Bekende van Palmaquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Om de een of andere vreemde reden verwachten ze dat de nieuwe bewoner een bekende zal zijn. (Is dus niet zo, volgens mij). Ik heb trouwens echt geen idee hoe ze daar bij komen. Maar daar is het wachten een beetje op.
Goed verhaal ook! Ik zag ook twee verliezers gisteren en vanochtend met het verschil dat ik Brian nog ranziger vond dan anders.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:50 schreef Miraaa het volgende:
Oke, ik ben weer helemaal bij![]()
Ik heb wel de streams gisteravond gevolgt, maar ik kon net als nog een aantal niet op Fok....jammer, maar de streams waren geweldig.
en knip
Op de Tien site staat dat we vanaf 21.00 uur de streams in de gaten moeten houden.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:00 schreef _Boo_ het volgende:
Hoe laat komt die Erik de kooi inIs dat bekend?
Dat zou maar zo kunnen ja!!!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:50 schreef Miraaa het volgende:
Maargoed....ik heb me gisteravond enorm zitten te verbazen over de zwakke plek van Huub (hedda)...dit is geen plekje....maar een compleet groot plat gebied, wat zo makkelijk van alle kanten te betreden is.
Ik durf zelfs te beweren dat zodra Huub weer aan de alcohol mag, dat dit einde verhaal is.![]()
Heb je m weer kapot gemaakt?!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:01 schreef PokerJoker het volgende:
Bizar, zowel IE als FF laten bij mij huub gewoon weg, kan F5-en wat ik wil......
[afbeelding]
maar goed, verkeerde topic dit.
Als je maar weer terugkomt zodra het hier weer werkt.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:50 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
We worden wel gedwongen (verslavingsgewijs) om naar de buren van v-o-l te gaan met al die server ellende trouwens.
Is vaker gebeurd, maar hopelijk blijft het vanavond okej, al houd ik er ernstig rekening mee dat de boel vanavond weer traag isquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zo erg als gisteren heb ik het nooit eerder meegemaakt, maar ik post hier ook nog niet zo lang, dus kan er nog weinig van zeggen![]()
Ik hoorde haar wel zeggen dat ze slecht in haar cyclus zat waarop Huub zei dat de cyclus toch een mooi proces is. Sylvia: Ja, ik vind het ook allemaal schitterend.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:00 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ben bang dat we dat nooit te weten zullen komen.
Gewoon hopen dat ze veel valentijns kaarten gaat krijgen morgen, dat zal haar zelfvertrouwen vast wel vergroten.
Toch bleef Brian redelijk opvallend relaxed vannochtend aan het ontbijt met Huub (heb het filmpje zojuist bekeken)quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat zou maar zo kunnen ja!!!
Daarom is het belangrijk dat Huub snél een eind maakt hieraan, en Brian eerst laat ontploffen. Dat is echt een fluitje van een cent en hij verdient het gewoon.
Hier (NOG) geen problemen...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:04 schreef Copycat het volgende:
FOK! doet weer raar bij mij.
Denk ff terug, hoe vonden we Huub er in het begin uitzien ????quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mij ook. Misschien dat ie me nog positief verrast, maar ik ben bang dat het een 'veel geschreeuw, weinig wol'-knul is.
Is een gevolg van z'n blind spot (Hedda). Hij wilde Brian raken door de stemming te verpesten (en natuurlijk krijgt hij zo weer een tv-momentje). En om Bart toch te vriend te houden heeft hij 300 cp geleend van Syl, zodat Lesley toch kan komen op Valentijnsdag. Die punten krijgt hij wel terug door de popu-poll.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat zou maar zo kunnen ja!!!
Daarom is het belangrijk dat Huub snél een eind maakt hieraan, en Brian eerst laat ontploffen. Dat is echt een fluitje van een cent en hij verdient het gewoon.
Ik snap trouwens niéts van de aktie van Huub gisteren, met die 300cp.
Wat wilde hij hier mee nou als statement maken dan?
En wat heeft hij ermee bereikt?
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:08 schreef petraa het volgende:
[..]
Denk ff terug, hoe vonden we Huub er in het begin uitzien ????![]()
Hoe komt het trouwens ????quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Als je maar weer terugkomt zodra het hier weer werkt.
Huub heeft het hem ook totáál niet echt moeilijk gemaakt. Zoals ik al zei: wacht tot Brian een slok op heeft, vraag dan eens aan 'm of zijn moeder Ciske kent en speel dat helemaal uit..quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:04 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Toch bleef Brian redelijk opvallend relaxed vannochtend aan het ontbijt met Huub (heb het filmpje zojuist bekeken)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |