Oh ja, daar had GeenStijl ooit een belachelijk verwaand en huilerig stukje over geschreven. Dat Wilder te bleek was afgebeeld ofzo.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:17 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Wat dacht je hiervan?
[ afbeelding ]
Alleen maar omdat 'ie het opnam voor Ayaan?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:16 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Wat een vreselijke vent is hij....
Wórdt pedant? Kind, ik ben de pedanterie zelve. Sedert mensenheugnisquote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:18 schreef Floripas het volgende:
[..]
Damn, woman. Bak mij eens een taart. Jij wordt veel te pedant zo.
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:17 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Wat dacht je hiervan?
[ afbeelding ]
In het echt ben je anders best zoet.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:19 schreef sigme het volgende:
[..]
Wórdt pedant? Kind, ik ben de pedanterie zelve. Sedert mensenheugnis.
In je neus?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:21 schreef sigme het volgende:
Maar ik kan wel goed taartbakken, dat scheelt.
Bij gelegenheden gedraag ik mijquote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:21 schreef Floripas het volgende:
[..]
In het echt ben je anders best zoet.
Hoe ben eigenlijk in het echt ?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:21 schreef Floripas het volgende:
[..]
In het echt ben je anders best zoet.
He meiske. Maak liefde, geen oorlog.quote:
Ben? Jij? EchtGaaf?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:26 schreef Floripas het volgende:
[..]
Een misogyne idioot met geen vrienden?
Gokje, hoor.
Nee, maar wat als zodanig wordt aangeduid is het zelden.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:27 schreef Zwaardvisch het volgende:
Vriendschappen worden overschat.
Alle vriendschappen?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:27 schreef Zwaardvisch het volgende:
Vriendschappen worden overschat.
Maak je niet druk, vriendschap met jou zal altijd overschat blijven.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |