quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:46 schreef waldorfsalad het volgende:
[..]
Hij doet mij aan iets denken...
[afbeelding
van gay.nlquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:37 schreef SmeerCaas het volgende:
Misschien is deze vraag al eens eerder beantwoord (of gesteld) maar hoe kan dit bericht al een week voor de daadwerkelijke komst geplaatst zijn? Waar kwam die info dat Eric erin zou komen vandaan?
Leuk is dat, hé... dat lekken danquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:42 schreef Danny het volgende:
[..]
van gay.nl
er lekken wel vaker dingen voortijdig uit hoor
Overigens vind ik 'm tot nu toe wel ok
Hij doet mij een beetje denken aan deze:quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:49 schreef miss_bleu het volgende:
hmm eric heeft een bekende kop
is dat de bron van gay.nlquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:08 schreef Danny het volgende:
[..]
Hij doet mij een beetje denken aan deze:
[afbeelding]
Nee, maar persoonlijk doet Eric me denken aan Kastanova, qua foto.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:10 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
is dat de bron van gay.nl
quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:11 schreef Danny het volgende:
[..]
Nee, maar persoonlijk doet Eric me denken aan Kastanova, qua foto.
Ooow vertel.....quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:14 schreef HuubTuub het volgende:
Beetje raar mannetje... die Eric. We zien wel hoe het nu gaat.
Ja vind ik ook, ik vind hem best leuk tot nu toe, en het is een gezellige prater.quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:17 schreef Curious-PB het volgende:
Hij heeft iets mysterieus![]()
Maar ik vind hem een aanwinst . Hij is sociaal, slim genoeg om spel te spelen en op muziek gaat die helemaal los![]()
Hij is dus echt wel homo hoor..quote:Op zondag 18 februari 2007 12:45 schreef Starlie het volgende:
Weet niet of het al gepost is maar in de Yes (7 t/m 18 februari) staat er iets over hartenkreten en daar staat een gozer die lijkt sprekend op Eric, laat die jongen nu ook Eric heten en ook 25 jaar zijn! Als hartenkreet staat er: Maar, ik ben blij dat je al acht jaar mijn vriendinnetje bent. Eertje (kan natuurlijk ook gewoon bedoeld zijn voor een "normale" vriendin, want als hij homo speelt, speelt hij dat heel overtuigend)! (een plaatje heb ik helaas niet...)
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:32 schreef scanman01 het volgende:
Voor de liefhebber:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Caps van JohnDK
Nou het is een hele pagina vol met verschillende mensen, die gewoon van straat geplukt zijn denk ik... (wil wel heel de pagina inscannen....quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:22 schreef Gert het volgende:
Yes gebruikt dus modellen voor bij hun artikelen, want Eric doet ook modellenwerk.
en ze gebruiken dan de naam en leeftijd van het model erbij?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:22 schreef Gert het volgende:
Yes gebruikt dus modellen voor bij hun artikelen, want Eric doet ook modellenwerk.
Jah, da's NaTRASHaquote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:31 schreef Clank het volgende:
Erik heeft ook een hele goede vriendin, ben haar naam even kwijt, maar die wil hij ook als eerste uitnodigen in de villa.
Zal straks wel heel de pagina inscannen, maar echt boeiend is die niet hoor! Daar staan geen "bekende" mensen op (Althans geen mensen die ik ken). Ik had Eric er niet eens in zien staan, het is dat mijn vriend het zei!!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:32 schreef tuinfluiter het volgende:
Bedankt Starlie , het is je gelukt.
Kun je de hele pagina scannen ?
En vertelt Eric ook nog wat in het interview in de Yes ?![]()
Hmm.. da's inderdaad niet logisch.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:25 schreef Danny het volgende:
[..]
en ze gebruiken dan de naam en leeftijd van het model erbij?
lijkt me sterk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |