1 van de beste seizoenen van de afgelopen 10 jaar. Op een haar na de halve finale van de CL missen, net geen kampioen, 96 doelpunten gescoord in de competitie. Ondanks dat het onder Koeman was werd er dat jaar toch vaak leuk voetbal gespeeld.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:37 schreef toma het volgende:
[..]
prachtig seizoen. De potentie was er om de CL te winnen, dat zou prachtig zijn geweest met Litmanen.
jammer van dat drama op t eind![]()
Welk succesquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:32 schreef Tigger1968 het volgende:
[..]
Fier omhoog,want ik ben geen succes supporter.
Ga maar niet klikken dan.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:38 schreef RayMania het volgende:
Als dat doelpunt van Inzaghi/Tomasson erin zit, ga ik niet klikken.
Zo, nog 21 uur. Ik heb er zin in.
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:20 schreef vitessezuid113 het volgende:
Vermoedelijke opstelling: Stekelenburg,
Stam,Roger,Heitinga,Donald,Maduro,Gabri
Sneijder,Lindenbergh,Babel,Leonardo.
slapen is voor mietjes.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:28 schreef Sethje het volgende:
pff nog ff probere te slapen en morge vanaf 6.15 bieren....
Dano/Montana en die andere Bolle! TOt morgen!
Same here..quote:
quote:
quote:
Hoe laat ga je?quote:Op woensdag 14 februari 2007 08:49 schreef PLAE@ het volgende:
Ik bedenk me ineens dat dat gedoe met dat tripje kopenhagen best wel eens slecht zou kunnen uitpakken vandaag. Als ze iedereen op die lijst van toen niet binnen willen hebben
ben ineens dubbel zo blij dat ik de grens over ga met de auto.
Ja, dat was ook wel de bedoeling, maar heb wat problemen. Dus kan niet gaan. Baal er vreselijk van, zeker omdat er nu zo'n 3000 man gaan. Maar goed, volgende keer maar weerquote:Op woensdag 14 februari 2007 08:53 schreef PLAE@ het volgende:
m'n vervoer is al onderweg vanuit a'dam. Ik zit in t noorden ergens hemaar 2 uur rijden vanaf hier. neem aan dat ik over een uurtje weg ben ofzo. Dacht dat jij ook wel ging man
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |