en z'n live space, eveneens op cache klikken bij de linkjes:quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:35 schreef Danny het volgende:
z'n weblog: moet je even op 'in cache' klikken op alle results
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=site%3Agayeric.web-log.nl+eric&meta=lr%3Dlang_de%7Clang_en%7Clang_nl
quote:Openbare namen
Schermnaam: Eric
Snelnaam: ThaMythe
Algemene gegevens
Schermafbeelding: Uitnodigen om vrienden te worden
Geslacht: Man
Leeftijd: 24
Beroep: student/actor
Contactgegevens
Persoonlijke gegevens
Naam: Dhr. Eric M. Mannetje 't
Fax thuis: +31
Privé e-mail: emannetje@hotmail.com
Zakelijke gegevens
Naam: Eric Mannetje
Functie: student
Bedrijf: HvA, MIM
Afdeling: MIM
Sociaal
Burgerlijke staat: Alleenstaand
Geïnteresseerd in: Vrienden,Contacten om leuke dingen mee te doen,Professionele contacten,Daten
Geboorteplaats: The Hague
Vroegere woonplaatsen: div.
Humor: Snel/ad rem
Mode: Trendy
Huisdieren: Nee, maar ik wil wel huisdieren
Muziek: Dance
Favoriet citaat: Wees in t leven geen toeschouwer, wees een speler!
Is hij nou gewoon zo als hier op de foto, of hij hij nu zoals die eerste foto met die opblaastieten.quote:
mja, had ook wel meer verwacht eigenlijk. kennelijk denken ze dat het spraakmakend is om een homo in het programma te stoppen. Alsof dat niet al 1000x uitgemolken is en alsof homo's al niet dermate zijn ingeburgerd dat het niets bijzonders is.quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:48 schreef Scrupules het volgende:
dit valt me echt tegen. zijn ze daar wanhopig ofzo?
hij is allebei. hangt van z'n bui af denk ik.quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:59 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Is hij nou gewoon zo als hier op de foto, of hij hij nu zoals die eerste foto met die opblaastieten.![]()
Oke..afwachten maar, misschien is het wel een geinponum eerste klas.quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:59 schreef Danny het volgende:
[..]
hij is allebei. hangt van z'n bui af denk ik.
met een beetje geluk zien we 'm nooit.quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:04 schreef Grimm het volgende:
ik word nu al misselijk van die gast
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:56 schreef LoveProfusion het volgende:
En ik heb ook wel een linkje naar diegene zijn profiel waarop ook duidelijk staat "gouden kooi???" ...maar weet niet of het handig is om dat hier te plaatsen aangezien die persoon er dan misschien niet inkomt.
dus wie weetquote:
idd. overigens vind ik 't prima dat ze een homo in het huis zetten hoor, daar niet van, maar moet dat perse weer zo'n overdreven extravert travo tiepje zijn?quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:20 schreef Copycat het volgende:
Hoe meer ik van/over hem lees, hoe meer hij in het trieste plaatje past dat is overgebleven van DGK.
Maakt ook geen zak uit,gaat er om wat voor richting je zo`n programma wilt geven,en dit is niet mijn richtingquote:Op woensdag 7 februari 2007 15:20 schreef kissy het volgende:
Wat maakt het nu uit of iemand homo of hetero is?
We zijn toch allemaal mensen op Natasia na dan
Ik denk dat we heel veel plezier aan hem gaan beleven!
Precies mijn idee. Prima dat er een homo in komt, maar het is meteen weer zo van de platte uitersten. Daarbij, een overdreven travonicht was tien, vijftien jaar terug misschien nog ietwat opzienbarend, nu is het vooral 'seen that, done that, refused the ugly T-shirt.quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:21 schreef Danny het volgende:
idd. overigens vind ik 't prima dat ze een homo in het huis zetten hoor, daar niet van, maar moet dat perse weer zo'n overdreven extravert travo tiepje zijn?
ow ja, da's waar ook. we hadden nog een ongoing vete oidquote:Op woensdag 7 februari 2007 15:29 schreef Copycat het volgende:
En nu wil ik het weer even niet met je eens zijn.
Voor altijd gebrouilleerd!quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:30 schreef Danny het volgende:
ow ja, da's waar ook. we hadden nog een ongoing vete oid
jah, maar het begint nu op een gescripte BB7 te lijken. die gedwongen gesprekken van gisteren sloegen ook nergens op. Het concept wordt steeds meer verneukt.quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:32 schreef Mika25 het volgende:
Ben bang dat Talpa/10 geen keus meer heeft. Als ze 3 nette fatsoenlijke mensen in de kooi gooien zullen ze waarschijnlijk weinig tegenspel kunnen bieden aan een groepje van 3 aso's. De enige methode om de 3 aso's enigszins aan te pakken is met extreme methoden. Persoonlijk zie ik liever een DGK met bewoners die enige geloofwaardigheid hebben als "miljonair", maar ben bang dat we dat stadium allang voorbij zijn inmiddels...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |