Mwha ik ben bang dat Koeman het verkeerde systeem blijft spelen en ook de verkeerde spelers gaat gebruiken.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:10 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
ben bang dat dat goede gevoel dinsdagavond snel weg is
we spelen allemaal wel eens slecht..quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:33 schreef ub40_bboy het volgende:
Wat is die Kromkamp trouwens eigenlijk slecht man. Een rennend paard zonder hersens.
Ik heb hem in de champions leagea en de uefa cup ook wel live gezien. Echt een rennend paard.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:51 schreef pascalheister het volgende:
[..]
we spelen allemaal wel eens slecht..
We hebben dinsdag niets te verliezen. PSV heeft op papier natuurlijk weinig kans tegen Arsenal. Bij verlies: So be it.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:10 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
ben bang dat dat goede gevoel dinsdagavond snel weg is
Verdedigend is ie niet altijd geweldig nee, maar hij heeft een goede voorzet en is vrij snel. Een soort sterfelijke versie van Lee dus ongeveerquote:Op zondag 18 februari 2007 00:03 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Ik heb hem in de champions leagea en de uefa cup ook wel live gezien. Echt een rennend paard.
Ik vond die Chinees in die samenvatting best wel redelijk om eerlijk te zijn, goede voorzet heeft die manquote:Op zondag 18 februari 2007 11:07 schreef Chadi het volgende:
Was bedroevend slecht wat PSV liet zien. Soms was Almelo zelfs beter en speelde het veel beter voetbal en ook veel meer verzorgd.
Licht punt je voor PSV is dat het natuurlijk wel wist te scoren... Maar was Kluivert nou geblesseerd??? Want die Tardeli en die chinees.. what the fak.. probeert koeman de competitie met opzet spannend te maken ???
Dat heb je dus helemaal verkeerd gezien. Deze man speelt gelijk bij zijn debuut redelijk terwijl Lee en Park nog een jaar zich moesten aanpassen.quote:Op zondag 18 februari 2007 11:39 schreef Chadi het volgende:
Zo goed was hij echt niet. Ik vind hem wat aan de lichte kant. Misschien dat ie nog moet wennen maar ik denk niet dat het experiment gaat slagen.
Vond de verslaggever inderdaad niet zo objectiefquote:Op zondag 18 februari 2007 11:55 schreef okee6 het volgende:
Twee vrije kansen voor Cocu, twee voor Tardelli, twee voor Farfán, één voor Sun Xiang. Heracles zette daar twee-en-halve kans tegenover. Die bovendien verdedigd konden worden (Gomes/Culina) Kortom, PSV in vorm had daar dik gewonnen. En de media, die zetten het niet zo neer, Koeman wel. Prachtig.
al 1.5 jaarquote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:33 schreef ub40_bboy het volgende:
Wat is die Kromkamp trouwens eigenlijk slecht man. Een rennend paard zonder hersens.
dat is ook eerste divisie niveauquote:Op zondag 18 februari 2007 14:18 schreef mcyodogg het volgende:
Melbourne is gisternacht Australisch kampioen geworden door in de finale met 6-0 te winnen van Adelaide. En raad eens wie 5 van de doelpunten maakte voor Melbourne. Archie Thompson![]()
![]()
Nog wel lager verwacht ik als Archie 5 keer kan scoren in 1 wedstrijd, of stond de tegenstander met 8 man op het veld?quote:Op zondag 18 februari 2007 15:16 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dat is ook eerste divisie niveau![]()
![]()
De meeste Ajacieden waren realistisch genoeg te realiseren dat Ajax niet zou winnen daar hoor.quote:Op zondag 18 februari 2007 15:28 schreef the_legend_killer het volgende:
Maar zo zou Ajax de klus ook al klaren in bremen.
De spelers die tegenover het Ajax middenveld stonden waren zeeker te doen dus een minimaal gelijkspel zou het wel worden en dat was dus genoeg voor Ajax volgens velen.quote:Op zondag 18 februari 2007 15:31 schreef Panick het volgende:
[..]
De meeste Ajacieden waren realistisch genoeg te realiseren dat Ajax niet zou winnen daar hoor.
Wat lul je nou.
Kansloos acht ik ons niet maar ik zet mijn geld toch ook echt op Arsenal.quote:Op zondag 18 februari 2007 15:28 schreef the_legend_killer het volgende:
Volgens de Ajacieden groepering zijn wij helemaal kansloos tegen Arsenal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |