quote:Op maandag 12 februari 2007 19:39 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Oooh wat spannend, zal Huub moeten vertrekken??!?!?!![]()
Ik had net ene patatje in mijn mond gedaan toen ik dit beeld zag. Dat patatje was ik opeens kwijt. heb het nog niet kunnen vinden.quote:
Net als met de koffers van Huub, wat een kinderachtig raar mannetje is het toch.quote:Op maandag 12 februari 2007 19:41 schreef Copycat het volgende:
Wat ging Brian voor schut met die übertrieste reactie.
Eet smakelijkquote:Op maandag 12 februari 2007 19:42 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik had net ene patatje in mijn mond gedaan toen ik dit beeld zag. Dat patatje was ik opeens kwijt. heb het nog niet kunnen vinden.
En wat moest ik lachen om Michel met zijn kut prostituee.![]()
het volgende deel wil ik niet zien. heb ik toen ook de streams bij uit gezet.
maar nu weet ik dat het goed afliep![]()
Dat wordt dankzij een sumiere weergave van de merendeels saaie dagen erna denk ik wel een beetje goedgemaakt.quote:Op maandag 12 februari 2007 19:43 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ze lopen inderdaad wel erg ver achter
quote:Op maandag 12 februari 2007 19:42 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik had net ene patatje in mijn mond gedaan toen ik dit beeld zag. Dat patatje was ik opeens kwijt. heb het nog niet kunnen vinden.
Dat is wel te hopen ja.quote:Op maandag 12 februari 2007 19:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat wordt dankzij een sumiere weergave van de merendeels saaie dagen erna denk ik wel een beetje goedgemaakt.
Hoop ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |