quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:34 schreef Starlie het volgende:
Maar er staat verder geen intervieuw met hem in de Yes, alleen dat stukje onder zijn foto!
Dat ik dat raar vind: een foto van een vent met daaronder de mededeling dat hij al 8 jaar een vriendin heeft die Eertje heet. En dan verder niets. Geen toelichting of wat dan ook. Maar goed, ik behoor ook niet tot de YES-doelgroep dus waarschijnlijk snap ik het gewoon niet.quote:
Nee zijn vriendin heet geen Eertje, er staat: Maar, (Maar is waarschijnlijk een afkorting van Marije of Maartje of.... of...) en dan komt zijn tekst en als afsluiting zijn hij, Eertje (wat weer een afkorting is van zijn naam, Ericquote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat ik dat raar vind: een foto van een vent met daaronder de mededeling dat hij al 8 jaar een vriendin heeft die Eertje heet. En dan verder niets. Geen toelichting of wat dan ook. Maar goed, ik behoor ook niet tot de YES-doelgroep dus waarschijnlijk snap ik het gewoon niet.
Ooooow, zo!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:52 schreef Starlie het volgende:
[..]
Nee zijn vriendin heet geen Eertje, er staat: Maar, (Maar is waarschijnlijk een afkorting van Marije of Maartje of.... of...) en dan komt zijn tekst en als afsluiting zijn hij, Eertje (wat weer een afkorting is van zijn naam, Eric)
Niks aan de hand dus, hij is dus nog steeds homo!!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:01 schreef happyme28 het volgende:
Zijn beste vriendin heet Mariel en dat zal zij dus wel zijn.
zeg nooit nooit, die kerel uit will & grace , jack schijnt ook een gewone hetero te zijn, hangt er gewoon vanaf hoe goed je bent als acteur.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:07 schreef Starlie het volgende:
[..]
Niks aan de hand dus, hij is dus nog steeds homo!!![]()
![]()
Hehe tofquote:Op woensdag 21 februari 2007 05:11 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Eric is los. Tering wat heeft die zich misdragen zeg vanacht. Natasia letterlijk uit bed gepest en haar nachtrust voor haar rijexamen eigenhandig naar de klote geholpen.![]()
'Ik ga wel ff bellen"quote:Op vrijdag 23 februari 2007 02:24 schreef ilona-scuderia het volgende:
Scheelde weinig of Eric was er ook uitgevlogen voor fysiek geweld, maar Brainless vroeg er wel om
http://www.youtube.com/watch?v=tJRsYSi71IE&NR
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |