OMG Eric heeft ook al logopedie nodig??quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:22 schreef Copycat het volgende:
Uit het interview met Eric op de site van Tien:
“Brian is een macho en een homofoob en daar heb ik het niet op”, laat hij in niet te verstane woorden weten."
Niet MIS te verstane woorden, beste redactie.
"Je moet alleen niet te dichtbij komen. Want ik meur uit mijn haar, uit mijn bek en uit alle andere lichaamsopeningen die ik rijk benquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:22 schreef scanman01 het volgende:
Streams inmiddels aangezet en ja hoor... op de ene stream zag ik Natasia alweer. Andere stream Amanda:
"Zo zie ik er vast wel weer lekker uit"
[afbeelding]
Ik moet er ook niet aan denken dat ik een zoon als Braaaaajen zou hebben.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Types als Brian zijn de reden dat ik OLH op m'n blote knieen dank dat ik een zoon heb en geen dochter.
PIBO Potentieel Interessant Bef Objectquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben de afkorting kwijt........... P. Interessant Neuk Object??
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:23 schreef Leandra het volgende:
OMG Eric heeft ook al logopedie nodig??![]()
Jippieeeeeee dat klinkt lekker.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:22 schreef Copycat het volgende:
“Brian is een macho en een homofoob en daar heb ik het niet op”, laat hij in niet te verstane woorden weten."
Oh leuk!!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:22 schreef Copycat het volgende:
Dat wordt een mannetje erbij in de groep van Huubquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:22 schreef Copycat het volgende:
Wie weetquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat wordt een mannetje erbij in de groep van Huub
Als alternatief is er de opblaaspop.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
"Je moet alleen niet te dichtbij komen. Want ik meur uit mijn haar, uit mijn bek en uit alle andere lichaamsopeningen die ik rijk ben."
waar staat dat interview?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:22 schreef Copycat het volgende:
Damn, je had me te snel gequote.... stond nog een typo inquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:24 schreef Copycat het volgende:![]()
Het is dat ik net op het punt stond een slok te nemen...
welkomquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:25 schreef Lunaflame het volgende:
Hoi allemaal, Ik lurk meestal mee en zo af en toe post ik eens wat, maar ik ben toch zo blij met alles wat jullie neerpennen, ik kan ze echt niet meer aanhoren, nasty, braindead en amanDEL. De ongelofelijke stupiditeit die er uit de mond van braindead komt is te erg om naar te luisteren, net als zijn hysterisch gegil. Nasty haar stemgeluid alleen al is te erg en bezorgd me af en toe echt rillingen en dan heb ik het nog niet eens over wat ze er allemaal uitbraakt. AmanDEL is gewoon te dom om woorden aan vuil te maken, denk en hoop ook dat ze er lang inzit, jippieee.
Ik probeer het af en toe welweer hoor, maar ik voel nu een gillende hoofdpijn aankomen en haak maar even af met streams kijken tot vanavond de nieuwe Diva het huis betreed, dat wil ik wel weer even zien.![]()
![]()
Dus allemaal bedankt![]()
Sorry voor het offtopic, maar wilde dit even kwijt.
Op de site van Tien, maar dat stond er ook bijquote:
Profielen zijn allemaal weggehaald, jammer.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:27 schreef scanman01 het volgende:
Die Eric is dus inderdaad die 'mythe' die we laatst op de gay site al zagen toch?
Jep, volgens mij welquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:27 schreef scanman01 het volgende:
Die Eric is dus inderdaad die 'mythe' die we laatst op de gay site al zagen toch?
Ja maar waar. grrrrrrquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Op de site van Tien, maar dat stond er ook bij![]()
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:27 schreef scanman01 het volgende:
Danny had destijds de foto's etc. gemirrored, en je kon via de cache van google ook zijn profiel bekijken, weet niet of het nu nog zo isquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:28 schreef Elounda het volgende:
[..]
Profielen zijn allemaal weggehaald, jammer.
Ze staan allemaal in het topic [De bewoners] Ericquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:28 schreef BONG4002 het volgende:
Danny had destijds de foto's etc. gemirrored, en je kon via de cache van google ook zijn profiel bekijken, weet niet of het nu nog zo is
Ow, kijk eens aan, da's helemaal mooiquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze staan allemaal in het topic [De bewoners] Eric
archive.orgquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:28 schreef Elounda het volgende:
[..]
Profielen zijn allemaal weggehaald, jammer.
http://www.tien.tv/web/sh(...)210/typeofpage=51230quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:28 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja maar waar. grrrrrr
Zit al de hele dag te F bloody 5en daar.![]()
STaat op home en dan gewoon in middelste kolom. Brainles en Zdngmw gaan het zwaar krijgen volgens hem. Zdngmw moet er het eerst uit, ze moet terug naar haar kinderne.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:28 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja maar waar. grrrrrr
Zit al de hele dag te F bloody 5en daar.![]()
allemaal leeg, of bestaan niet meer.. Slim van Eric!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze staan allemaal in het topic [De bewoners] Eric
Yessss!!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:30 schreef scanman01 het volgende:
Maar Eric gaat zijn pijlen vooral richten op Natasia en Brian. “Brian is een macho en een homofoob en daar heb ik het niet op”, laat hij in niet te verstane woorden weten. Maar als het aan de Leidenaar ligt, is het Natasia die als eerste de Villa verlaat: “Ze moet gewoon terug naar haar kinderen.” Duidelijke taal van een nieuwe en uitgesproken Miljonair die duidelijk voor vuurwerk gaat zorgen in De Gouden Kooi. We wachten af…
Joh die heeft gewoon een HBO diploma "misinterpretation"quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:31 schreef jinca het volgende:
Het is toch ook bijna zeker dat Brian zo'n vervalste HBO diploma heeft?....want als tie een echte heeft gooi ik die van mij in een hele diepe krater.....
De foto's en andere zaken staan ook in dat topicquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:32 schreef Elounda het volgende:
allemaal leeg, of bestaan niet meer.. Slim van Eric!
thanks. raar dat ik het niet kon vinden.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
http://www.tien.tv/web/sh(...)210/typeofpage=51230
gezellig hoor dat je erbij bent en welkomquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:25 schreef Lunaflame het volgende:
Hoi allemaal, Ik lurk meestal mee en zo af en toe post ik eens wat, maar ik ben toch zo blij met alles wat jullie neerpennen, ik kan ze echt niet meer aanhoren, nasty, braindead en amanDEL. De ongelofelijke stupiditeit die er uit de mond van braindead komt is te erg om naar te luisteren, net als zijn hysterisch gegil. Nasty haar stemgeluid alleen al is te erg en bezorgd me af en toe echt rillingen en dan heb ik het nog niet eens over wat ze er allemaal uitbraakt. AmanDEL is gewoon te dom om woorden aan vuil te maken, denk en hoop ook dat ze er lang inzit, jippieee.
Ik probeer het af en toe welweer hoor, maar ik voel nu een gillende hoofdpijn aankomen en haak maar even af met streams kijken tot vanavond de nieuwe Diva het huis betreed, dat wil ik wel weer even zien.![]()
![]()
Dus allemaal bedankt![]()
Sorry voor het offtopic, maar wilde dit even kwijt.
Leeg hoor, eerlijk waar, heb ze net allemaal gecheckt....quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
De foto's en andere zaken staan ook in dat topicAllmaal uit de cache geplukt.
ja ,dat Bart dus een toneelstukje speelt ,maar die was net zo verbaasd als Sylvia ..Bart bgreep niks van Huub z'n aktiequote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:32 schreef schatje het volgende:
Wat verwijt Brian Bart nu precies? Toch dat hij zou weten van die punten voor etentje met Lesley? Ingefluisterd door die del van een Amanda?
Haar primaire doel is als laatste overblijven in de villa. Ze moet dus wel de programmering van haar overige doelen bijstellen om het primaire doel te kunnen behalen hèquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:36 schreef noa84 het volgende:
Nu zit ze te zeuren dat het zo moeilijk is om te blijven dieten als ze in die omgeving zit. Hallo?? Ze wilde toch juist zo graag en perse daar haar 'doelen' halen??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |