abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46722179
YPPY, dat klinkt als een hele mooie middenweg. Fijn idee dat je kan blijven voeden.
Voel je je bij dat idee al wat rustiger?

Bedankt trouwens voor alle 4-maanden dip ervaringen! Daar heb ik echt wel wat aan.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_46722254
Ja, ik ben erg blij dat het zo toch kan en dat zowel de psychiater als J. het een goed idee vinden.

Op de opvang kreeg Anna een spuugdoekje voor haar ogen, dan kregen ze er tenminste nog iets in.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_46722562
Moonah, jij kolft na/tussen voedingen, niet in plaats van, toch? Dan is het helemaal niet raar dat de hoeveelheden teruglopen, je aanbod raakt gewoon steeds beter afgestemd op de vraag van Thies (en vraag van kolf valt, in elk geval bij mij, nogal in het niet vergeleken met het effect van vraag van baby ).

Dat bijten (met tanden ) duurde hier voor zover ik me kan herinneren een week of twee. Daarna hadden we het met wat jij ook al doet (bijten = even wegleggen) afgeleerd.
  dinsdag 27 februari 2007 @ 10:44:52 #204
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_46724997
YPPY, ik had het al geschreven, maar dit lijkt me een mooie oplossing!

Moonah, ben benieuwd hoe het vandaag gaat met voeden, bijten en kolven op je werk!

Ik heb hier met angst en vrezen zitten loeren op de 4 maanden dip, maar tot nu toe nog niets. En tot mijn verbazing is hij vrijdag alweer 5 maanden, dus ik hoop (klop klop) dat wij het overslaan. Scheelt misschien ook wel dat ik nog steeds niet menstrueer.

Nikky, hoe gaat het nu bij jou? Nog last van pijn?
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  dinsdag 27 februari 2007 @ 21:58:43 #205
11682 Moonah
Jolie femme
pi_46750672
Bijgelezen.

Bedankt voor de ervaringen/tips en inzichten. Dat is fijn!

Het ging goed vandaag!
Thies dronk niet bij me voor ik vanochtend wegging (ik wilde hem zo graag nog even 'aftanken....), dus moest ik nog snel kolven. Ik moest ook wel huilen, maar had besloten er geen drama van te maken. J heeft me regelmatig gesmst over hoe het ging. En warempel, Thies heeft uit de fles gedronken...
Hieperdepiep! Dat stelde me zo enorm gerust...! Het kolven tussen de middag ging ook wel goed.
Ik heb een fijne dag gehad, ik mocht van mijn horkerige directeur nota bene direct na schooltijd naar huis. Mijn borsten stonden behoorlijk strak, en wat denk je? Kom ik thuis, ligt die kleine aap nog zeker 3 kwartier te pitten....
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_46750922
Jeetje.... allemaal 4-maandendipjes hier lijkt wel! Drukt me weer met de neus op de feiten hoe groot mijn kleine meid al wordt! Ennn... dat ik ONDANKS ALLES al 10,5 maanden bv aan haar geef! *trots* Nog ff en ik kan mezelf langvoeder noemen! Niet dat dat mijn doel was overigens, mijn doel was net zo lang als haar broertje8 maanden te geven, daar had ze recht op vond ik! Maar ja.... mevrouw weigert de fles! TOT VANDAAG!!!
Attentie, attentie, hier volgt groot nieuws!
Ter opfrissing:
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 21:35 schreef Mammietje het volgende:
Tinka (10 mnd) weigert nog steeds de fles.... ze weet hoe het moet, maar drinkt hooguit 30 ml. Ze drinkt alleen nog liggend in bed (lees; in alle rust) want anders is ze te snel afgeleid en bij voorkeur slapend! Dat betekent in de praktijk dat ze om 15.00 drinkt, om 19.45, 22.00, 0.30, 3.00, 5.30 en 7.00 uur... Hij's fijn! Voor de rest krijg ik er de hele dag geen druppel drinken in!
Tinka was de afgelopen week al wat aan het rommelen, kwam iets minder vaak en wel om 20.00, 22.30, 2.00, 5.00 (soms nog eens om 7.00) en vervolgens smiddags nog 1 keer. Helaas kreeg ik er verder nog steeds niets in, soms om 12.00 nog hooguit 30ml. flesvoeding (bv blieft ze ook niet uit een fles). Ze dronk dus minder vaak, maar ook minder veel en ze kreeg steeds minder plasluiers waar ik me wel zorgen om ging maken. Dus bedacht ik vanmiddag om 16.00; ik bied haar nog een flesje aan; Tinka drinkt 1 slok en weigert verder. Onder dwang kreeg ik er nog 1 slokje in en het hield weer op. Toen dacht ik; weet je wat; dan maar geen melk, misschien wil ze ander drinken. (Had ik ook al eens geprobeerd in drinkbekers, rietjesflessen etc, allemaal zonder succes.) En.... ze drinkt zo 100 ml. ranja weg om vervolgens pislink te worden dat ie leeg is!!! Heb haar nog maar een flesje diksap gegeven en ze wist zelf al hoe ze de fles moest vasthouden! Zoooooooo schattig! (Hoewel haar gedrag bij het afpakken van het flesje aanzienlijk minder schattig was; om bang van te worden! )
Kennelijk vindt ze melk dus niet lekker, tenzij het rechtstreeks uit mijn tiet komt. Ik ga morgen proberen om een scheutje diksap door de melk te doen, want ze zal toch haar melk moeten krijgen. Pap vindt ze ook al zwaar matig. Maar hoe dan ook, dit is goed nieuws! Nu hoef ik ook niet zo bang voor uitdroging te zijn tijdens ziekte ofzo! En misschien slaapt ze nu nog wel langer door? (dacht ze voorzichtig! )
pi_46751049
Wat heerlijk Moonah, dat het zo goed ging! En per slok een opluchting voor je tieten zeker toen het apie eindelijk wakker was!
  dinsdag 27 februari 2007 @ 22:25:07 #208
11682 Moonah
Jolie femme
pi_46752070
Mammietje...!!!
Wat een eigengereid dametje zeg, die Tinka van je!
Fijn dat je nu de druk wat van de ketel kunt halen.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_46753329
Mammietje, herkenbaar hoor! Emma drinkt sap prima uit een fles of tuit maar zodra er moedermelk in zit moet ze het niet, nog met pap nog met roosvicee. nog steeds niet.

En Moonah, dat niet drinken 's ochtends op een werkdag doet Emma ook wel eens, zeer irritant en de eerste keren voelde ik mij ook afgewezen, gelukkig is ze dan wel weer heel gretig als ik dan weer thuis ben
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  woensdag 28 februari 2007 @ 00:52:06 #210
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_46758586
yppy fijn dat jullie een oplossing hebben

hoera voor thies en voor tinka ook

en bedankt voor jullie complimentjes, wordt er helemaal verlegen, maar ook nog enthousiaster van hihi.. nog maar eerst even verder rammelen maar ben wel erg zeker van mijn keus nu
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_46761370
SuperThies Gewoon uit het flesje drinken. Dat is vast een gigantische last van je schouders Moonah. En het kolven ging goed en de directeur werkte mee. Positieve floooow.

Heerlijk mammietje, dat Tinka nu wel uit een fles wil drinken. Maar wat een eigenwijsje.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  woensdag 28 februari 2007 @ 10:02:18 #212
144006 chacama
Ondernemend!
pi_46763692
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 07:06 schreef YPPY het volgende:
SuperThies Gewoon uit het flesje drinken. Dat is vast een gigantische last van je schouders Moonah. En het kolven ging goed en de directeur werkte mee. Positieve floooow.

Heerlijk mammietje, dat Tinka nu wel uit een fles wil drinken. Maar wat een eigenwijsje.
Dat dus
  woensdag 28 februari 2007 @ 10:34:37 #213
94046 PM-girl
pi_46764440
Moonah en Mammietje
*
pi_46775353
Geweldig voornemen Evenstar!
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_46782401
Thies en Tinka
Heerlijk dat ze allebei ff makkelijk gaan doen hoor
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  woensdag 28 februari 2007 @ 20:04:57 #216
94046 PM-girl
pi_46783515
Vraagje, kan (lichte) menstruatie (ja nu dus wel ) invloed hebben op de ontlasting van een kindje? Dikker en viezer ineens hier!
*
pi_46784274
Neuh.

Ik denk dan eerder aan een tandje.
Variety is the spice of life
pi_46785310
Moonah, wat fijn dat hij nu uit de fles heeft gedronken. Zo zie je maar weer.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  woensdag 28 februari 2007 @ 20:56:20 #219
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_46785516
Ik zat te denken om als Brent 6 maand is te stoppen (nog 10 wk en dat is te overzien). Ik heb nog zo veel extra kilo's en ik wil graag weer mijn lijf terug. Aan de andere kant gaat het allemaal lekker zijn gangetje (nu en dan beetje stress ivm voorraadjes e.d.) en Brent doet het onwijs goed op mijn BV. Beetje tegenstrijdig allemaal...Maar ik heb ook helemaal nooit nagedacht over hoe lang ik hem BV wilde geven. Iemand tips? Ervaring? Iets?
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
pi_46786406
Tinka eigenwijs? Mwah... Heb wel eens gezegd dat ik blij ben dat poepen en piesen vanzelf gaat, want anders moesten we dat er ook nog uitwringen! (Slapen doet mevrouw ook maar hooguit 1,5 uur per dag!) Update van vandaag: warme melk met diksap is bah, koude melk is ook bah, diksap is achteraf gezien ook niet lekker, alleen de ranja van mama is wel okee, maar wel als ik daar zelf eerst naar gegraaid heb! Zucht....
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 20:56 schreef Neuk het volgende:
Ik zat te denken om als Brent 6 maand is te stoppen (nog 10 wk en dat is te overzien). Ik heb nog zo veel extra kilo's en ik wil graag weer mijn lijf terug. Aan de andere kant gaat het allemaal lekker zijn gangetje (nu en dan beetje stress ivm voorraadjes e.d.) en Brent doet het onwijs goed op mijn BV. Beetje tegenstrijdig allemaal...Maar ik heb ook helemaal nooit nagedacht over hoe lang ik hem BV wilde geven. Iemand tips? Ervaring? Iets?
Ik had ooit eens gehoord dat je met bv geven snel je oude figuur terug hebt >> hier niet in ieder geval! Maar waarom denk je dat wel snel te krijgen als je stopt met de bv, Neuk? Omdat je dan sneller ontzwangerd? (Serieuze vraag aan mensen met ervaring; ik was al weer zwanger terwijl ik nog bv gaf de vorige keer.)
Hou er in ieder geval rekening mee dat je niet van het ene op het andere moment kan stoppen, daar gaat een paar weken over heen. Misschien kan je eerst proberen om 1 voeding te vervangen door fv, want wie weet vindt Brent fv helemaal niet lekker? Randy moest daar destijds ook ff aan wennen. Voor de kids wordt (minimaal) een half jaar bv aangeraden/gepromote. Volgens mij wordt (in het belang van je borsten) aangeraden om maximaal 1 voeding per week af te bouwen. Gaandeweg kan je dan alsnog besluiten of jullie aan stoppen toe zijn toch?
  woensdag 28 februari 2007 @ 21:50:18 #221
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_46787801
mammietje welke idioot dat verzonnen heeft over dat je je oude figuur snel terug hebt mag Joost weten. Het zijn allemaal leugens!!!

Ik ben het alles of niets typetje. Ik drink of drink niet. Ik zet me ergens voor in of doe het niet en ik sport of ik doe het niet. Tussenweg? Vrijwel nooit. Ik heb altijd graag gesport en icm eiwitreike voeding ben ik die kilo's nog wel een keer ooit in mijn leven kwijt. Dat aftrainen wil ik erg graag... vandaar... Maar ik geef ook met plezier de borst. Het is zo makkelijk en als het dan ook nog es gezond is is het natuurlijk helemaal mooi! Maarja ik wil zelf ook wel eens weer wat anders...
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
  woensdag 28 februari 2007 @ 21:55:27 #222
108648 cattie
lieve moeder
pi_46788036
Neuk, dutchie is na 6 maanden bewust gaan afbouwen, ook omdat ze haar eigen lijf terug wilde. Misschien kun je haar pm-en, want volgens mij komt ze hier niet zoveel meer.
  woensdag 28 februari 2007 @ 21:56:52 #223
94046 PM-girl
pi_46788106
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 20:24 schreef nebelung het volgende:
Neuh.

Ik denk dan eerder aan een tandje.
Echt? Kan dat daardoor komen, weer iets geleerd!

Neuk, ik denk dat de kilo's er niet sneller af zullen gaan zonder bv?
*
  woensdag 28 februari 2007 @ 22:10:34 #224
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_46788708
Neuk, misschien goed op een rijtje zetten wat je verwacht zonder de bv?
Wat is het dat jij anders wilt en dat niet met de bv samen zou kunnen?
Misschien dat je met wat aanpassingen wel bv kunt blijven geven, misschien voel je je beter als je dat niet doet.

Ik denk dat je er goed over na moet denken en de voors en tegens voor jou op een rijtje moet zetten
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_46789099
Neuk, ik wist ook niet hoe lang ik bv zou willen geven. Ik was het met 5,5 maanden behoorlijk zat (omdat ze zo aan het klooien was, ze wilde drinken, maar er was gewoon niks). Maar ook omdat ik het niet leuk meer vond dat ik steeds op moest komen draven
Nu hebben we een mooi compromis bereikt: 'sochtends als ze wakker wordt en 's avonds als ze gaat slapen krijgt ze nog de borst. Bevalt me prima zo. Ik kan nu weg zonder steeds op mijn telefoon te kijken of er niet eentje honger gekregen heeft en het is zoooo gezellig zo een moe meisje aan je borst (jongen in jouw geval ).
Ze is nu 8 maanden En heeft nog geen tandjes en ik denk dat dat in mijn geval ook wel meewerkt. Ik stop zodra ze gaat bijten denk ik

Maar flink afvallen mag nog steeds niet natuurlijk, wel langzaam. Een pond per week is verantwoord geloof ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')