Heb dan nu ook de multiplayer gespeeld en ik moet zeggen dat die ook vet isquote:Op woensdag 14 februari 2007 18:25 schreef Neverstop het volgende:
[..]
De multiplayer is juist het grootste minpunt van het spel..
Een beetje met z'n 2en rondrijden zonder tegenstanders. Beetje karig.
Ik zit nog steeds te twijfelen of ik 'm moet aanschaffen.
Iemand nog ergens een releasedatum lijst dinges?
quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:50 schreef SHOOOTO het volgende:
ik heb geen poorten opengezet voor de Wii en toch gaat hier snel met updaten. Wireless Channel 1 of 11 gezet..
Vanwaar krijgt de game eigenlijk niet zulke hoge cijfersquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:24 schreef Nebo het volgende:
Ik heb hem in mijn handen gehad in de Dixons maar ik was toch aan het twijfelen of ik me iets aan moet trekken van de niet zo extreem hoge cijfers die het haalt
Omdat je er in een paar uur doorheen bent. Nog even wachten dusquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:25 schreef RaymanNL het volgende:
Vanwaar krijgt de game eigenlijk niet zulke hoge cijfers![]()
quote:The Bad: Not enough here to keep you interested for long; should have been at least a four-player game, if not online.
quote:* Graphics are last-gen
* Controls are horrible
Dit soort zaken brengen me aan het twijfelen.quote:there’s not enough here in terms of depth or tight gameplay to recommend someone spend their money on it, making Perfect for a Rental Truck a more apt title for this one.
Ik vind hem grafisch juist wel goed? En de besturing, daar moet je gewoon aan wennen, staat me niet in de weg ofzoquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:29 schreef Nebo het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dit soort zaken brengen me aan het twijfelen.
Die van Nintendo zelf ?? ben benieuwt hoe i bevalt ?quote:Op woensdag 14 februari 2007 17:41 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik heb vandaag een USB LAN adapter voor de Wii maar ik krijg steeds een 32002 error. Er staat dat de Nintendo servers mogelijk overbelast zijn, dat zou heel goed kunnen aangezien héél toevallig een nieuw kanaal beschikbaar is, maar volgens mij moet ik iets instellen op m'n router. Maar wat.
Niet alleen naar 1 review kijken. Da's de subjectieve mening van 1 persoon. Vergelijk er meerdere, bijvoorbeeld opquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:29 schreef Nebo het volgende:
Dit soort zaken brengen me aan het twijfelen.
lol, was niet helemaal wakker, Ruzbeh..quote:
Post is van NokiaFan @ GoTquote:[message=27168357,noline]NokiaFan schreef op donderdag 21 december 2006 @ 23:10[/message]:
[edit]Heb net even met Nintendo gebeld, schijnt in softwarematige Firewall van Windows XP opgelost moeten worden, je moet het programma uitzonderen op de firewall. Ook AVG hield het update proces tegen. Kan nu m'n wii ook het internet op krijgen.[/edit]
Dat heb ik dus ook gedaanquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:49 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Niet alleen naar 1 review kijken. Da's de subjectieve mening van 1 persoon. Vergelijk er meerdere, bijvoorbeeld op
http://www.gamerankings.com/htmlpages2/933000.asp
Dat is via een USB Wi-Fi Connector via de computer, slimmerd. Ik doe het via een ethernet verbinding via een router.quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:13 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
lol, was niet helemaal wakker, Ruzbeh..![]()
Misschien hier een oplossing voor je?
[..]
Post is van NokiaFan @ GoT
Neuh third party. Maar het schijnt goed te werken tot dusver.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:48 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Die van Nintendo zelf ?? ben benieuwt hoe i bevalt ?![]()
ik hrb geen enkele poort hoeven te forwarden, ding deed het out of the boxquote:Op woensdag 14 februari 2007 18:46 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik snap hier niks van. Moet ik nou "port redirection table" gebruiken die ik gebruik om ports te forwarden voor m'n P2P applicaties of de firewall instellen zodat de Wii toegang krijgt tot bepaalde porten.M'n router instellen is moeilijk man. En nu doet 192.168.1.1 het hele tijd niet.
Waarom zou ik daar spijt van krijgen? ja ik heb liever een verzameling, maar ik weet dat ik RS toch geen 2e keer door ga spelen dus waarom zou ik hem dan houden? het is ook geen toptitel zoals zelda die je houd zelfs al speel je het nooit meer. Dan ruil ik heb liever. Trouwens, mocht ik RS ooit weer hebben er zijn zat mensen die heb voor 3 tientjes verkopen dus dan heb ik bij elkaar nogsteeds voor 90 euro 2 games wat nog altijd goedkoper is dan die 2 nieuw kopenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:17 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
spellen ruilen![]()
daar ga je spijt van krijgen...
Excite Truck heb ik trouwens op die Nintendo beurs gespeeld en vond het vet![]()
ik had al mijn NES, SNES en N64 consoles en spellen verkocht en heb er zo'n spijt van gehad dat ik nu ondertussen meer dan de helft al weer heb terug gekocht...quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:59 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Waarom zou ik daar spijt van krijgen? ja ik heb liever een verzameling, maar ik weet dat ik RS toch geen 2e keer door ga spelen dus waarom zou ik hem dan houden? het is ook geen toptitel zoals zelda die je houd zelfs al speel je het nooit meer. Dan ruil ik heb liever. Trouwens, mocht ik RS ooit weer hebben er zijn zat mensen die heb voor 3 tientjes verkopen dus dan heb ik bij elkaar nogsteeds voor 90 euro 2 games wat nog altijd goedkoper is dan die 2 nieuw kopen
Moet ik mijn Wii een IP adres geven?quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:53 schreef mschol het volgende:
[..]
ik hrb geen enkele poort hoeven te forwarden, ding deed het out of the box
als je draadloos gebruikt: kijk eens of je SSID verbergen uit staat
jij hebt dat dus niet
tja kan je wel gewoon internetten over die lijn?
heb je je wii al eens een statisch IP adres gegeven >?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |