Jahaa, maar hij heeft dan ook een haaabeeeeooodiploma. Sohee.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
En zelf maar denken dat ie zo erudiet praat.
Als hij het woord kende had hij het in ieder gedicht minimaal 1 keer gebruiktquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:08 schreef Copycat het volgende:
En zelf maar denken dat ie zo erudiet praat.
Voor het eerst dit uur volgens mij.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:10 schreef blomst het volgende:
Toch wel knap hij laat het woord Nena niet vallen.
..lol, ik dacht het net. Al een paar minuten zonder Nena !!! ...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:10 schreef blomst het volgende:
Komt nog wel.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:10 schreef blomst het volgende:
Ik ben erudietquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:11 schreef Leandra het volgende:
Als hij het woord kende had hij het in ieder gedicht minimaal 1 keer gebruikt
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben erudiet
Wat het betekent, weet ik niet
Maar ik ben het wel
En dat maakt mij de winnaar van dit spel!
Ik ben bang dat velen hier besmet zijn met DGK virus en mijn siegiater zegt dat er nix tegen te doen isquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:13 schreef noa84 het volgende:
Erg toch he, hoe verslavend het is om naar idioten te kijken.Ik kijk mijn ogen uit, net de dierentuin (of nee, die beesten zijn leuk)
![]()
Gadverdamme, wordt dat de volgende stap in hun "taktiek"?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:07 schreef noa84 het volgende:
[..]
Nee, Natasia interpreteerde het meteen zo en begon meteen te blazen over huidskleur...
"Het konijntje", is dat een yoga positie dan?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:14 schreef noekje het volgende:
Met Yoga doe je posities waarvan je denkt, hé die neem ik mee naar huis.
Natas en Brian gniffelen.
Wat een triest stel is het ook.
Ik ben de afkorting kwijt........... P. Interessant Neuk Object??quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:14 schreef FSR het volgende:
Vanaaf komt er weer een nwe P.I.N.O voor Bwian![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:14 schreef Copycat het volgende:
Ik ben erudiet
Wat het betekent, weet ik niet
Maar ik ben het wel
En dat maakt mij de winnaar van dit spel!
Ben wel heel blij met deze praatgroep van ADGKV (Anonieme DGK-verslaafden)...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben bang dat velen hier besmet zijn met DGK virus en mijn siegiater zegt dat er nix tegen te doen is![]()
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als hij het woord kende had hij het in ieder gedicht minimaal 1 keer gebruikt
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:17 schreef noekje het volgende:
Waarom zit Amanda nu aan de kant?
Ga vanavond ook maar bodypumpen, als ik dat zie dan krijg ik er helemaal zin in.
Het wordt echt wel tijd voor nog een Nena bliksembezoekjequote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:17 schreef Sarah-Louise het volgende:
EEEEEEEN ja hoor .... het woord Nena valt .....!
Natuurlijk.
nee, dat was ilonaquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:15 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
"Het konijntje", is dat een yoga positie dan?
Hier zit er nog eentjequote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben bang dat velen hier besmet zijn met DGK virus en mijn siegiater zegt dat er nix tegen te doen is![]()
potentielquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben de afkorting kwijt........... P. Interessant Neuk Object??
We zouden eigenlijk een brief moeten sturen met daarin hoe geweldig we hem vinden. En dan in de laatste regel de waarheid!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:19 schreef Sarah-Louise het volgende:
.. ik ken heel veel moeders, meisjes, jongens en mannen die jou geweldig vinden .. leest Brian voor uit een brief die hij heeft ontvangen. Ik zweer jullie, ik ken er geen één die Brian zo geweldig vindt.
Ik ook niet. Iedereen die ik ken heeft een bloedhekel aan Brian maar het zijn er ook maar 3 die Brian kennen. De rest vindt dgk veel te ordinair.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:19 schreef Sarah-Louise het volgende:
.. ik ken heel veel moeders, meisjes, jongens en mannen die jou geweldig vinden .. leest Brian voor uit een brief die hij heeft ontvangen. Ik zweer jullie, ik ken er geen één die Brian zo geweldig vindt.
Types als Brian zijn de reden dat ik OLH op m'n blote knieen dank dat ik een zoon heb en geen dochter.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:19 schreef Sarah-Louise het volgende:
graag maar helaas, alleen positieve mail komt aan. (wordt toegelaten)quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:20 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
We zouden eigenlijk een brief moeten sturen met daarin hoe geweldig we hem vinden. En dan in de laatste regel de waarheid!
Je mag nooit meer radenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:19 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb de streams niet aan, maar ik gok dat die psychofreen weer te zien is
Ja zoveel dat meneer maar 1 brief in de vorm van carbonpapier heeft ontvangenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:19 schreef Sarah-Louise het volgende:
Ja, dat ie 'm dan net zo gaat voorlezen als Amanda de break-brief van haar vriend. Eerst heel vrolijk beginnen voor te lezen, al roepend naar Natasia dat je een leuke brief hebt gekregen, en dan steeds langzamer en op een lagere toon, dan stilvallen en vervolgens in huilen uitbarsten...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:20 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
We zouden eigenlijk een brief moeten sturen met daarin hoe geweldig we hem vinden. En dan in de laatste regel de waarheid!
ECHT ! ... dat lijkt me zó leuk...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het wordt echt wel tijd voor nog een Nena bliksembezoekje
Mijn moeder vindt Brian ook leukquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:19 schreef Sarah-Louise het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |