abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46411546
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 22:10 schreef lookinforyou het volgende:

[..]

ben bang dat dat goede gevoel dinsdagavond snel weg is
Mwha ik ben bang dat Koeman het verkeerde systeem blijft spelen en ook de verkeerde spelers gaat gebruiken.
pi_46413620
Wat is die Kromkamp trouwens eigenlijk slecht man. Een rennend paard zonder hersens.
lollig
pi_46414028
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 23:33 schreef ub40_bboy het volgende:
Wat is die Kromkamp trouwens eigenlijk slecht man. Een rennend paard zonder hersens.
we spelen allemaal wel eens slecht..
pi_46414329
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 23:51 schreef pascalheister het volgende:

[..]

we spelen allemaal wel eens slecht..
Ik heb hem in de champions leagea en de uefa cup ook wel live gezien. Echt een rennend paard.
lollig
pi_46418947
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 22:10 schreef lookinforyou het volgende:

[..]

ben bang dat dat goede gevoel dinsdagavond snel weg is
We hebben dinsdag niets te verliezen. PSV heeft op papier natuurlijk weinig kans tegen Arsenal. Bij verlies: So be it.

Maar de bal is rond en kan raar rollen om er maar wat cliché's in te gooien.

We hebben eindelijk gewonnen
Hopen dat AZ punten gaat verliezen bij Groningen.
We sure are cute for two ugly people.
pi_46419231
quote:
Op zondag 18 februari 2007 00:03 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Ik heb hem in de champions leagea en de uefa cup ook wel live gezien. Echt een rennend paard.
Verdedigend is ie niet altijd geweldig nee, maar hij heeft een goede voorzet en is vrij snel. Een soort sterfelijke versie van Lee dus ongeveer
Patat Friet
pi_46419241
Maar effekes de samenvatting kijken trouwens (carnaval he )
Patat Friet
pi_46419543
Was bedroevend slecht wat PSV liet zien. Soms was Almelo zelfs beter en speelde het veel beter voetbal en ook veel meer verzorgd.

Licht punt je voor PSV is dat het natuurlijk wel wist te scoren... Maar was Kluivert nou geblesseerd??? Want die Tardeli en die chinees.. what the fak.. probeert koeman de competitie met opzet spannend te maken ???
pi_46419629
quote:
Op zondag 18 februari 2007 11:07 schreef Chadi het volgende:
Was bedroevend slecht wat PSV liet zien. Soms was Almelo zelfs beter en speelde het veel beter voetbal en ook veel meer verzorgd.

Licht punt je voor PSV is dat het natuurlijk wel wist te scoren... Maar was Kluivert nou geblesseerd??? Want die Tardeli en die chinees.. what the fak.. probeert koeman de competitie met opzet spannend te maken ???
Ik vond die Chinees in die samenvatting best wel redelijk om eerlijk te zijn, goede voorzet heeft die man
en Tardelli mocht gewoon half uurtje meespelen, gezien het feit dat Kluivert geblesseerd(rug was het toch?) was was hij ook nog de enige aanvaller op de bank.
Patat Friet
pi_46420128
Zo goed was hij echt niet. Ik vind hem wat aan de lichte kant. Misschien dat ie nog moet wennen maar ik denk niet dat het experiment gaat slagen.
pi_46420207
quote:
Op zondag 18 februari 2007 11:39 schreef Chadi het volgende:
Zo goed was hij echt niet. Ik vind hem wat aan de lichte kant. Misschien dat ie nog moet wennen maar ik denk niet dat het experiment gaat slagen.
Dat heb je dus helemaal verkeerd gezien. Deze man speelt gelijk bij zijn debuut redelijk terwijl Lee en Park nog een jaar zich moesten aanpassen.
lollig
pi_46420229
Ok als jij dat redelijk vind.. ik niet.
pi_46420441
Twee vrije kansen voor Cocu, twee voor Tardelli, twee voor Farfán, één voor Sun Xiang. Heracles zette daar twee-en-halve kans tegenover. Die bovendien verdedigd konden worden (Gomes/Culina) Kortom, PSV in vorm had daar dik gewonnen. En de media, die zetten het niet zo neer, Koeman wel. Prachtig.
pi_46420612
hhahahahahahahaa
pi_46421409
quote:
Op zondag 18 februari 2007 11:55 schreef okee6 het volgende:
Twee vrije kansen voor Cocu, twee voor Tardelli, twee voor Farfán, één voor Sun Xiang. Heracles zette daar twee-en-halve kans tegenover. Die bovendien verdedigd konden worden (Gomes/Culina) Kortom, PSV in vorm had daar dik gewonnen. En de media, die zetten het niet zo neer, Koeman wel. Prachtig.
Vond de verslaggever inderdaad niet zo objectief
Patat Friet
pi_46421901
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 23:33 schreef ub40_bboy het volgende:
al 1.5 jaar
pi_46423537
PSV speelt akelig slordig, maar dat is gewoon goed genoeg. Niet een echt probleem.
pi_46424936
Melbourne is gisternacht Australisch kampioen geworden door in de finale met 6-0 te winnen van Adelaide. En raad eens wie 5 van de doelpunten maakte voor Melbourne. Archie Thompson
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_46426800
Ajax staat achter met 1-2
pi_46426975
35' [1 - 1] M. Ball

Toch maar moeten houden als spits?
pi_46427091
Tardelli vond ik wel goed invallen gister.
pi_46427296
quote:
Op zondag 18 februari 2007 14:18 schreef mcyodogg het volgende:
Melbourne is gisternacht Australisch kampioen geworden door in de finale met 6-0 te winnen van Adelaide. En raad eens wie 5 van de doelpunten maakte voor Melbourne. Archie Thompson
dat is ook eerste divisie niveau
pi_46427463
quote:
Op zondag 18 februari 2007 15:16 schreef pascalheister het volgende:

[..]

dat is ook eerste divisie niveau
Nog wel lager verwacht ik als Archie 5 keer kan scoren in 1 wedstrijd, of stond de tegenstander met 8 man op het veld?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_46427750
Het is toch weer typisch he.

Volgens de Ajacieden groepering zijn wij helemaal kansloos tegen Arsenal.
Maar zo zou Ajax de klus ook al klaren in bremen.

Arsenal zelf speelt het hele seizoen al stroef.
pi_46427869
quote:
Op zondag 18 februari 2007 15:28 schreef the_legend_killer het volgende:

Maar zo zou Ajax de klus ook al klaren in bremen.
De meeste Ajacieden waren realistisch genoeg te realiseren dat Ajax niet zou winnen daar hoor.
Wat lul je nou .
"I believe it is essential for our planetary future to develop tools that can change the consciousness which has created the crisis that we are in." - Stanislav Grof
pi_46427947
quote:
Op zondag 18 februari 2007 15:31 schreef Panick het volgende:

[..]

De meeste Ajacieden waren realistisch genoeg te realiseren dat Ajax niet zou winnen daar hoor.
Wat lul je nou .
De spelers die tegenover het Ajax middenveld stonden waren zeeker te doen dus een minimaal gelijkspel zou het wel worden en dat was dus genoeg voor Ajax volgens velen.
Laten ze nou ook eens ongelijk hebben over Arsenal

Ow ja maar Arsenal blijft het Arsenal dat in 2002 het beste voetbal speelde ondanks dat ze nu stroef draaien.
pi_46428079
quote:
Op zondag 18 februari 2007 15:28 schreef the_legend_killer het volgende:

Volgens de Ajacieden groepering zijn wij helemaal kansloos tegen Arsenal.
Kansloos acht ik ons niet maar ik zet mijn geld toch ook echt op Arsenal.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_46429663
De marge is weer 5 punten .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_46430032
quote:
Op zondag 18 februari 2007 16:19 schreef cultheld het volgende:
De marge is weer 5 punten .
  zondag 18 februari 2007 @ 16:31:04 #240
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_46430163
Gefeliciteerd met het kampioenschap. Helaas hebben we (de achtervolgers) het dit weekend definitief verpest. Tja dan verdienden ze het ook niet.
Gefeliciteerd dus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')