Echt raar, bij mij staan er zes foto's. Kan alleen niet zo'n screenshot maken.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:45 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
ikke echt niet (ffox):
[afbeelding]
Sluit zich hierbij aanquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mij ook. Misschien dat ie me nog positief verrast, maar ik ben bang dat het een 'veel geschreeuw, weinig wol'-knul is.
sorry gert, zal het niet weer doen, gs is echt bagger.....quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:41 schreef Gert het volgende:
[..]
O bah, geen "grappige" Geen Stijl-woordverhaspelingen hier toch hè..![]()
Dat is dan dus "meer van hetzelfde".quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:49 schreef Copycat het volgende:
Mij ook. Misschien dat ie me nog positief verrast, maar ik ben bang dat het een 'veel geschreeuw, weinig wol'-knul is.
Ach, ik vond de IQ-van-60 ruzie tussen Amanda en Natasia vannacht ook zeer vermakelijk. Dus wie weetquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
En het gaat alweer een paar uur helemaal goed met Fok!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:50 schreef PokerJoker het volgende:
sorry gert, zal het niet weer doen, gs is echt bagger.....![]()
![]()
We worden wel gedwongen (verslavingsgewijs) om naar de buren van v-o-l te gaan met al die server ellende trouwens.
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:45 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
ikke echt niet (ffox):
[afbeelding]
Grappig...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:52 schreef bunnyma het volgende:
Waarom doen ze dit?
Het alfabet achterstevoren.
Om de een of andere vreemde reden verwachten ze dat de nieuwe bewoner een bekende zal zijn. (Is dus niet zo, volgens mij). Ik heb trouwens echt geen idee hoe ze daar bij komen. Maar daar is het wachten een beetje op.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:54 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Laten ze hun plannetjes even doorpraten.
Dan zijn wij ook weer bij.
Ja vreselijk he ik hou me hart alweer vast voor vanavondquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:55 schreef bunnyma het volgende:
Als er van alles aan de hand is, doet FOK! het niet.
Nu is er even niets.....draait Fok! als een tierelier![]()
Ik vind het echt heel stoerquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:56 schreef beequeen het volgende:
Dit is mijn eerste afbeelding die ik heb geplaatst, knap he, alle begin is moeilijk, duurt ff maar dan heb je ook wat![]()
Zo erg als gisteren heb ik het nooit eerder meegemaakt, maar ik post hier ook nog niet zo lang, dus kan er nog weinig van zeggenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:57 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ja vreselijk he ik hou me hart alweer vast voor vanavond![]()
Ben bang dat we dat nooit te weten zullen komen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:56 schreef Sporti het volgende:
Sil is gelukkig weer vrolijk na haar dip vanmorgen, ik heb nog steeds niet echt een idee waarom ze zo verdrietig was
Tussen 9 en 11quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:00 schreef _Boo_ het volgende:
Hoe laat komt die Erik de kooi inIs dat bekend?
Tussen 9 en 11quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:00 schreef _Boo_ het volgende:
Hoe laat komt die Erik de kooi inIs dat bekend?
Bizar, zowel IE als FF laten bij mij huub gewoon weg, kan F5-en wat ik wil......quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |