quote:Op maandag 12 februari 2007 19:55 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ik zou met alle liefde een krokodillentasje van d'r maken.![]()
Ja, misschien krijgen we 't nog wel te zien voor 't huis verkocht is en er andere mensen wonen.quote:Op maandag 12 februari 2007 19:54 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Als je nu Amanda en Natasia hoort lachen, is het toch wel héérlijk dat Huub weer terug is. Fantastisch!
O, daar heb ik echt zo vreselijk hard om gelachen, om die opmerking van Natas!!quote:Op maandag 12 februari 2007 19:51 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Natasia over Huub "Hij spoort van geen kanten en dat laten ze gewoon in het huis"
![]()
![]()
![]()
![]()
Moet je horen wie.....![]()
Bijna helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 06:27 schreef Elounda het volgende:
Nu maar even wat commentaar, ik kwam gisteravond met geen mogelijkheid meer op Fok!.
Tenenkrommend, die reactie van Brain op de vraag van Ilona waar haar beautycase is gebleven..
Ik viel bijna van de bank van zoveel slechtheid. Nu kun je zeggen: waar gaat het om, het is maar een beatycase, maar het was bij Ilona echt de druppel, en bovendien: blijf met je tengels van een ander zijn spullen af. Uitschieter van Natas naar Ilona: vreselijk, en dan ook nog beweren dat Natasia geen make-up nodig heeft..wat een zelfingenomen spook s is het toch ook.
Vertrek van NL: ik had ook wel weer met NL te doen, ondanks dat ik het een zeer ergerlijke man vind.. Het was weer een bijzondere aflevering....
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 10:41 schreef tong80 het volgende:
Mijn god ik zit nu al een kwartier naar een debiel met een kutbelspelletje te kijken.
Denken ze echt dat de kijker niet spoort ?
Wat een drama.
En Brian heeft alle krediet verspeeld.
Oh ja, Ans gaf het verkeerde antwoord.
Daar is inmiddels een SC over geopend.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 10:41 schreef tong80 het volgende:
Mijn god ik zit nu al een kwartier naar een debiel met een kutbelspelletje te kijken.
Ik vond die eerste verbaasde ontkenning geweldig gespeeld.quote:Op maandag 12 februari 2007 19:38 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Acteur carriere is niet weggelegd voor Brian. Aye aye aye
Volgens mij moet je echt anders zien hoor: er keken gisteren 447.000 mensen, als nu 1 procent het via de streams volgt (een kleine 5 duizend), is er voor de andere 99 procent een nieuwe reallifesoap.quote:Op maandag 12 februari 2007 19:42 schreef Michellee het volgende:
Ze lopen echt teveel achter op de werkelijkheid...
Daar heb ik nog extra op gelet, of Huub zich naar Brian toe verlulde.quote:Op maandag 12 februari 2007 19:48 schreef Kinga het volgende:
en brian begint met zijn missie om iets uit huub te trekken.....
Eens, die reactie van Brian (niet Brain..quote:Op dinsdag 13 februari 2007 06:27 schreef Elounda het volgende:
Nu maar even wat commentaar, ik kwam gisteravond met geen mogelijkheid meer op Fok!.
Tenenkrommend, die reactie van Brain op de vraag van Ilona waar haar beautycase is gebleven..
Ik viel bijna van de bank van zoveel slechtheid. Nu kun je zeggen: waar gaat het om, het is maar een beatycase, maar het was bij Ilona echt de druppel, en bovendien: blijf met je tengels van een ander zijn spullen af. Uitschieter van Natas naar Ilona: vreselijk, en dan ook nog beweren dat Natasia geen make-up nodig heeft..wat een zelfingenomen spook s is het toch ook.
Ook niet als iemand 'm toevallig online heeft, of zo?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:05 schreef diginoob het volgende:
heeft iemand 'm toevallig online ofzo. Ik ga niet vandaag kijken als ik gister niet heb gezien.
Ik kan dat zeer goed begrijpen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:10 schreef bunnyma het volgende:
Ik sprak net iemand die alleen naar de uitzendingen kijkt.
Die was stomverbaasd dat Huub weer terug was.
N.a.v. de uitzendingen heeft zij trouwens ook een afkeer van Huub.![]()
quote:I was 'enjoying' actually experiencing intense dislike for Huub (sorry to all of those who did the Huub Olé Oée campaign, but thank you also, because you helped Tien put the most unbearable person - imo - yet to have appeared in DGK back in the programme ).
I was actually alarmed by the extent of my dislike for the midget in the ill-fitting suit that looked and behaved like an annoying kid at a wedding.
Ja, het feit dat hij zijn mond voorbij praatte en het gebruik van geweld toegaf (of het wel of niet plaatsvond is niet meer relevant) heeft achteraf zeer goed uitgepakt.quote:Op maandag 12 februari 2007 19:53 schreef Kinga het volgende:
achteraf gezien, beste actie ooit, hij heeft paar dagen vakantie gehad en weet veel info over de rest....
Ja, ik moest ook lachen. Veel verder kan ze niet meer doorslaan. Al kwam ze met: "Het is elke dag mijn feestje" toch nog aardig in de buurt.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 07:47 schreef Elounda het volgende:
[..]
O, daar heb ik echt zo vreselijk hard om gelachen, om die opmerking van Natas!!
Schitterend om te zien hoe iemand zó overtuigd van zichzelf kan zijn... Wat is het toch een heerlijk
programma..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |