Ik denk dat ze onwijs zenuwachtig is!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:58 schreef Kinga het volgende:
OMG IS NATASIA STONED OF BEZOPEN?!
Ja klopt.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:59 schreef nlboy het volgende:
Natasia is volgens mij super zenuwachtig, want zij lacht elke keer het hardst.
Ik vind van niet...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:57 schreef avonne het volgende:
volgens onze hyperende Natasia
ja voor even vind ik dat ook wel eens leuk.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:59 schreef RSie het volgende:
ik vind het prachtig om ze eindelijk eens allemaal vrolijk te zien en horen, ik zit met een glimlach hier achter de streams,.. een verademing na al het gekonkel en uitknobbelen van plannetjes!!
Die is stiekem bang dat ze de volle laag krijgt.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:59 schreef nlboy het volgende:
Idd, als Huub straks weer mag drinken kan dat wederom zijn valkuil worden.quote:
Ik niet.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:59 schreef RSie het volgende:
ik vind het prachtig om ze eindelijk eens allemaal vrolijk te zien en horen, ik zit met een glimlach hier achter de streams,.. een verademing na al het gekonkel en uitknobbelen van plannetjes!!
Even is leuk als ze elkaar maar over een uur weer de hersenen in slaan.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:59 schreef RSie het volgende:
Wat zal dat tegenvallen straks, ze is zo zenuwachtigquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:56 schreef Kinga het volgende:
Wat een gezelligheid
Kan iemand wat aan die Natasia doen, ik trek het niet meer.
Ja helemaal in het begin was ze toen ook zo.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:59 schreef nlboy het volgende:
Ze drinkt Baileys. Waarschijnlijk omdat ze weer aan het afvallen is nadat ze op haar flikker heeft gehad van Carlos.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:58 schreef Kinga het volgende:
OMG IS NATASIA STONED OF BEZOPEN?!
Dat is te duur, heeft iemand wel een dagtaak aan.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:00 schreef vzzzzzbx het volgende:
talpa zou automatisch het volume omlaag moeten draaien als natasia d'r bek open trekt voor die schaterlach
nee, ze gokken dat er iemand komt, maar vrezen ook andere mogelijkhedenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:00 schreef Mika25 het volgende:
Dus de bewoners weten het van Eric al? ZO is de lol er snel vanaf
Ik blijf een stream met Natasia vermoeiend vinden.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:59 schreef RSie het volgende:
Nee, alleen Huub.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:00 schreef Mika25 het volgende:
Dus de bewoners weten het van Eric al? ZO is de lol er snel vanaf
Zo vaak lacht ze niet hoorquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:01 schreef blomst het volgende:
[..]
Dat is te duur, heeft iemand wel een dagtaak aan.
Val je daar van af?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:01 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ze drinkt Baileys. Waarschijnlijk omdat ze weer aan het afvallen is nadat ze op haar flikker heeft gehad van Carlos.![]()
rtsp://81.173.4.10/talpa005quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:00 schreef Darklight het volgende:
Als bij iemand de streams het WEL doen, graag ff opnemen
Nog niets, want de redactie doet steeds de tijd naar voren schuiven...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:01 schreef IkWeetNiets het volgende:
Ben even 2 uurtjes weg geweest..........watsgeburt????????????
WTFquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:01 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Huub sprong net even op Sylvia
[afbeelding]
ik bedoel automatisch, software of hardware matig.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:01 schreef blomst het volgende:
[..]
Dat is te duur, heeft iemand wel een dagtaak aan.
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:01 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
So kiss me and smile for me
Tell me that youll wait for me
Hold me like youll never let me go
Cause I'm leavin on a jet plane
Dont know when Ill be back again
Wat een etter he
![]()
![]()
![]()
Kijk, dat zijn nog eens ideeenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:00 schreef vzzzzzbx het volgende:
talpa zou automatisch het volume omlaag moeten draaien als natasia d'r bek open trekt voor die schaterlach
eh... ik denk dat hij bedoelde dat John Denver neergestort is .... RIPquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:01 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
So kiss me and smile for me
Tell me that you'll wait for me
Hold me like you'll never let me go
Cause I'm leavin on a jet plane
Dont know when I'll be back again
Wat een etter he
![]()
![]()
![]()
niksquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:01 schreef IkWeetNiets het volgende:
Ben even 2 uurtjes weg geweest..........watsgeburt????????????
krijg je zo een baksteen naar je toe geslingerdquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:03 schreef nlboy het volgende:
[..]
Maar ze kan niet op normaal volume praten, je zou haar maar naast je hebben wonen.
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:59 schreef itsme het volgende:
[..]
ja voor even vind ik dat ook wel eens leuk.![]()
Ah .. vandaar dat Natasia zo'n lol heeft dus .... dank je blomstquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:03 schreef blomst het volgende:
opgebaard, het is gewoon een wake die ze houden:
valt in elk geval gelijk op...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:03 schreef GoldenGuy het volgende:
Brian is aan t genieten..... in stilte.... wij genieten mee van zijn stilte
thx, maar is ook alleen maar gebufferquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:02 schreef Mika25 het volgende:
[..]
rtsp://81.173.4.10/talpa005
rtsp://81.173.4.10/talpa006
rtsp://81.173.4.10/talpa007
rtsp://81.173.4.10/talpa008
Dat zijn de directe links naar de streams, als je dan NOG problemen hebt dan ligt het of aan de DGK server of aan jou.
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:03 schreef jinca het volgende:
Doessss is rustig...zie je wel...een extra pilletje voor de nieuwe aanwinst..
Tegelijk muziek of iets dergelijks aan het downloaden?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:04 schreef Darklight het volgende:
[..]
thx, maar is ook alleen maar gebuffer
Normaal doen de streams het perfect
Wat zal je balen....quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:04 schreef Darklight het volgende:
[..]
thx, maar is ook alleen maar gebuffer
Normaal doen de streams het perfect
Precies.. even dat saamhorigheidsgevoel tegen de 'buitenwereld' die dadelijk binnentreedt... hopelijk beseft die Eric dat en begint ie niet meteen stoer te doen tegen Natasia, want dan krijgt ie echt niemand mee..quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:04 schreef Black_king het volgende:
[..]
Even gezelligheid voor de oorlog weer losbarst.....
![]()
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:04 schreef pullup het volgende:
Ik ben zowaar nog op tijd![]()
Om natasia kumbaya te horen inzetten![]()
Hij zong het om Brian te stangen omdat ie morgen voor het eerst gaat vliegenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:03 schreef avonne het volgende:
[..]
eh... ik denk dat hij bedoelde dat John Denver neergestort is .... RIP
Ikke (nog?) nietquote:
snel dan ik zie de gate alquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:03 schreef avonne het volgende:
[..]
niks
we zijn allemaal zenuwachtig
(gauw plaspauze!)
Doen het ook goed! Bedankt.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:02 schreef Mika25 het volgende:
[..]
rtsp://81.173.4.10/talpa005
rtsp://81.173.4.10/talpa006
rtsp://81.173.4.10/talpa007
rtsp://81.173.4.10/talpa008
Dat zijn de directe links naar de streams, als je dan NOG problemen hebt dan ligt het of aan de DGK server of aan jou.
Wel ja, Huub lacht zich dan een ongeluk hoorquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Precies.. even dat saamhorigheidsgevoel tegen de 'buitenwereld' die dadelijk binnentreedt... hopelijk beseft die Eric dat en begint ie niet meteen stoer te doen tegen Natasia, want dan krijgt ie echt niemand mee..
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Precies.. even dat saamhorigheidsgevoel tegen de 'buitenwereld' die dadelijk binnentreedt... hopelijk beseft die Eric dat en begint ie niet meteen stoer te doen tegen Natasia, want dan krijgt ie echt niemand mee..
Waar haal je ze vandaan?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:03 schreef scanman01 het volgende:
Amanda trotseert de wet van de zwaartekracht
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:07 schreef T-lex het volgende:
Kzie mannen in de bosjes...denk dat die Homo er is.![]()
Dat doet Amanda niet maar de bhquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:03 schreef scanman01 het volgende:
Amanda trotseert de wet van de zwaartekracht
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:07 schreef T-lex het volgende:
Kzie mannen in de bosjes...denk dat die Homo er is.![]()
Voor zolang het duurt.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:08 schreef pullup het volgende:
Wat zijn ze jolig en eensgezindOok wel weer eens geinig voor de verandering
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:09 schreef Roy_vdm het volgende:
Eric jongen, of meisje, of whatever, succes. Je zult het nodig hebben.
"Pak de brandblusser"quote:
Passt bakje popcorn doorquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:09 schreef Day het volgende:
Ah, ik ben net op tijd!
Ook de BH niet, geloof me.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:09 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Dat doet Amanda niet maar de bh
Nòg een bewoner wellicht.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:13 schreef bunnyma het volgende:
Klok loopt weer.
was niet te zien in zijn foto's hoorquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:13 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Hij heeft ook 23 cm..vraag maar niet hoe ik dat weet
Je hebt gelijk!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:13 schreef Ashrak het volgende:
Huub die gewoon op de bank zit en Brainless en Bart proberen zo ver mogelijk weg te zitten.
Eh waarom ben ik hier. . .Ik ga winnen....quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:11 schreef pullup het volgende:
Goedenavond ..Ik kom hier wonenWat een beleefde entree
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:13 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ja ik kende hem van gezicht en had al een vermoedde..het kan nog erger maar toch...de casting is weer echt stereoptype..please MODEL...whateverquote:
Dus dat klopt?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:13 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
En hij haar ook welquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:14 schreef LoveProfusion het volgende:
Natasia vind hem wel leuk.
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:15 schreef jacqjacq het volgende:
brainless glimlacht wel, maar niet echt van harte.
boven zij n hoofd hangt een denkwolkje met OH SHIIIITTTTTT
Misschien kan ie daar hele leuke kunstjes mee doen.quote:
Bart idem.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:15 schreef jacqjacq het volgende:
brainless glimlacht wel, maar niet echt van harte.
boven zij n hoofd hangt een denkwolkje met OH SHIIIITTTTTT
Ah, hij is gewoon zenuwachtig. Logisch.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:16 schreef Cungy het volgende:
Dit is een mietje
Ik heb al genoeg gezien....
Bart: "gaat bij de deur in huis vallen"
nou nou, dat "please, whatever" is ook wel erg stereotype hoor....quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:15 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ja ik kende hem van gezicht en had al een vermoedde..het kan nog erger maar toch...de casting is weer echt stereoptype..please MODEL...whatever
Sorry maar dit vind ik dus te ver gaan.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:17 schreef nilus2 het volgende:
hahah die vuile flikker wordt gewoon uitgelachen, en terrecht gore relnicht
1.15 dacht ikquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:17 schreef beequeen het volgende:
Hoeveel tijd staat er op de klok, ff gemist
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:18 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Brian droomt al hoe het zal zijn met Eric
doe normaalquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:17 schreef nilus2 het volgende:
He kom op ...quote:
Nee, hoopvol??quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:16 schreef itsme het volgende:
Natasia ik heb een nieuw vriendje. en zag je die kop van Eric?
kan het effe normaal? Dat je niet van homo;s houdt, prima, dat moet je zelf weten.. maar dat geeft je niet het recht om zo over iemand te oordelenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:17 schreef nilus2 het volgende:
Ga toch weg, met je simpele geblaat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |