Vermoorde eigenaar van een zaak in 020quote:Op dinsdag 13 februari 2007 09:19 schreef PDOA het volgende:
Wie de neuk is Yildiz?
Uhmm..ik las het op internet kneus.....quote:Op dinsdag 13 februari 2007 10:13 schreef fathank het volgende:
Zoek een leven ipv de hele dag tv te kijken. Kun je je ook niet ergeren aan dat soort dingen, huilie
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 10:19 schreef fathank het volgende:
tv, internet. jij hebt blijkbaar teveel vrije tijd kneus.
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 10:25 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik dacht dat het over die linkse moslimknuffelende ballonnenterrorist ging.
Er staat maar een spelfoutje op dat bordquote:Op dinsdag 13 februari 2007 09:17 schreef tongytongylickylicky het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)rd_Yildiz.html?p=4,1
Wat een gezeik zeg en dan ook nog eens een brief/ uithangbord plaatsen vol met spelfouten:
[afbeelding]
Dat is een spetter van de stift.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:00 schreef cikolata het volgende:
[..]
Er staat maar een spelfoutje op dat bord![]()
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 10:25 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik dacht dat het over die linkse moslimknuffelende ballonnenterrorist ging.
En hoeveel grammaticafouten?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:00 schreef cikolata het volgende:
[..]
Er staat maar een spelfoutje op dat bord![]()
020? Flikker op met je breezer taal naar Geenstijl ofzoquote:Op dinsdag 13 februari 2007 09:23 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Vermoorde eigenaar van een zaak in 020
GeenStijl-taaltje hier de laatste tijd!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:57 schreef Asmodean het volgende:
[..]
020? Flikker op met je breezer taal naar Geenstijl ofzo
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:13 schreef Gkhn het volgende:
Wat een racistische sfeer weer hier hej.
Het is toch een buitenlander die een eigen winkeltje heeft.
Eerst zitten jullie te zeuren dat die buitenlanders helemaal niet werken en leven van de uitkering, gebeurt er zoiets, zijn jullie weer niet tevreden.
Ik heb geen woorden meer voor jullie soort mensen..
amsterdam kut stad. ook goedquote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:57 schreef Asmodean het volgende:
[..]
020? Flikker op met je breezer taal naar Geenstijl ofzo
Same here...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 09:42 schreef Mikkie het volgende:
Ik dacht dat het om die lullo met z'n sporttas ging
feyenoordquote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:45 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
amsterdam kut stad. ook goed
Misschien moet jij ook eens van je luie reet afkomen en een (avond)winkeltje starten?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:30 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
boehoeeee ze pesten buitenlanders boehoeeeeee
![]()
beroep: Schipholquote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:13 schreef Gkhn het volgende:
[..]
Misschien moet jij ook eens van je luie reet afkomen en een (avond)winkeltje starten?
Of heb je daar het lef niet voor. Of de IQ..
You tell me
of de iqquote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:13 schreef Gkhn het volgende:
[..]
Misschien moet jij ook eens van je luie reet afkomen en een (avond)winkeltje starten?
You tell me
ik denk dat je dit gerust een inkopper kunt noemenquote:
okquote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:21 schreef Maleficium het volgende:
Laat maar...
Da's een beetje hetzelfde als denken dat het ook echt light-motief isquote:
daar heb ik de iq niet voor sorry Ali.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:13 schreef Gkhn het volgende:
[..]
You tell me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |