Ik denk omdat Henkie Babel en Leonardo hoger heeft zitten qua passeerbewegingen en snelheid, al vind ik Huntelaar een perfecte spits die goed aan te spelen is, balvast en een actie kan maken en ook nog eens een hoog scorend vermogen bezit.quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:00 schreef HeatWave het volgende:
Damn, een debutant meteen.
KJH op de bank, waarom dan? Babel was drama zondag. Nou ja, als hij nu maar wel op tijd wisselt dan...
Donald Duck, leuk grapjequote:Op woensdag 14 februari 2007 11:04 schreef PyTh het volgende:
Leuk voor Perez.
Op de bank gezet worden ten faveure van Lindenbergh en (wtf?) Donald Duck?
Dat zal wel gedaan zijn vanwege de verdedigende kwaliteitenquote:Op woensdag 14 februari 2007 11:04 schreef PyTh het volgende:
Leuk voor Perez.
Op de bank gezet worden ten faveure van Lindenbergh en (wtf?) Donald Duck?
Net als poep-on.quote:
Poep-on-the-shoequote:
En toch ga ik kijkenquote:Op woensdag 14 februari 2007 11:12 schreef thewishmaster het volgende:
Volgens mij krijgt Ajax gewoon een pak slaag vanavond. Een debutant in de basis, twee spitsen die weinig scoren. Verder een aantal middenvelders die te licht zijn voor Ajax in de basis (Maduro en Lindenbergh). En tot slot een driemansverdediging, waarvan een speler eigenlijk op het middenveld hoort te spelen.
Het is gewoon een grove belediging aan het adres van Perez.quote:
Natuurlijk gaan we allemaal kijken. Er staan ook een aantal spelers in bij Ajax die zomaar voor een stunt kunnen zorgenquote:Op woensdag 14 februari 2007 11:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En toch ga ik kijken![]()
Dan maar afgaan, zolang we dat maar met trots doen!
Vind ik ook hoor. Die gast is al vaak beslissend geweest, maar people-manager HtC moet zowel hem en KJH weer eens schofferen..quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:13 schreef PyTh het volgende:
[..]
Het is gewoon een grove belediging aan het adres van Perez.
Voetbal Insite grapje:quote:
quote:...
SMS dan POEP ON naar 4343
Dat is dan wel weer zo.quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:13 schreef PyTh het volgende:
[..]
Het is gewoon een grove belediging aan het adres van Perez.
Maar in deze wedstrijd heb je goede spelers vanaf het begin al nodig!quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:20 schreef Everett het volgende:
Aparte opstelling. Ik denk dat Ten Cate gewoon goede wisselspelers achter de hand wil houden. Je kan ook beginnen met KJH en Perez, maar dan heb je geen troef meer achter de hand. Ik moet zeggen dat het wisselbeleid van Ten Cate de afgelopen tijd zeer goed heeft uitgepakt.
Ik hoop dat het tot halverwege de tweede helft gelijk opgaat en dat dan Huntelaar en Perez nog kunnen worden gebracht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |