quote:Op maandag 12 februari 2007 19:32 schreef Arcee het volgende:
Zit Huub er nog in? Hoe ver lopen ze wel niet achter?![]()
Veel te ver!quote:Op maandag 12 februari 2007 19:32 schreef Arcee het volgende:
Zit Huub er nog in? Hoe ver lopen ze wel niet achter?![]()
quote:
quote:Op maandag 12 februari 2007 19:39 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Oooh wat spannend, zal Huub moeten vertrekken??!?!?!![]()
Ik had net ene patatje in mijn mond gedaan toen ik dit beeld zag. Dat patatje was ik opeens kwijt. heb het nog niet kunnen vinden.quote:
Net als met de koffers van Huub, wat een kinderachtig raar mannetje is het toch.quote:Op maandag 12 februari 2007 19:41 schreef Copycat het volgende:
Wat ging Brian voor schut met die übertrieste reactie.
Eet smakelijkquote:Op maandag 12 februari 2007 19:42 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik had net ene patatje in mijn mond gedaan toen ik dit beeld zag. Dat patatje was ik opeens kwijt. heb het nog niet kunnen vinden.
En wat moest ik lachen om Michel met zijn kut prostituee.![]()
het volgende deel wil ik niet zien. heb ik toen ook de streams bij uit gezet.
maar nu weet ik dat het goed afliep![]()
Dat wordt dankzij een sumiere weergave van de merendeels saaie dagen erna denk ik wel een beetje goedgemaakt.quote:Op maandag 12 februari 2007 19:43 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ze lopen inderdaad wel erg ver achter
quote:Op maandag 12 februari 2007 19:42 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik had net ene patatje in mijn mond gedaan toen ik dit beeld zag. Dat patatje was ik opeens kwijt. heb het nog niet kunnen vinden.
Dat is wel te hopen ja.quote:Op maandag 12 februari 2007 19:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat wordt dankzij een sumiere weergave van de merendeels saaie dagen erna denk ik wel een beetje goedgemaakt.
Hoop ik.
Helemaal mee eensquote:Op maandag 12 februari 2007 19:48 schreef xstatic1975 het volgende:
Ik vind die Brian echt een teringventje, wat een kutcrimineel is dat zeg.
En die Natasia moet ook kapot, kuthoer.
Zo das eruit![]()
quote:Op maandag 12 februari 2007 19:48 schreef WinnarJ het volgende:
Natasia: 'hij is mentaal niet in orde'
OMG![]()
![]()
horen wie 't zegt
de grootste hoer is die ZWARTE KK NATASIA zelf
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Klopt, dan had ik niet meer gekeken. Huub is een heldquote:Op maandag 12 februari 2007 19:53 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Het is maar goed dat ze Huub terug in het huis hebben gegooid, anders was de rest van de kijkers na vanavond afgehaakt.
iddquote:Op maandag 12 februari 2007 19:53 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Het is maar goed dat ze Huub terug in het huis hebben gegooid, anders was de rest van de kijkers na vanavond afgehaakt.
En wat hem niet goed uitkomt laat ie maar achterwegen.quote:Op maandag 12 februari 2007 19:54 schreef SpankTheMonkey het volgende:
NL "hij greep naar mijn keel en uit zelfverdediging duwde ik hem weg"
iddquote:Op maandag 12 februari 2007 19:53 schreef kissa het volgende:
Staas weer met haar krokodillentranen ....
Ik zou met alle liefde een krokodillentasje van d'r maken.quote:Op maandag 12 februari 2007 19:53 schreef kissa het volgende:
Staas weer met haar krokodillentranen ....
Mijn 24 was al aangevraagt, maar ik had daarna om 48 uur verlenging gevraagtquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |