Twintig minuten geleden nog niet... Maar ja, 't kan natuurlijk zo veranderd zijn.quote:
[DGK] Updates #2quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:48 schreef Ruudjem het volgende:
heeft iemand nog een filmpje van huub en brian vanochtend?
Staat volgens mij in COS 408, en anders is het wel terug te vinden in Updates.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:48 schreef Ruudjem het volgende:
heeft iemand nog een filmpje van huub en brian vanochtend?
Het is zelfs zo dat zdngmw een jurkje voor Snollie gewassen heeftquote:
Dat vertelde Natasia inderdaad aan Amanda daarstraks. Amanda ging gewoon door met demonstratief negeren...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is zelfs zo dat zdngmw een jurkje voor Snollie gewassen heeft![]()
![]()
, kun jij het nog volgen?
![]()
![]()
![]()
Dat meen je niet?!?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:51 schreef beequeen het volgende:
Het is zelfs zo dat zdngmw een jurkje voor Snollie gewassen heeft![]()
![]()
, kun jij het nog volgen?
![]()
![]()
![]()
Had gisteravond wel het gevoel dat als iemand even Amoebe was bijgesprongen in haar opmerking tegenover Liegebeest dat ze misschien ook wel eens te ver had kunnen gaan, want ze kan het namelijk niet af met woorden en zeker niet alleen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:51 schreef Elounda het volgende:
Natas is helemaal klaar met afvallen, ze heeft tot de zomer zegt ze tegen Carlos.
Carlos is verontwaardigd en Natas: die zit dus nog wel even in DGK.
Ze is nu klaar met afvallen (want ze vreet de kilo's er alweer bij) en in de lente kan ze weer opnieuw beginnen met afvallen (waarschijnlijk op hetzelfde gewicht als de vorige keer toen ze begon)quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:51 schreef Elounda het volgende:
Natas is helemaal klaar met afvallen, ze heeft tot de zomer zegt ze tegen Carlos.
Carlos is verontwaardigd en Natas: die zit dus nog wel even in DGK.
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
En iedere keer valt ze dus weer af...... de eerste keer 16 kilo, de volgende keer weer 16 kilo en na DGK staat ze waarschijnlijk te vertellen dat ze er 32 kilo is afgevallen.... goed hè.
Ik die nu al en schietgebedje dat ik vanavond wel op fok kan komenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:33 schreef itsme het volgende:
Erik (die homosexueel komt vanavond)
http://www.medianieuwtjes.nl/content/view/2802/95/
Leuk gevondenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze is nu klaar met afvallen (want ze vreet de kilo's er alweer bij) en in de lente kan ze weer opnieuw beginnen met afvallen (waarschijnlijk op hetzelfde gewicht als de vorige keer toen ze begon)
En iedere keer valt ze dus weer af...... de eerste keer 16 kilo, de volgende keer weer 16 kilo en na DGK staat ze waarschijnlijk te vertellen dat ze er 32 kilo is afgevallen.... goed hè.
Ik zweer het het je op alles....dat lukt echt niet!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:21 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
werken prima! Preview ff stoppen en dan op 'volledige video' klikken....
Nou ja Amanda heeft bewezen dat ze terug kan schreeuwen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:52 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Had gisteravond wel het gevoel dat als iemand even Amoebe was bijgesprongen in haar opmerking tegenover Liegebeest dat ze misschien ook wel eens te ver had kunnen gaan, want ze kan het namelijk niet af met woorden en zeker niet alleen.
Brian blijft ook verrassend rustig trouwens. Had ik noooit verwacht.quote:
Bij mij werkt het welquote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:57 schreef farceman het volgende:
[..]
Ik zweer het het je op alles....dat lukt echt niet!
Gewoon niks, geen enkele reaktie. Alleen de 3 filmpjes op de homepage zijn volledig te zien.
(en ja ik ben ingelogt enz...)
Bewonderenswaardig hoe deze mevrouw in het leven staat...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
de eerste keer 16 kilo, de volgende keer weer 16 kilo en na DGK staat ze waarschijnlijk te vertellen dat ze er 32 kilo is afgevallen.... goed hè.
Ik zou ook rustig zijn als ik zo word klemgeluldquote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Brian blijft ook verrassend rustig trouwens. Had ik noooit verwacht.
Ik zou er niet gevoegelijk vanuit gaanquote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:55 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ik die nu al en schietgebedje dat ik vanavond wel op fok kan komen![]()
Wel angstaanjagend dat ik haar redenering op voorhand al zo goed kon inschatten trouwensquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:00 schreef Elounda het volgende:
Bewonerenswaardig hoe deze mevrouw in het leven staat...
Dat zeggen ze wel maar dat is niet waar.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:03 schreef itsme het volgende:
Brian en Natasia over de stemming.
dat alle anderen al wisten waar de stemming heen ging?
Inderdaad erg angstaanjagend. ......quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wel angstaanjagend dat ik haar redenering op voorhand al zo goed kon inschatten trouwens![]()
hahaha Hij zoekt maar naar ammunitie.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:05 schreef noa84 het volgende:
Brian, hou nou eens op over dat discrimineren. Hij heeft het helemaal niet over Antilianen gehad, hij had het vanmorgen over AFKOMST. Dat kan zoveel betekenen, bijvoorbeeld het nest of milieu waarin je bent opgegroeid... Pfffff....
Damn een wannabe willen zijn......... die is wel heel leukquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:05 schreef LuNaTiC het volgende:
Brian: Huub wil de wannabe Antilliaan zijn
Nee, Natasia interpreteerde het meteen zo en begon meteen te blazen over huidskleur...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:06 schreef Sarah-Louise het volgende:
Dat over die Antiliaanse afkomst heeft Huub toch helemaal niet gezegd? ...
Beetje eng wel jaquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wel angstaanjagend dat ik haar redenering op voorhand al zo goed kon inschatten trouwens![]()
Ik ben bang dat ik in de loop van de week maar even een receptje moet gaan scoren bij de huisarts.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:06 schreef Elounda het volgende:
Inderdaad erg angstaanjagend. ......
Slaap je nog wel of zit je aan de Diazepam?
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:07 schreef Leandra het volgende:
Damn een wannabe willen zijn......... die is wel heel leuk![]()
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:07 schreef blomst het volgende:
Ik hoop dat de nieuwe bewoner Brian gaat verleiden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |