zekerquote:Op zondag 18 februari 2007 16:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
Jaja, even feliciteren he?! Is wel zo sportief toch?
Ach weet je... ik kan ook ziek zijn bij bepaalde nederlagen. Maar zoals na Bremen kan ik behalve Lindenbergh eigenlijk niemand iets verwijten. Zo is het nu eenmaal. Wel irritant is dat 'andere' supporters lachend van de bank rollen als Ajax in europa verliest, terwijl ik vind dat je europees gezien altijd voor een Nederlandse club moet zijn.quote:Op zondag 18 februari 2007 17:11 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
zeker
begeef me eigenlijk nooit in t Ajax topic, dus wist niet dat je Ajacied was.
iig goed om te zien dat sommige Ajacieden sportief en realistisch zijn![]()
Klopt, helemaal mee eens, kan ik me ook verschrikkelijk aan ergeren. In Europa ben ik ook voor alle teams. Natuurlijk de dag erna wel even een paar Ajacieden die zeiden dat het wel even 0-3 zou worden in Bremen uitgelachen, maar verder is het wel sneu natuurlijk dat ze niet zo veel kans meer hebben om door te gaan. Ik heb liever dat Ajax de Uefa Cup zou winnen dan een willekeurig ander buitenlands team. Op een paar teams na, die gun ik het iets meer dan Nederlandse ploegen (behalve PSV natuurlijk) maar in Europa ben ik voor elk Nederlands teamquote:Op zondag 18 februari 2007 17:16 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ach weet je... ik kan ook ziek zijn bij bepaalde nederlagen. Maar zoals na Bremen kan ik behalve Lindenbergh eigenlijk niemand iets verwijten. Zo is het nu eenmaal. Wel irritant is dat 'andere' supporters lachend van de bank rollen als Ajax in europa verliest, terwijl ik vind dat je europees gezien altijd voor een Nederlandse club moet zijn.
Ik vind zoiezo dat hier in VBL veel mensen te anti zijn welke club het ook betreft. Je moet altijd realistisch kunnen blijven. En sommige lui hier zullen altijd door een gekleurde bril kijken, helaas.![]()
Dus jij vindt mij een schijtsupporter? Nou leuk hoor... Jammer dat je zo kortzichtig bent.quote:Op zondag 18 februari 2007 17:32 schreef -Sandstorm- het volgende:
In europa ben ik voor iedereen, behalve Ajax.
Schijtteam
Schijtstreek
Schijtstad
Schijtsupporters
1x op de RAI geweest en 1x in het centrum. Nooit meer....... (ohja de uitwedstrijden tel ik niet mee)quote:Op zondag 18 februari 2007 17:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dus jij vindt mij een schijtsupporter? Nou leuk hoor... Jammer dat je zo kortzichtig bent.![]()
Blijkbaar kom je ook vaak in Amsterdam en omgeving, aangezien je er zo'n gefundeerd oordeel over hebt
1xquote:Op zondag 18 februari 2007 17:47 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
1x op de RAI geweest en 1x in het centrum. Nooit meer....... (ohja de uitwedstrijden tel ik niet mee)
Ajaxsupporters zijn gewoon kut ja. Kruipen weer uit hun hol als Ajax goed presteert![]()
Ajaxquote:Op zondag 18 februari 2007 17:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
1xJaja, dan ken je de stad en omgeving echt goed! Hulde!
![]()
Generalisatie tot en met... Enfin je weet waarschijnlijk niet beter. Niettemin zal ik voor PSV blijven in Europees verband.![]()
Iemand met een banaan als avatar en iemand die zulke taal eruit gooit neem jij serieus?quote:Op zondag 18 februari 2007 17:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
1xJaja, dan ken je de stad en omgeving echt goed! Hulde!
![]()
Generalisatie tot en met... Enfin je weet waarschijnlijk niet beter. Niettemin zal ik voor PSV blijven in Europees verband.![]()
supporteren hoeft toch niet? gewoon niet de andere NL ploegen die Europees spelen gaan uitlachen na een nederlaag.quote:Op zondag 18 februari 2007 17:59 schreef AminBen het volgende:
Beetje hypocriet een club te supporteren die ik week in week uit de tering gun, nietwaar?
Wordt een beetje ziet van dat gezeik dat je een Nederlandse club in Europa moet supporteren.
PSV plaatst zich al decenialang voor Europees voetbal, als het 6e wordt verdient het dat Europees voetbal ook niet. Ik ben bovendien voorstander van een Champions League waarbij elk land 1 club levert.quote:Op zondag 18 februari 2007 18:07 schreef Zero2Nine het volgende:
Het is voor alle Nederlandse teams goed als er een de punten pakt. Uiteindelijk is er zo'n lijstje van de UEFA, en op basis van dat lijstje wordt het aantal CL plaatsen bepaald. Zou toch mooi zijn als we weer terug kunnen naar de oude situatie waarin er 2 ploegen direct CL mogen spelen en eentje kwalificatie.
Dus al die jaren dat PSV championsleague speelde omdat Ajax toen 3 jaar achtereen uitmuntend gepresteerd had, vond jij het onterecht en was je niet blij dat PSV ook mee mocht doen?quote:Op zondag 18 februari 2007 18:13 schreef AminBen het volgende:
[..]
PSV plaatst zich al decenialang voor Europees voetbal, als het 6e wordt verdient het dat Europees voetbal ook niet. Ik ben bovendien voorstander van een Champions League waarbij elk land 1 club levert.
Dat zeg ik nergens.quote:Op zondag 18 februari 2007 18:16 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dus al die jaren dat PSV championsleague speelde omdat Ajax toen 3 jaar achtereen uitmuntend gepresteerd had, vond jij het onterecht en was je niet blij dat PSV ook mee mocht doen?
Niettemin kun je wel antwoord gevenquote:
Als PSV 2e wordt mag het van mij idd UEFA Cup spelen.quote:Op zondag 18 februari 2007 18:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
Niettemin kun je wel antwoord geven
Voor plaats 2 t/m 5? Vooruit, Feyenoord zal jullie niet meer inhalen, maar plaats 2 t/m 4 dan?quote:Op zondag 18 februari 2007 22:05 schreef PizzaSalami het volgende:
Wij houden het spannend.
Dat systeem van 1 team in de CL is prima, als ze het financieële gat tussen uefa cup en champions league verkleinen.quote:Op zondag 18 februari 2007 18:47 schreef AminBen het volgende:
[..]
Als PSV 2e wordt mag het van mij idd UEFA Cup spelen.
Precies, volgende week zelf winnen van Groningen en hopen op een gelijkspel tussen Ajax en AZ en de marge is weer behoorlijk veilig te noemen. Dat is het gunstigste scenario voor komend weekend.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:48 schreef du_ke het volgende:
5 punten is inderdaad weer een wat prettiger marge.
Als Twente dan wint, komen die gelijk te staan met Ajax, en boven AZquote:Op zondag 18 februari 2007 22:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Precies, volgende week zelf winnen van Groningen en hopen op een gelijkspel tussen Ajax en AZ en de marge is weer behoorlijk veilig te noemen. Dat is het gunstigste scenario voor komend weekend.
Wil je het centrum in? Die is namelijk op loopafstand van het station en van het stadion.quote:Op maandag 19 februari 2007 11:30 schreef dolledingo het volgende:
Even een vraagje tussendoor. De avond voordat wij zaterdag plaatsnemen in het uitvak willen we even Eindhoven in. In Groningen hebben we een taxi goedkoop, is die er in Eindhoven ook? zo ja, welke is dat? (we overnachten in Veldhoven)![]()
Ik moet maar even wat duidelijker zijn, ik bedoel dus vrijdagavond..quote:Op maandag 19 februari 2007 11:34 schreef DuranK het volgende:
[..]
Wil je het centrum in? Die is namelijk op loopafstand van het station en van het stadion.
Maar verder weet ik niet of het duur is.
Taxi van het centrum naar Veldhoven kost je ¤ 15 - 20quote:Op maandag 19 februari 2007 11:30 schreef dolledingo het volgende:
Even een vraagje tussendoor. De avond voordat wij zaterdag plaatsnemen in het uitvak willen we even Eindhoven in. In Groningen hebben we een taxi goedkoop, is die er in Eindhoven ook? zo ja, welke is dat? (we overnachten in Veldhoven)![]()
Ok.quote:Op maandag 19 februari 2007 11:43 schreef dolledingo het volgende:
Het is vrij vervoer, we moeten ergens bij Heteren onze kaarten omwisselen.. wij proberen dus nog even te regelen dat we ergens bij het stadion mogen omwisselen, aangezien wij al in Eindhoven zijn.. anders wordt het veel kansloos gereis.
Dat is nog wel te doen.. is er op de vrijdagavond wel wat te doen in het centrum? We willen wel een beetje met de psv-supporters "boeruh boeruh" kunnen schreeuwenquote:Op maandag 19 februari 2007 11:47 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ok.
Maar Taxi van het centrum naar Veldhoven kost je 15 tot 20 euro.
gewoon naar het aangrenzende Stratumseind lopenquote:Op maandag 19 februari 2007 11:50 schreef dolledingo het volgende:
[..]
Dat is nog wel te doen.. is er op de vrijdagavond wel wat te doen in het centrum? We willen wel een beetje met de psv-supporters "boeruh boeruh" kunnen schreeuwen![]()
Kroeg schuin tegenover het stadion (aan de stadskant) is wel een aanradertje op de Vrijdagavondquote:Op maandag 19 februari 2007 11:50 schreef dolledingo het volgende:
Dat is nog wel te doen.. is er op de vrijdagavond wel wat te doen in het centrum? We willen wel een beetje met de psv-supporters "boeruh boeruh" kunnen schreeuwen![]()
Nog 9 wedstrijden met 5 punten voorsprong, volgens mij ben je een beetje voorbarig.quote:Op zondag 18 februari 2007 16:31 schreef peaceman het volgende:
Gefeliciteerd met het kampioenschap. Helaas hebben we (de achtervolgers) het dit weekend definitief verpest. Tja dan verdienden ze het ook niet.
Gefeliciteerd dus.
Hopelijk voor morgen avond tegen Arsenal.quote:Op maandag 19 februari 2007 12:47 schreef Sh0g het volgende:
Komt wel weer goed met dat dipje. Hier leren ze van.
quote:Op maandag 19 februari 2007 13:09 schreef LudoSanders het volgende:
Morgen gewoon even dat Ajax uit Engeland oprollen.
Ik zie Cocu toch liever wat controlerender, zodat hij ook de lijnen kan bepalen, het tempo. Bovendien heeft hij een goede lange bal, dat vervalt ook als hij te ver naar voren staat. Cocu kan uiteraard in de 16 opduiken, zoals ie wel vaker doet.quote:Op maandag 19 februari 2007 13:29 schreef Daemician het volgende:
Farfán niet aanwezig tijdens de training van vandaag, Kromkamp uitgevallen tijdens de training, Afellay en Kluivert zullen er sowieso niet bij zijn door blessures, Alcides mag niet spelen..
Begin het toch wat somber in te zien nu hoor.
Hopen dat Kromkamp en Farfán gewoon fit zijn morgen en kunnen mee doen!
Mijn favo opstelling voor morgen (ervan uitgaande dat Kromkamp en Farfán gewoon mee kunnen doen.. ):
------------------ Gomes -----------------
-------------- Alex - da Costa ----------
Kromkamp --------------------- Salcido
----------------- Simons -----------------
---- Mendez ------------------- Sun ----
------------------- Cocu ------------------
----------- Farfán ----- Koné -----------
Zowel aanvallend als verdedigend. Sun heeft tegen Heracles laten zien dat hij een goede voorzet in de benen heeft. Om hem in de verdediging te zetten is naar mijn mening misschien nog iets te gevaarlijk, vandaar op het middenveld. Kan net als Mendez mee verdedigen als het nodig is. Kromkamp en Salcido hebben beide reeds laten zien dat ze mee kunnen aanvallen. Cocu met zijn ervaring en kunnen kan mooi op (aanvallend) centraal middenveld.
Die moet nu echt eens laten zien wat hij kan.quote:Op maandag 19 februari 2007 13:31 schreef LudoSanders het volgende:
We hebben Vayrinen en Culina ook nog hoor, Sun zal niet op het middenveld staan.
Echter spelen deze twee heren niet bepaald de sterren van de hemel. Vayrynen mooi achter de hand houden. Vind hem toch echt het beste wanneer hij rond de 60-70e minuut wordt ingebracht hoor. Kan een goed breekijzer zijn, maar in de basis heeft hij tot nu toe niet echt uitgeblonken. Culina is een draver, maar verder..quote:Op maandag 19 februari 2007 13:31 schreef LudoSanders het volgende:
We hebben Vayrinen en Culina ook nog hoor, Sun zal niet op het middenveld staan.
True, daar heb je gelijk in. Cocu dan maar centraal op het middenveld, waar hij zowel aanvallend als verdedigend mee kan helpen op zijn oude dag.quote:Op maandag 19 februari 2007 13:33 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ik zie Cocu toch liever wat controlerender, zodat hij ook de lijnen kan bepalen, het tempo. Bovendien heeft hij een goede lange bal, dat vervalt ook als hij te ver naar voren staat. Cocu kan uiteraard in de 16 opduiken, zoals ie wel vaker doet.
voetbalprimeur.nlquote:Farfán ondergaat vaderschapstest in Peru
Door: Edwin Ockels
PSV moet het dinsdag mogelijk stellen zonder Jefferson Farfán. Farfán moest volgens the Observer een vaderschapstest ondergaan in Peru, waardoor hij de afsluitende training miste.
Farfán zou in Peru een ex-vriendin hebben, die claimt dat de PSV-aanvaller de vader van haar dochtertje is. Om hier zekerheid over te hebben is de aanvaller onder dwang naar Peru gevlogen om DNA af te staan. Zijn meespelen tegen Arsenal is onzeker wegens een jetlag.
Jan Kromkamp moest de training met een onbekende blessure eerder verlaten. Het is nog onbekend of beide spelers er dinsdag bij kunnen zijn.
Ronald Koeman mist in ieder geval Ibrahim Afellay (enkel) en Patrick Kluivert (knieblessure). Later vandaag maakt de oefenmeester de definitieve selectie bekend.
quote:
http://www.psv.nl/web/show/id=118705/contentid=20331quote:Koeman: “Jefferson Farfán zeer twijfelachtig”
Ronald Koeman gaf op de persconferentie aan dat het meespelen van Jefferson Farfán hoogst twijfelachtig zal zijn. “Hij heeft zaterdag een behoorlijke tik op zijn linkervoet gehad en heeft een flinke zwelling, het is nog even afwachten dus. Hij was niet op het veld vandaag en dat zegt al voldoende. Er moet een enorme verbetering optreden en de zwelling moet weg zijn wil hij kunnen spelen, ik houd er dan ook rekening mee dat ‘Jef’ er niet bij zal zijn.” Ook Jan Kromkamp verliet eerder de training. “Kromkamp heeft wat lichte knieklachten, maar dat moet je zien in het kunstgrasverhaal. Er zijn meerdere spelers met klachten en pijntjes.” Voor John de Jong komt de wedstrijd te vroeg, PSV zal dan ook met zestien of zeventien spelers het duel in gaan.”Ik ben geen voorstander om alle risico’s te nemen met Farfán. De komende weken wordt het kampioenschap beslist en dat is toch het belangrijkste. De directe weg naar de UEFA Champions League is het kampioenschap. We gaan er voor met alles wat we hebben, het zal een fantastische sfeer zijn maar het mag niet ten koste van de competitie gaan.” Mocht Farán niet kunnen spelen is Diego Tardelli zijn vervanger. “Als ik Tardelli de laatste weken zie inclusief zijn invalbeurt zaterdag, denk ik dat hij beetje bij beetje gaat begrijpen wat we willen. Want talent heeft hij, als Farfán er niet is zal hij dus zeker spelen.”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |