De ideeën daarover komen van figuren die graag mensen zonder enige aanwijzing uitmaken voor pedo. Niet al te serieus te nemen dus.quote:
Dat betekent zelfmoord in beleefde-mensen-taal.quote:Op zondag 18 februari 2007 09:51 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
het "gerucht" van Abou's door "familieomstandigheden" overleden zus komt van Maroc.nl
Oh ja, en die zelfmoord was een spontane opwelling, gewoon, voor hetzelfde geld was ze die dag druiven gaan kopen, maar ze dacht, weet je wat, vandaag eens zelfmoord.quote:Op zondag 18 februari 2007 14:53 schreef Puzzelaar het volgende:
[..]
Dat betekent zelfmoord in beleefde-mensen-taal.
Wie is dat?quote:Op zondag 18 februari 2007 15:06 schreef PJORourke het volgende:
He SCH, heb je nog contact met Daan Brabant?
http://www.daanbrabant.com/col.asp?qc=523&qt=0quote:Op zondag 18 februari 2007 18:39 schreef SCH het volgende:
Wie is dat?
quote:Op zondag 18 februari 2007 18:42 schreef PJORourke het volgende:
[..]
http://www.daanbrabant.com/col.asp?qc=523&qt=0
Beetje emotioneel uit je slof geschoten?quote:Op zondag 18 februari 2007 18:46 schreef SCH het volgende:Da's ouwe koek, was ik allang weer vergeten.
Was niet zo emo toch? Zou het moeten teruglezen maar reageerde volgens mij op een onnoemelijk slecht stukje van een regiocolumniste.quote:Op zondag 18 februari 2007 18:48 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Beetje emotioneel uit je slof geschoten?
Selectief geheugen?quote:Op zondag 18 februari 2007 18:46 schreef SCH het volgende:Da's ouwe koek, was ik allang weer vergeten.
Omdat je dat soort dingen "vergeet"quote:
Jij weet nog alles van 2 jaar geleden? Zo boeiend is het toch ook niet maar je doet of het iets is waar ik niet achter zou staan, als ik het teruglees dan ben ik het roerend met me eensquote:Op maandag 19 februari 2007 19:38 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Omdat je dat soort dingen "vergeet"![]()
Als ik de mails zo teruglees, ging het niet om haar column, maar omdat ze het aandurfde om tegen het "royale gebaar" te ageren.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:44 schreef SCH het volgende:
Jij weet nog alles van 2 jaar geleden? Zo boeiend is het toch ook niet maar je doet of het iets is waar ik niet achter zou staan, als ik het teruglees dan ben ik het roerend met me eens
Dan lees je het niet goed, het ging om haar 'argumentatie' en vooral die vervelende manier van 'redeneren', dat afzeikerige.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:02 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Als ik de mails zo teruglees, ging het niet om haar column, maar omdat ze het aandurfde om tegen het "royale gebaar" te ageren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |