocaties roept hij juist die mensen op...
Maar dit is niet betrouwbaar ... dit hoort nog steeds onder zijn haatpropoganda...
Wilders, en daarvoor was het Fortuyn zeker?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:37 schreef Meki het volgende:
[..]
Wilders is nu Hitler in jaren 1930
Alleen over Moslims hoe slecht ze zijn hoe slecht de profeet is hoe slecht hun boek zijn
Hitler had hetzelfde maar koos een andere doelgroep Joden.
Iedereen heeft recht op zijn mening en mag deze uiten, soms kan het echter geen kwaad je mening eens niet te uiten om de vrede te bewaren. Waar is het voor nodig om de moslims op te naaien door te zeggen dat de Koran moet worden verscheurd, wat denkt Wilders hiermee te bereiken?quote:Op woensdag 14 februari 2007 07:49 schreef sanni het volgende:
Ik zit nog steeds te wachten totdat de linkse knuffeltypjes uit hun holen
komen en weer de aloude kreten slaken: " het is 5 voor 12 mensen "
of nog beter " dit is niet gewoon rechts,dit is extreem rechts "
Wat Wilders doet is gewoon zijn mening geven op gronden die moslims
weer als reden zien om beledigd te zijn. Beledigd om wat? Om een boek?
Een boek dat de Christen,Joden e.d. ook hebben alleen dan met een andere
naam? In dit land heeft een ieder het recht zijn mening te geven en daar hebben
veel mensen in het verleden hun leven voor gelaten om die vrijheid te kunnen
bewerkstelligen. Als er een aanslag op Wilders wordt gepleegd en die man
laat het leven dan moet de regering niet gek staan te kijken als er plotseling
op straat een gebouw wordt beschadigd danwel iemand met een duidelijk
moslim-voorkomen wordt aangevallen. Dat beruchte veenbrandje van jaren
terug is nog steeds niet uit en smult nog steeds en dat is niet omdat ik dan nou
zo leuk vind maar omdat als je oor goed te luisteren legt er nog teveel mensen
rondlopen die al dat " we gaan weer over tot de orde van de dag na de val
van het vorig Kabinet " niet op prijs stellen.![]()
Luisteren naar de burger is een gebed zonder eind. De burger zal altijd wel wat te jeremiėren hebben - er zijn zelfs veel autochtonen die zich achtergesteld voelen ten opzichte van allochtonen? Hoe verzin je het?quote:Op woensdag 14 februari 2007 07:49 schreef sanni het volgende:
terug is nog steeds niet uit en smult nog steeds en dat is niet omdat ik dan nou
Leuk stukkie heur. Maar waar heb je het vandaan gecopypaste?quote:Op woensdag 14 februari 2007 07:49 schreef sanni het volgende:
De hoogste tijd voor een paar dooie imams inderdaad. Die hebben er immers zelf om gevraagd met hun haatzaaiende uitspraken, net als Wilders.quote:Op woensdag 14 februari 2007 08:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wilders, en daarvoor was het Fortuyn zeker?
Ik heb beiden nog geen 1 moslim zien of horen afmaken hoor... stel je niet zo aan en kom uit die slachtofferhoek.
Dit is nog niks, er zouden eens echte daden gesteld moeten worden in dit land!
Wat een flauwekulquote:Op woensdag 14 februari 2007 08:38 schreef t-8one het volgende:
[..]
Iedereen heeft recht op zijn mening en mag deze uiten, soms kan het echter geen kwaad je mening eens niet te uiten om de vrede te bewaren. Waar is het voor nodig om de moslims op te naaien door te zeggen dat de Koran moet worden verscheurd, wat denkt Wilders hiermee te bereiken?
Het enige dat hij hiermee bereikt is dat hij de moslims tegen zich in het harnas jaagt, en dat hij dan weer kan gaan huilen en zeggen "kijk hun dan eens gemeen zijn"wat ook zijn doel is denk ik. Hoe meer kwaaie moslims hoe harder hij kan schreeuwen "hunnie, hunnie zijn gemeen" en hoe meer mensen er blindelings achter hem aan waggelen, want jah er zijn inderdaad kwaaie moslims
Ik mag hopen dat het niet zo ver komt.. de gehele (islamitische) wereld zal over ons vallen als we imams gaan vervolgen en doden.quote:Op woensdag 14 februari 2007 08:51 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
De hoogste tijd voor een paar dooie imams inderdaad. Die hebben er immers zelf om gevraagd met hun haatzaaiende uitspraken, net als Wilders.
Ach, zover komt het nog weleens als het zo doorgaat. Moslims hebben echt niet het monopolie op het gebruiken van geweld, ze hebben alleen een wat korter lontje. Maar ooit barst ook onder de rest van de bevolking de bom en dan gaan die islamitische haatzaaiers er ook aan geloven.
Tuurlijk mag je het zeggen, maar wat schiet je ermee op?quote:Op woensdag 14 februari 2007 09:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je mag toch wel zeggen waar de schoen wringt, of ongenoegen uiten? Misschien niet zo tactisch om hun 'boek' af te kraken
Ach, als het eenmaal zover is, is het toch al het begin van het einde. Dan hoef je echt niet meer bang te zijn voor de (overigens weinig slagvaardige) islamitische wereld, want dan hebben we in onze directe omgeving al genoeg om ons druk over te maken.quote:Op woensdag 14 februari 2007 09:01 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat het niet zo ver komt.. de gehele (islamitische) wereld zal over ons vallen als we imams gaan vervolgen en doden.
Daar is inderdaad niks mis mee.quote:Op woensdag 14 februari 2007 07:42 schreef buzzer het volgende:
Dit topic ging toch over Wilders
Ik kan echt geen sympathie hebben voor iemand die zo willens en wetens aan het provoceren is om zieltjes te winnen.
Dat is toch wel een hele trieste constatering. Dus als je je vrijheid van meningsuiting gebruikt (of dat nu bestaat uit complimentjes, nutteloze tekst of beledigingen maakt niks uit), dan zet je je leven op het spel? En jij vindt dat dus blijkbaar een logisch gevolg van het in vrijheid verkondigen van je mening? (Dit valt onder het kopje als een meisje met een kort rokje, vraagt er zelf om verkracht te worden)quote:Dat hij zelf niet zo aan zijn leven hecht vind ik nog tot daarentoe, maar dat hij op dezwe manier ook met de levens van andere mensen speelt vind ik ernstiger.
De bedreigingen worden steeds serieuzer en concreter..........quote:DEN HAAG (ANP) - Tweede Kamerlid Geert Wilders is vorige week bedreigd met een zelfmoordaanslag. Twee jongemannen zouden het plan hebben om Wilders neer te schieten en vervolgens een busje vol explosieven bij de politicus tot ontploffing te brengen.
Tweede Kamerlid Geert Wilders (archieffoto, november 2006) is vorige week bedreigd met een zelfmoordaanslag. Twee jongemannen zouden het plan hebben om Wilders neer te schieten en vervolgens een busje vol explosieven bij de politicus tot ontploffing te brengen. ANP Photo
Daarbij moesten ,,veel onschuldigen omkomen in de enorme choas''. Dat blijkt uit de aangifte die Wilders bij de politie Haaglanden heeft gedaan. Een waarschuwing voor de geplande aanslag in Den Haag of Amsterdam kwam eind vorige maand binnen via Meld Misdaad Anoniem. Deze week is via dat meldpunt een soortgelijke, maar minder gedetailleerde doodsbedreiging geuit. Opmerkelijk is dat de dreigementen bekend worden via telefoontjes naar Meld Misdaad Anoniem.
In de eerste, zeer concrete, waarschuwing wordt gesproken over een aanslag begin februari. Daarbij zou een wit bestelbusje gevuld met vijfhonderd tot zeshonderd kilo explosieven ontploffen naast de voorman van de Partij voor de Vrijheid, die eerst moest worden neergeschoten. De bestuurder van het busje zou op Wilders inrijden en het voertuig zelf tot ontploffing brengen.
De daders zouden de explosieven hebben verkregen via een contact bij het leger. Op de laatste maandag van januari zou een van hen het overige materiaal voor de aanslag, zoals bedrading, hebben gekocht bij een filiaal van de klusketen Gamma in Den Haag. Ook zou hij diverse malen op verkenning zijn geweest op het Binnenhof.
De daders zijn volgens de melder geen fundamentalisten, maar willen ,,gewoon wraak''. Wilders wordt al tijden zwaar beveiligd wegens vele ernstige bedreigingen en zegt dat dreigementen aan zijn adres zijn verdubbeld sinds zijn partij negen zetels behaalde tijdens de Kamerverkiezingen in november
bron
Groot verschil tussen Wilders en Fortuyn, Wilders zal nooit zo'n emotionele golf krijgen. Fortuyn was anti-elite, dat vind je nergens terug bij Wilders, Fortuyn is mede door onze eigen overheid de dood in gejaagd (o.a. vanwege de JSF), maar dat zullen ze niet doen bij Wilders, die man zaait angst en dat past precies in hun straatje.quote:Op woensdag 14 februari 2007 08:41 schreef retteketet het volgende:
[..]
Luisteren naar de burger is een gebed zonder eind. De burger zal altijd wel wat te jeremiėren hebben - er zijn zelfs veel autochtonen die zich achtergesteld voelen ten opzichte van allochtonen? Hoe verzin je het?
Wilders lijkt overigens met zijn uitspraken doodsbedreigingen te willen uitlokken. Niet gek, aangezien hij zo zijn samenraapsel van pokdalige drugsd... ik bedoel de PVDV zeer groot kan maken. Stel dat er een mislukte aanslag plaatsvindt op Wilders; dan zal er een golf van emotie komen die de ratio van het stemvee compleet verblindt, net zoals het geval was na de moord op de welbekende kale nicht.
Voor de duizendste keer mein Kampf is niet verboden alleen de Nederlanse staat publiceert het niet. Je kan dit boek gewoon bestellen op buitenlandse websites en in elke echte bibliotheek staat ook gewoon een uitgave.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:25 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Hmmm nu je het zegt. Vreemd eigenlijk.
Ben ik met je eens. Maar ik vind het wel opvallend dat Wilders bij elke doodsbedreiging weer de media optrommelt.quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:10 schreef dVTB het volgende:
Ik wil niet heel vervelend doen, maar volgens mij kun je taaltechnisch niet een zelfmoord-aanslag tegen iemand beramen. Je kunt wel een zelfmoordaanslag plegen en je kunt ook een moordaanslag tegen iemand beramen...
Maar goed... - Het is en blijft droevig dat Wilders niet veilig zijn mening (hoe weinig constructief en zinvol ook) kan geven. Ik vind dat Wilders veel te ver doorslaat in de manier waarop hij over de islam praat, maar dat mag nooit een excuus zijn om hem met de dood te bedreigen.
"Dat blijkt uit de aangifte die Wilders bij de politie Haaglanden heeft gedaan."quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:23 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
De bedreigingen worden steeds serieuzer en concreter..........
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |