Oh ja, daar had GeenStijl ooit een belachelijk verwaand en huilerig stukje over geschreven. Dat Wilder te bleek was afgebeeld ofzo.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:17 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Wat dacht je hiervan?
[ afbeelding ]
Alleen maar omdat 'ie het opnam voor Ayaan?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:16 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Wat een vreselijke vent is hij....
Wórdt pedant? Kind, ik ben de pedanterie zelve. Sedert mensenheugnisquote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:18 schreef Floripas het volgende:
[..]
Damn, woman. Bak mij eens een taart. Jij wordt veel te pedant zo.
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:17 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Wat dacht je hiervan?
[ afbeelding ]
In het echt ben je anders best zoet.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:19 schreef sigme het volgende:
[..]
Wórdt pedant? Kind, ik ben de pedanterie zelve. Sedert mensenheugnis.
In je neus?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:21 schreef sigme het volgende:
Maar ik kan wel goed taartbakken, dat scheelt.
Bij gelegenheden gedraag ik mijquote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:21 schreef Floripas het volgende:
[..]
In het echt ben je anders best zoet.
Hoe ben eigenlijk in het echt ?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:21 schreef Floripas het volgende:
[..]
In het echt ben je anders best zoet.
He meiske. Maak liefde, geen oorlog.quote:
Ben? Jij? EchtGaaf?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:26 schreef Floripas het volgende:
[..]
Een misogyne idioot met geen vrienden?
Gokje, hoor.
Nee, maar wat als zodanig wordt aangeduid is het zelden.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:27 schreef Zwaardvisch het volgende:
Vriendschappen worden overschat.
Alle vriendschappen?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:27 schreef Zwaardvisch het volgende:
Vriendschappen worden overschat.
Maak je niet druk, vriendschap met jou zal altijd overschat blijven.quote:
quote:Hebben vrouwen geen LEF of MOND (waarmee ze verbaal mee kunnen communiceren) om MIJ of andere vrijgezellen te benaderen.
Maar vijanden, die heb je niet meer nodig.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:31 schreef Apropos het volgende:
[..]
Maak je niet druk, vriendschap met jou zal altijd overschat blijven.
Dat weet jij niet.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:31 schreef Apropos het volgende:
[..]
Maak je niet druk, vriendschap met jou zal altijd overschat blijven.
Vertel mij wat.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:29 schreef Floripas het volgende:
[..]
Jij kent mij. Dat is ongeveer het tegenovergestelde van mij.
Zelf dan nietquote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:27 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ondanks het eindeloos bewustzijn?
tieten hebben is makkelijk. Maar omdat dan meteen aan vriendschap toe te schrijven..quote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:30 schreef Floripas het volgende:
Vriendschappen worden altijd onderschat. Godverdomme, wat is het fijn om vrienden te hebben.
Ik loop ook altijd in zeven sloten tegelijk, ze mogen me altijd komen redden, mijn borgtocht betalen, mijn auto repareren, mijn nagels lakken etc.
Eens, gewoon een kledingnorm instellen. Mannen in pak + das en vrouwen in mantelpak.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:09 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
En gelijk heeft 'ie. Als ik op het notariskantoor in een spijkerbroek verschijn dan krijg ik toch ook op staande voet ontslag?
Maar makkelijker dan ze krijgen, of zelfs dat niet?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:40 schreef Zwaardvisch het volgende:
Tieten hebben lijkt me helemaal niet makkelijk.
Waarom zou je?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:40 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Eens, gewoon een kledingnorm instellen. Mannen in pak + das en vrouwen in mantelpak.
Volgens mij is dat een kewstie van veel ribbelchips eten en op FOK rondhangen, voor jou althans.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:41 schreef Apropos het volgende:
[..]
Maar makkelijker dan ze krijgen, of zelfs dat niet?
Fout, ik ben zelfs afgevallen de afgelopen maanden. Bovendien, chips hoeven helemaal niet vet te zijn.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:42 schreef Floripas het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een kewstie van veel ribbelchips eten en op FOK rondhangen, voor jou althans.
Omdat netjes gekleed zijn (en dat kan maar op één manier) gewoon hoort in de Kamer. Helaas heeft Nederland geen kledingcultuurquote:
Iemand heeft z'n Sonja Bakker-huiswerk gemaakt,quote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:44 schreef Apropos het volgende:
Bovendien, chips hoeven helemaal niet vet te zijn.
Nee, hoor.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:45 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Omdat netjes gekleed zijn (en dat kan maar op één manier) gewoon hoort in de Kamer.
quote:Helaas heeft Nederland geen kledingcultuur
Wokkels bevatten de minste calorieënquote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:44 schreef Apropos het volgende:
[..]
Fout, ik ben zelfs afgevallen de afgelopen maanden. Bovendien, chips hoeven helemaal niet vet te zijn.
Ik zie een hoop gesentiment, en geen enkel argument. De kiezer is het blijkbaar niet met je eens.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:45 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Omdat netjes gekleed zijn (en dat kan maar op één manier) gewoon hoort in de Kamer. Helaas heeft Nederland geen kledingcultuur
Waar kom jij nou weer ineens vandaan?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:47 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik zie een hoop gesentiment, en geen enkel argument. De kiezer is het blijkbaar niet met je eens.
UIT DE KUT VAN TANTE SJAAN!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:48 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Waar kom jij nou weer ineens vandaan?
Die zien alleen de lijsttrekkers. Van de rest krijg je alleen pasfoto's te zien en daar zie je dus niet of iemand netjes is.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:47 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik zie een hoop gesentiment, en geen enkel argument. De kiezer is het blijkbaar niet met je eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |