al 1.5 jaarquote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:33 schreef ub40_bboy het volgende:
Wat is die Kromkamp trouwens eigenlijk slecht man. Een rennend paard zonder hersens.
dat is ook eerste divisie niveauquote:Op zondag 18 februari 2007 14:18 schreef mcyodogg het volgende:
Melbourne is gisternacht Australisch kampioen geworden door in de finale met 6-0 te winnen van Adelaide. En raad eens wie 5 van de doelpunten maakte voor Melbourne. Archie Thompson![]()
![]()
Nog wel lager verwacht ik als Archie 5 keer kan scoren in 1 wedstrijd, of stond de tegenstander met 8 man op het veld?quote:Op zondag 18 februari 2007 15:16 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dat is ook eerste divisie niveau![]()
![]()
De meeste Ajacieden waren realistisch genoeg te realiseren dat Ajax niet zou winnen daar hoor.quote:Op zondag 18 februari 2007 15:28 schreef the_legend_killer het volgende:
Maar zo zou Ajax de klus ook al klaren in bremen.
De spelers die tegenover het Ajax middenveld stonden waren zeeker te doen dus een minimaal gelijkspel zou het wel worden en dat was dus genoeg voor Ajax volgens velen.quote:Op zondag 18 februari 2007 15:31 schreef Panick het volgende:
[..]
De meeste Ajacieden waren realistisch genoeg te realiseren dat Ajax niet zou winnen daar hoor.
Wat lul je nou.
Kansloos acht ik ons niet maar ik zet mijn geld toch ook echt op Arsenal.quote:Op zondag 18 februari 2007 15:28 schreef the_legend_killer het volgende:
Volgens de Ajacieden groepering zijn wij helemaal kansloos tegen Arsenal.
Mij is anders niks gevraagd....quote:Op zondag 18 februari 2007 15:28 schreef the_legend_killer het volgende:
Het is toch weer typisch he.
Volgens de Ajacieden groepering zijn wij helemaal kansloos tegen Arsenal.
Ik ben nog steeds niet onder de indruk van Weder. Ze hadden het geluk dat ze zo snel tegen 10 man kwamen, door die onnozele actie van Lindenbergh... Kregen de 2-0 cadeau.... Maduro die geen linkerbeen schijnt te hebben... tja dan roep je het over jezelf af, maar om nou Weder sterk te noemen.. Neen.quote:Maar zo zou Ajax de klus ook al klaren in bremen.
Laten we hopen dat dat ook zo zal zijn tegen PSV. PSV moet gewoon door in Europa wat mij betreft. Nationaal mogen ze dan wel weer van iedereen verliezen...quote:Arsenal zelf speelt het hele seizoen al stroef.
Jaja, even feliciteren he?! Is wel zo sportief toch?quote:Op zondag 18 februari 2007 16:32 schreef Verbal_Kint het volgende:
jawohl
en weer 6 op AZpeaceman, jij ook hier
![]()
Sowieso worden er punten verspeeld tussen jullie 'achtervolgers'quote:Op zondag 18 februari 2007 16:50 schreef the_legend_killer het volgende:
Met een beetje geluk laten de achtervolgers het de komende weken liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |