Ik denk dat ze onwijs zenuwachtig is!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:58 schreef Kinga het volgende:
OMG IS NATASIA STONED OF BEZOPEN?!
Ja klopt.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:59 schreef nlboy het volgende:
Natasia is volgens mij super zenuwachtig, want zij lacht elke keer het hardst.
Ik vind van niet...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:57 schreef avonne het volgende:
volgens onze hyperende Natasia
ja voor even vind ik dat ook wel eens leuk.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:59 schreef RSie het volgende:
ik vind het prachtig om ze eindelijk eens allemaal vrolijk te zien en horen, ik zit met een glimlach hier achter de streams,.. een verademing na al het gekonkel en uitknobbelen van plannetjes!!
Die is stiekem bang dat ze de volle laag krijgt.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:59 schreef nlboy het volgende:
Idd, als Huub straks weer mag drinken kan dat wederom zijn valkuil worden.quote:
Ik niet.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:59 schreef RSie het volgende:
ik vind het prachtig om ze eindelijk eens allemaal vrolijk te zien en horen, ik zit met een glimlach hier achter de streams,.. een verademing na al het gekonkel en uitknobbelen van plannetjes!!
Even is leuk als ze elkaar maar over een uur weer de hersenen in slaan.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:59 schreef RSie het volgende:
Wat zal dat tegenvallen straks, ze is zo zenuwachtigquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:56 schreef Kinga het volgende:
Wat een gezelligheid
Kan iemand wat aan die Natasia doen, ik trek het niet meer.
Ja helemaal in het begin was ze toen ook zo.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:59 schreef nlboy het volgende:
Ze drinkt Baileys. Waarschijnlijk omdat ze weer aan het afvallen is nadat ze op haar flikker heeft gehad van Carlos.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:58 schreef Kinga het volgende:
OMG IS NATASIA STONED OF BEZOPEN?!
Dat is te duur, heeft iemand wel een dagtaak aan.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:00 schreef vzzzzzbx het volgende:
talpa zou automatisch het volume omlaag moeten draaien als natasia d'r bek open trekt voor die schaterlach
nee, ze gokken dat er iemand komt, maar vrezen ook andere mogelijkhedenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:00 schreef Mika25 het volgende:
Dus de bewoners weten het van Eric al? ZO is de lol er snel vanaf
Ik blijf een stream met Natasia vermoeiend vinden.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:59 schreef RSie het volgende:
Nee, alleen Huub.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:00 schreef Mika25 het volgende:
Dus de bewoners weten het van Eric al? ZO is de lol er snel vanaf
Zo vaak lacht ze niet hoorquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:01 schreef blomst het volgende:
[..]
Dat is te duur, heeft iemand wel een dagtaak aan.
Val je daar van af?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:01 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ze drinkt Baileys. Waarschijnlijk omdat ze weer aan het afvallen is nadat ze op haar flikker heeft gehad van Carlos.![]()
rtsp://81.173.4.10/talpa005quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:00 schreef Darklight het volgende:
Als bij iemand de streams het WEL doen, graag ff opnemen
Nog niets, want de redactie doet steeds de tijd naar voren schuiven...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:01 schreef IkWeetNiets het volgende:
Ben even 2 uurtjes weg geweest..........watsgeburt????????????
WTFquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:01 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Huub sprong net even op Sylvia
[afbeelding]
ik bedoel automatisch, software of hardware matig.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:01 schreef blomst het volgende:
[..]
Dat is te duur, heeft iemand wel een dagtaak aan.
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:01 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
So kiss me and smile for me
Tell me that youll wait for me
Hold me like youll never let me go
Cause I'm leavin on a jet plane
Dont know when Ill be back again
Wat een etter he
![]()
![]()
![]()
Kijk, dat zijn nog eens ideeenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:00 schreef vzzzzzbx het volgende:
talpa zou automatisch het volume omlaag moeten draaien als natasia d'r bek open trekt voor die schaterlach
eh... ik denk dat hij bedoelde dat John Denver neergestort is .... RIPquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:01 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
So kiss me and smile for me
Tell me that you'll wait for me
Hold me like you'll never let me go
Cause I'm leavin on a jet plane
Dont know when I'll be back again
Wat een etter he
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |