abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46245369
Dit NWO-9/11 introductie filmpje laat zien wat de Nieuwe Wereld Orde is én hoe dit eventueel samenhangt met de 'aanslagen' van 9/11.

http://www.youtube.com/watch?v=hjXenMbAM_0&mode=user&search=
  Moderator maandag 12 februari 2007 @ 18:18:26 #2
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_46245389
quote:
Op maandag 12 februari 2007 18:17 schreef Nufon het volgende:
Dit NWO-9/11 introductie filmpje laat zien wat de Nieuwe Wereld Orde is én hoe dit eventueel samenhangt met de 'aanslagen' van 9/11.

http://www.youtube.com/watch?v=hjXenMbAM_0&mode=user&search=
Ja en? Wat een kut OP. Eigen mening? Onderbouwing? Wat vind jij ervan?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_46247892
Persoonlijk ben ik er van overtuigd dat de aanslagen van 11 september 2001 volledig in scène zijn gezet door 'criminele elementen' binnen de Amerikaanse overheid. Deze 'criminele elementen' behoren tot een elite, bestaande uit invloedrijke families en geheime genootschappen, die door de hele geschiedenis heen, toevalligerwijs, familiare -en zakelijke banden schijnen te hebben. Zo is George W Bush niet alleen familie van John F Kerry, Al Gore en Nixon, maar is hij ook verwant aan het Engelse koningshuis. Toevallig zijn vele personen - die een hoge positie bekleden in o.a. de wereldpolitiek (zoals presidenten), hoofd van geheime diensten (CIA, DIA, AIVD, MI5,...enz), grote Amerikaanse en Europese bedrijven, bankiers en mediamagnaten - vrijwel allemaal lid van een één of andere geheimzinnige organisatie. Organisaties als, CFR, Trilaterale Commissie, Bilderberg groep, Skull & Bones, Bohemian Grove,... enz.
Ik begrijp heel goed dat veel mensen, die nog onwetend zijn over dit onderwerp, het zich maar moeilijk kunnen voorstellen. De meeste mensen kunnen zich nauwelijks voorstellen dat de gevestigde media een krachtig middel is voor 'mind control'. Dagelijks worden we bestookt met desinformatie om ons in een voortdurende staat van angst te houden. Maar als je weet van welke organisaties deze grote mediabazen lid zijn, dan besef je pas goed dat er niet zoiets bestaat als 'media-vrijheid'.
pi_46249591
quote:
Op maandag 12 februari 2007 19:24 schreef Nufon het volgende:
Persoonlijk ben ik er van overtuigd dat de aanslagen van 11 september 2001 volledig in scène zijn gezet door 'criminele elementen' binnen de Amerikaanse overheid.
En hoe hebben ze dat precies gedaan dan? Hoor namelijk wel vaker dat mensen overtuigd zijn dat 'criminele elementen' binnen de Amerikaanse overheid het gedaan hebben maar dan moet je ook overtuigend bewijs hebben hoe ze het gedaan hebben. Hoe hebben ze alles in scene gezet? Neem daarbij wel in acht dat er echt vliegtuigen in de WTC torens zijn gevlogen, dat geen enkele CD expert zegt dat de WTC torens met explosieven zijn neergehaald, laat staan de meningen van alle civil engineers die het instorten van de torens hebben onderzocht en niks vreemds hebben gevonden, dit zijn allemaal mensen die in hun vakgebied alles behalve onwettend zijn. Maar laat de feiten spreken, hoe hebben ze het gedaan?
pi_46250263
quote:
Op maandag 12 februari 2007 19:58 schreef mouzzer het volgende:

[..]

En hoe hebben ze dat precies gedaan dan? Hoor namelijk wel vaker dat mensen overtuigd zijn dat 'criminele elementen' binnen de Amerikaanse overheid het gedaan hebben maar dan moet je ook overtuigend bewijs hebben hoe ze het gedaan hebben. Hoe hebben ze alles in scene gezet? Neem daarbij wel in acht dat er echt vliegtuigen in de WTC torens zijn gevlogen, dat geen enkele CD expert zegt dat de WTC torens met explosieven zijn neergehaald, laat staan de meningen van alle civil engineers die het instorten van de torens hebben onderzocht en niks vreemds hebben gevonden, dit zijn allemaal mensen die in hun vakgebied alles behalve onwettend zijn. Maar laat de feiten spreken, hoe hebben ze het gedaan?
Ik vind dat je je meer moet verdiepen in deze nogal complexe materie. Dat "geen enkele CD expert zegt dat de WTC torens met explosieven zijn neergehaald", wat jij beweert, zie ik absoluut NIET als bewijs dat de complot-versie niet klopt. En dan heb ik het nog niet eens gehad over WTC-7: dat gebouw, dat is opgebouwd uit een staalconstructie en 47 verdiepingen hoog is, stortte op die bewuste dag als een kaartenhuis in elkaar. Als je die beelden ziet doet dat meteen denken aan een controled demolition, wat ook door CD experts wordt bevestigd! Is het niet vreemd dat deze beelden niet of nauwelijks op de buis werden en worden vertoond sinds 9/11? Iedereen kan de twee instortende torens zich gemakkelijk voor de geest halen, maar vraag je naar het instorten van WTC-7 dan halen de meeste hun schouders op. Die beelden van WTC-7 roept zóveel vragen op, dat die beelden waarschijnlijk 'bewust' zo min mogelijk in de media werden en worden getoond. Onbegrijpelijk dat die studenten in hun onderzoekje naar de 'waarheid' rond 9/11 dit punt niet in hun onderzoek hebben meegenomen! Een blamage in het!
Overigens wil ik er ook nog even bij vermelden dat er op Ground Zero sporen van Thermite zijn gevonden. Wat doet Thermite op Ground Zero? Het is bekend dat Thermite óók in controled demolition kan worden toegepast.

http://video.google.nl/videoplay?docid=-1274330666311284888&q=conferentie

http://video.google.nl/videoplay?docid=-7520464420381554039&q=conferentie

http://video.google.nl/videoplay?docid=-6687278249582166813&q=conferentie

http://video.google.nl/videoplay?docid=5626310221453964851&q=conferentie

http://video.google.nl/videoplay?docid=-1101791143647783160&q=conferentie
pi_46255858
quote:
[...] Dagelijks worden we bestookt met desinformatie om ons in een voortdurende staat van angst te houden. Maar als je weet van welke organisaties deze grote mediabazen lid zijn, dan besef je pas goed dat er niet zoiets bestaat als 'media-vrijheid'.
Tuurlijk.
Daarom kunnen de gevestigde media ook telkens dingen onthullen die de grote geheime bazen helemaal niet goed lijken uit te komen.
Filmpjes van versprekingen van Bush, bijvoorbeeld als-ie denkt dat de microfoon niet aan staat.
Massavernietigingswapens die toch niet blijken te bestaan.
Oorlog in Irak die niet zo goed gaat.
Russische connectie bij moord met plutonium.
Engeland dat een corruptie-onderzoek stillegt omdat Saudi-Arabië niet zo blij zal zijn met de resultaten.
Corruptie in Engeland waarbij mensen tegen betaling adelijke titels en plekken in de house of Lords kregen.
Volkskrant die meldt dat militairen zich misdragen.
Nog meer misdragingen (mét foto's ) door militairen in Irak en Guantanamo Bay, waardoor de steun voor de oorlog in Irak afbrokkelt.

Al die dingen zijn natuurlijk helemaal niet lastig voor de gevestigde orde en de geheime bazen. Het past juist in het plan dat de steun voor de Irak-oorlog afbrokkelt, toch?

Allemaal gewoon in scene gezet om ons ervan te overtuigen dat de media onafhankelijk zijn natuurlijk.

Op die manier kun je echt alles omdraaien:

Jij bent geen echte poster, jij gelooft niet in complotten; jij bent een agent van de Geheime Wereldregering, die hier met opzet overdreven claims post zodat iedereen denkt dat de complot-denkers alle realiteitszin missen.

Zeg nou toch eens hoe de Geheime Complotregering het voor elkaar krijgt om alle journalisten in alle landen volledig te controleren zonder dat daar ooit iets van uitkomt; en hoe het kan dat conspiracy-websites dat zomaar kunnen posten terwijl de Geheime Wereldregering zo'n enorme macht heeft. Hoe kan dat?
pi_46259719
quote:
Op maandag 12 februari 2007 21:02 schreef Nufon het volgende:

[..]

Ik vind dat je je meer moet verdiepen in deze nogal complexe materie. Dat "geen enkele CD expert zegt dat de WTC torens met explosieven zijn neergehaald", wat jij beweert, zie ik absoluut NIET als bewijs dat de complot-versie niet klopt. En dan heb ik het nog niet eens gehad over WTC-7: dat gebouw, dat is opgebouwd uit een staalconstructie en 47 verdiepingen hoog is, stortte op die bewuste dag als een kaartenhuis in elkaar. Als je die beelden ziet doet dat meteen denken aan een controled demolition, wat ook door CD experts wordt bevestigd! Is het niet vreemd dat deze beelden niet of nauwelijks op de buis werden en worden vertoond sinds 9/11? Iedereen kan de twee instortende torens zich gemakkelijk voor de geest halen, maar vraag je naar het instorten van WTC-7 dan halen de meeste hun schouders op. Die beelden van WTC-7 roept zóveel vragen op, dat die beelden waarschijnlijk 'bewust' zo min mogelijk in de media werden en worden getoond. Onbegrijpelijk dat die studenten in hun onderzoekje naar de 'waarheid' rond 9/11 dit punt niet in hun onderzoek hebben meegenomen! Een blamage in het!
Overigens wil ik er ook nog even bij vermelden dat er op Ground Zero sporen van Thermite zijn gevonden. Wat doet Thermite op Ground Zero? Het is bekend dat Thermite óók in controled demolition kan worden toegepast.

http://video.google.nl/videoplay?docid=-1274330666311284888&q=conferentie

http://video.google.nl/videoplay?docid=-7520464420381554039&q=conferentie

http://video.google.nl/videoplay?docid=-6687278249582166813&q=conferentie

http://video.google.nl/videoplay?docid=5626310221453964851&q=conferentie

http://video.google.nl/videoplay?docid=-1101791143647783160&q=conferentie
Dat is geen antwoord op zijn vraag, maar een herhaling van zetten en beschuldegingen die qua bewijs niet verder komen dan het zelf stellen van vragen terwijl van iemand die beweert dat van binnenuit 9-11 is opgezet dit met feiten kan onderbouwen.
Nummr zoveel die roept over feiten maar ze zelf niet kan leveren.
Alle CD mensen onderuit proberen te halen onder het mom ''dat zie ik niet als bewijs'' is natuurlijk wel heel mager. Waarom geloof je alle deskundigen aan de ene kant niet en die enkele aan de andere kant wel.
Feiten. En geen vage bedachtmakingen of rare toevalligheden. Dat zijn indicaties. Als je zulke grote woorden spreekt moet je ze ook kunnen bewijzen. Anders is het niet anders dan laster.

maar goed, de reactie hierop kan ik zelf wel typen, die zijn er al zoveel geweest.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_46259870
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 12:46 schreef mgerben het volgende:

[..]

Tuurlijk.
Daarom kunnen de gevestigde media ook telkens dingen onthullen die de grote geheime bazen helemaal niet goed lijken uit te komen.
Filmpjes van versprekingen van Bush, bijvoorbeeld als-ie denkt dat de microfoon niet aan staat.
Massavernietigingswapens die toch niet blijken te bestaan.
Oorlog in Irak die niet zo goed gaat.
Russische connectie bij moord met plutonium.
Engeland dat een corruptie-onderzoek stillegt omdat Saudi-Arabië niet zo blij zal zijn met de resultaten.
Corruptie in Engeland waarbij mensen tegen betaling adelijke titels en plekken in de house of Lords kregen.
Volkskrant die meldt dat militairen zich misdragen.
Nog meer misdragingen (mét foto's ) door militairen in Irak en Guantanamo Bay, waardoor de steun voor de oorlog in Irak afbrokkelt.

Al die dingen zijn natuurlijk helemaal niet lastig voor de gevestigde orde en de geheime bazen. Het past juist in het plan dat de steun voor de Irak-oorlog afbrokkelt, toch?

Allemaal gewoon in scene gezet om ons ervan te overtuigen dat de media onafhankelijk zijn natuurlijk.

Op die manier kun je echt alles omdraaien:

Jij bent geen echte poster, jij gelooft niet in complotten; jij bent een agent van de Geheime Wereldregering, die hier met opzet overdreven claims post zodat iedereen denkt dat de complot-denkers alle realiteitszin missen.

Zeg nou toch eens hoe de Geheime Complotregering het voor elkaar krijgt om alle journalisten in alle landen volledig te controleren zonder dat daar ooit iets van uitkomt; en hoe het kan dat conspiracy-websites dat zomaar kunnen posten terwijl de Geheime Wereldregering zo'n enorme macht heeft. Hoe kan dat?
Dat is hun tactiek. In principe kunnen ze voor zichzelf alles goed praten. JE zegt immers dat er een geheime regering is die half Fok onderhand kent. Dat ze ons allemaal desinformatie willen toespelen.
Nou kan je natuurlijk precies hetzlfde gaan doen tegen hen.

Waarom zitten al die truth mensen ons ermee lastig te vallen? Willen ze de aandacht ergens vanaf leiden? Wel heel toevallig dat zij alle geheime organisaties kennen en de rest niet? Dan moet je er wel toegang tot hebben en er dus bijhoren? Waarom steeds 9-11? Zijn er dingen die moeten verzwegen blijven door de thruth beweging?

etc etc. Het is zo makkelijk om wat informatie achter elkaart e zetten en dan vage beschuldigingen doen. Maar goed, tegen de tijd dat ze daar achter zijn heeft de NWO de wereld al lang voor 100% in handen
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_46260288
quote:
Dit argument kan onderuit gehaald worden. Thermiet is een reactie van Aluminium met Hematiet (Fe2O3). Per molecuul Fe2O3 zijn er 2 aluminiummoleculen nodig. Je krijgt dan 2Fe + Al2O3. De dichtheid van Aluminium is 2,64g / cm3. De dichtheid van Fe2O3 is 5,24 g / cm3.

2 moleculen Aluminium wegen 54 gram en 1 molecuul Fe2O3 weegt 160 gram. Tezamen 214 gram dus.
54/2,64 = 20,5 cm3
160/5,24 = 30,5 cm3.

Samen 51cm3 dus. Voor 1 m3 zou je dan nodig hebben: (1x10^3/51) x 0,214 = 4,2 kg. En dat is 1m3 !

Om het WTC staal door te laten branden (en zo lang!) zou je tonnen van dat spul nodig hebben EN het moet op een hoge temperatuur ontstoken worden (ik geloof 1500 graden). Kerosine wordt nooit heet genoeg om dat te bewerkstelligen. Hoe krijg je tonnen van dat spul het WTC binnen en ongemerkt geplaatst? Gaat lastig he?

Edit: zou iemand met meer scheikundige kennis dan ik mij kunnen zeggen of het Thermiet niet gevormd kan zijn door bijv. een reactie van het aluminium van het vliegtuig en het staal van de torens?
pi_46262093
quote:

[..]

Ik vind dat je je meer moet verdiepen in deze nogal complexe materie.
Jij hebt lef!
quote:
Dat "geen enkele CD expert zegt dat de WTC torens met explosieven zijn neergehaald", wat jij beweert, zie ik absoluut NIET als bewijs dat de complot-versie niet klopt.
En daarmee is de kous af, natuurlijk. Grappig dat je je best doet om allerlei geheime regeringen te ontmaskeren, maar hiervoor middelen gebruikt die je ronduit tegen de borst zouden stuiten wanneer ze behoorden tot de overheidsmethode tijdens een rechtszaak. ''Dat geen enkele expert zegt dat dit DNA overeenkomt met het DNA dat op het slachtoffer werd aangetroffen, zie ik absoluut niet als bewijs dat de versie van het OM niet klopt.''
quote:
En dan heb ik het nog niet eens gehad over WTC-7:
Inderdaad. Je hebt het ook nog niet eens gehad over de overige gebouwen!
quote:
dat gebouw, dat is opgebouwd uit een staalconstructie en 47 verdiepingen hoog is, stortte op die bewuste dag als een kaartenhuis in elkaar
.

En?
quote:
Als je die beelden ziet doet dat meteen denken aan een controlled demolition,
Dat kan inderdaad het geval zijn. Die indruk dan, he.
quote:
wat ook door CD experts wordt bevestigd!
Larie, mijnheer.
quote:
Is het niet vreemd dat deze beelden niet of nauwelijks op de buis werden en worden vertoond sinds 9/11?
Nee, niet echt. Waarom zou het vreemd zijn?
quote:
Iedereen kan de twee instortende torens zich gemakkelijk voor de geest halen, maar vraag je naar het instorten van WTC-7 dan halen de meeste hun schouders op.
Ten eerste wil ik daar wel eens een enquete van zien, en ten tweede zie ik niet in wat er nu zo erg aan is. Heb je de rest van de verwoestingen wel eens gezien?
quote:
Die beelden van WTC-7 roept zóveel vragen op
Voor wie, heel onverstandig, aan zijn eerste indruk hangt.
quote:
dat die beelden waarschijnlijk 'bewust' zo min mogelijk in de media werden en worden getoond.

Ja, en evolutie bestaat niet omdat ik me niet voor kan stellen dat het zo gegaan is .
quote:
Onbegrijpelijk dat die studenten in hun onderzoekje naar de 'waarheid' rond 9/11 dit punt niet in hun onderzoek hebben meegenomen! Een blamage in het!
Meneer weet het beter? Dat blijkt voorlopig uit niets.
quote:
Zucht.....''Have you no sense of decency, sir?''
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_46263789
Ik heb op Discovery channel wel eens een échte controlled demolition gezien.
Wat je dan ziet:
- Een team van 6-10 mensen
- Die mensen zijn 3 weken bezig om overal gaten in een gebouw te boren en dynamiet in die gaten te stoppen. Let wel: In een leeg gebouw waar ze niet gehinderd worden.
- Als ze klaar zijn lijkt het gebouw wel een telefooncentrale. Overal lopen kabels.

En het WTC is geramd door vliegtuigen, maar is toch ingestort met een Controlled Demolition. Het bewijs:
(teams met explosieven?)
(weken werk?)
(kabels?)
Nee, niemand, ik herhaal NIEMAND heeft IETS gemeld over explosieven die geplaatst zouden zijn. Met nadruk NIEMAND van de duizenden mensen die dagelijks op alle verdiepingen van het gebouw aanwezig waren. Echt NIEMAND van de mensen die er waren. NIE-MAND.

Nee, het bewijs voor een controlled demolition is:
1) Stofwolken bij het instorten van het gebouw. Jawel dames en heren, als er stofwolkjes vrijkomen als een honderden meters hoog gebouw instort is daarmee bewezen dat het opgeblazen is.
Als ik mijn deurmat tegen de muur uitklop kan ik daarmee tenslotte ook bewijzen dat hij vol zit met explosieven.

Daarmee is het eigenlijk al onomstotelijk bewezen, maar er is nóg een bewijs:

2) Er staat niet in de krant dat het WTC opgeblazen is, DUS is daarmee bewezen dat het opgeblazen is.
  dinsdag 13 februari 2007 @ 17:21:22 #12
167723 sanni
Acima de seu
pi_46264069
Gaan we nu weer vanwege een wazig doc.opnieuw beginnen met allerlei
theorien? 9-11 aanslag kwam idd heel toevallig goed uit maar desondanks
weiger ik te geloven dat deze president +/- 3000 mensen voor de oorlog in
Irak heeft opgeofferd,alhoewel ik na de aanslag op JFK van de Amerikaanse
regering alles verwacht.
  dinsdag 13 februari 2007 @ 17:49:43 #13
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_46265086
zucht , en tevens een tvptje
pi_46273648
Jullie kiezen dus voor de blauwe pil en ik voor de rode... dat mag duidelijk zijn...

En @One_of_a_few: misschien is dit iets voor je http://www.youtube.com/watch?v=Vd1-Dp_-7WI&mode=related&search
Gewoon even kijken, want misschien is deze kennis en informatie je wel ontgaan.
  dinsdag 13 februari 2007 @ 21:37:15 #15
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_46275356
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 21:03 schreef Nufon het volgende:
Jullie kiezen dus voor de blauwe pil en ik voor de rode... dat mag duidelijk zijn...

En @One_of_a_few: misschien is dit iets voor je http://www.youtube.com/watch?v=Vd1-Dp_-7WI&mode=related&search
Ik blijf het bizar vinden dat er nog zo veel mensen met droge ogen durven zeggen dat er niks aan de hand is eigenlijk, niks anders dan eventueel een beetje voorkennis in bepaalde regionen en niets meer. Terwijl de voorkennis zelf al gruwelijk genoeg zou moeten zijn. Maarja, tegen houden doen we het eigenlijk toch niet dus just enjoy the ride .
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  dinsdag 13 februari 2007 @ 21:38:11 #16
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_46275410
Ik weet ook wel dat er genoeg mensen hetzelfde denken maar dan precies omgekeerd natuurlijk, maakt ook niets uit .
Vrijheid
  dinsdag 13 februari 2007 @ 21:47:13 #17
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_46275894
If you cannot beat them, join them.

Al sta je met 9 miljard tegenover 1000, de machtigste winnen. En de macht ligt in de top. De bevolking heeft niets te zeggen.

Ignorance is a bliss

Waarom moeite doen als bevolking als je toch niets kunt beginnen?

Kun je beter de politiek ingaan als je zonodig de wereld wilt verbeteren. Heb je tenminste kans dat ze naar je luisteren en zelfs dan niet.

Dus waarom als burger zeuren en zeiken? Je bent als burger toch de zwakste schakel.

Enige heil ligt in een politieke carriere als je iets wilt betekenen.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  dinsdag 13 februari 2007 @ 21:55:51 #18
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_46276474
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 21:47 schreef Dromenvanger het volgende:
Dat nooit . Maar om je er nou helemaal bang over te maken terwijl alles erover doodgenegeerd wordt is ook weer zo iets. Ik zie wel.
quote:
Al sta je met 9 miljard tegenover 1000, de machtigste winnen. En de macht ligt in de top. De bevolking heeft niets te zeggen.

Ignorance is a bliss
Ach. Macht hoe sterk ook is maar tijdelijk. Op zich is het nog niet eens een slecht idee om een wereldregering te hebben. Jammer alleen dat het op zo'n manier moet. Opgejaagd tegen ons wil, dom gehouden en bij elkaar gejaagd als de schapen die we zijn. We zullen het eindresultaat wel zien, daarna is het altijd mogelijk dat de macht binnen die regering veranderd of dat het volk het eindelijk een keer zat is. Al betwijfel ik dat weer te geloven. We zijn qua massa te makkelijk te misleiden en te betuttelen.
Vrijheid
pi_46277253
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 21:47 schreef Dromenvanger het volgende:

Ignorance is a bliss

Waarom moeite doen als bevolking als je toch niets kunt beginnen?

Kun je beter de politiek ingaan als je zonodig de wereld wilt verbeteren. Heb je tenminste kans dat ze naar je luisteren en zelfs dan niet.

Dus waarom als burger zeuren en zeiken? Je bent als burger toch de zwakste schakel.

Enige heil ligt in een politieke carriere als je iets wilt betekenen.
Ik vind het zwak als je je als schaap van een grote kudde laat afvoeren naar het slachthuis. Mensen moeten zich juist verzetten tegen zo'n duistere macht! Als iedereen eens wakker wordt en in opstand komt tegen deze macht, dan zal een Nieuwe Wereld Orde nooit van de grond komen. Alle signalen van de komst van deze NWO zijn in alle hoeken van de maatschappij 'zichtbaar'. Maar als je je ogen ervoor sluit, zul je uiteindelijk het slachtoffer worden van je eigen onwetendheid.

Als je écht eens wilt weten wat die nieuwe wereld orde is, dan kan ik je verwijzen dan de volgende link:

http://achtergeslotendeuren.punt.nl/
pi_46277436
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 22:08 schreef Nufon het volgende:

[..]

Ik vind het zwak als je je als schaap van een grote kudde laat afvoeren naar het slachthuis. Mensen moeten zich juist verzetten tegen zo'n duistere macht! Als iedereen eens wakker wordt en in opstand komt tegen deze macht, dan zal een Nieuwe Wereld Orde nooit van de grond komen. Alle signalen van de komst van deze NWO zijn in alle hoeken van de maatschappij 'zichtbaar'. Maar als je je ogen ervoor sluit, zul je uiteindelijk het slachtoffer worden van je eigen onwetendheid.

Als je écht eens wilt weten wat die nieuwe wereld orde is, dan kan ik je verwijzen dan de volgende link:

En hoe weten die mensen van die site dat
pi_46277643
Ik ga er niet eens meer aan beginnen. Iedereen die het officiele verhaal van 9/11 gelooft is gek. Als je ontkent dat ervoor, tijdens en na de aanslagen geen hele rare zaken en opvallende circumstantial events zijn geweest ben je echt niet goed wijs. En schreeuwen om 'hard bewijs' heeft niet zoveel zin aangezien toegang tot bewijsmateriaal (van de locatie zelf dus) onmogelijk is en het meeste allang vernietigd.
pi_46277717
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 22:08 schreef Nufon het volgende:

[..]

Kijk liever mijn topic 'nwo ontmaskerd in 50 uur'. Je kan niks doen joh, geef je leven aan God dat is je enige redmiddel.
  dinsdag 13 februari 2007 @ 22:18:47 #23
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_46277832
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 22:16 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Kijk liever mijn topic 'nwo ontmaskerd in 50 uur'. Je kan niks doen joh, geef je leven aan God dat is je enige redmiddel.
Of je zoekt gewoon je eigen vrijheid natuurlijk. Die is altijd wel te vinden.
Vrijheid
pi_46278796
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 22:15 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Ik ga er niet eens meer aan beginnen. Iedereen die het officiele verhaal van 9/11 gelooft is gek. Als je ontkent dat ervoor, tijdens en na de aanslagen geen hele rare zaken en opvallende circumstantial events zijn geweest ben je echt niet goed wijs. En schreeuwen om 'hard bewijs' heeft niet zoveel zin aangezien toegang tot bewijsmateriaal (van de locatie zelf dus) onmogelijk is en het meeste allang vernietigd.
Als er geen hard bewijs is is het dus ook gek om zomaar te schreeuwen dat het wel een "inside job" is.
  dinsdag 13 februari 2007 @ 22:39:56 #25
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_46279111
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 22:34 schreef ThaMadEd het volgende:

[..]

Als er geen hard bewijs is is het dus ook gek om zomaar te schreeuwen dat het wel een "inside job" is.
Helaas is er geen hard bewijs voor welke theorie dan ook. Aangezien de hele zooi binnen no-time opgehaald en vernietigd werd. Pretty bizar eigenlijk. Ah well. Ik ga even wat anders doen .
Vrijheid
pi_46279942
quote:

[..]

Ik vind dat je je meer moet verdiepen in deze nogal complexe materie.
En dat baseer je op mijn vraag om met feiten uit te leggen hoe die 'criminele elementen' in de overheid van de VS deze aanslagen hebben uitgevoerd?? Maar ter info ik ben al sinds het franse boek over de no plane hit the pentagon theorie in 2002 geintresseerd in de 911 conspirancies. Was gewoon geintresseerd in hoe je tot die conclusie was gekomen, waarom dan gelijk zo aanvallend reageren? Maar okee het ging om de feiten, ik ben benieuwd (je bent namelijk niet de eerste met zo'n claim waarna blijkt dat deze claim niet door feiten wordt gesteund)
quote:
Dat "geen enkele CD expert zegt dat de WTC torens met explosieven zijn neergehaald", wat jij beweert, zie ik absoluut NIET als bewijs dat de complot-versie niet klopt.
Dat is absoluut waar, het is alleen bewijs dat sommige complot theorieen niet kloppen. Zoals ik al zei ik wil gewoon weten hoe je tot de theorie bent gekomen en wat dan je theorie is. Je zegt dat criminele elementen het hebben gedaan ik wil dan weten hoe ze dat hebben gedaan. Dus je zegt dat de torens niet met explosieven zijn neergehaald?
quote:
En dan heb ik het nog niet eens gehad over WTC-7: dat gebouw, dat is opgebouwd uit een staalconstructie en 47 verdiepingen hoog is, stortte op die bewuste dag als een kaartenhuis in elkaar.
Je hoeft mij niet te vertellen wat WTC7 was, ik heb afgelopen jaar nog voor het nieuwe WTC7 gestaan. Een compleet ander gebouw want manier waarop het originele WTC7 gebouw was gebouwd wordt niet meer toegepast. Dat bleek een te zwakke constructie te zijn na onderzoek door echte experts.
quote:
Als je die beelden ziet doet dat meteen denken aan een controled demolition, wat ook door CD experts wordt bevestigd!
Als je welke beelden ziet? de 7 seconden die de conspirancy sites laten zien of de 15 seconden film waarop de volledige collapse te zien is? Ja die duurde namelijk 15 seconden van begin tot eind. Er is een CD expert (jowenko) die zegt dat het een CD was, deze expert baseerde zich op het 7 seconde filmpje van Loose Change, had geen enkele studie gedaan naar de schade aan het gebouw, was verbaasd dat het filmpje van 11/9 was hij dacht namelijk van enkele weken laten (CD van WTC6 welke gepulled is), kon niet verklaren hoe het mogelijk was WTC7 te riggen voor CD terwijl het zo'n 6 uur lang in de fik stond. Oftewel hij basseerde zich puur visueel op een incompleet filmpje zonder enige kennis naar de omstandigheden. Ik weet niet wie jij liever vertrouwt, iemand die z'n mening baseert op een incompleet filmpje en geen achtergrond informatie of mensen die een gedegen onderzoek hebben gedaan (en wat zelfs nog bezig is FEMA komt binnenkort met het eindrapport). Fyi Jowenko gelooft ook dat er criminele elementen uit de vs regering achter de aanslagen zit.

Maar hoe past dit in je theorie, is WTC7 wel opgeblazen met explosieven maar de WTC torens zelf niet?
quote:
Is het niet vreemd dat deze beelden niet of nauwelijks op de buis werden en worden vertoond sinds 9/11? Iedereen kan de twee instortende torens zich gemakkelijk voor de geest halen, maar vraag je naar het instorten van WTC-7 dan halen de meeste hun schouders op.
Dat is geen feit maar een mening, de collapse van WTC7 is honderden keren op tv geweest maar visueel is de collapse van de 2 WTC torens natuurlijk veel ingrijpender omdat iedereen die torens kende. Ik kan je zeggen op ground zero staan en de beelden voor je halen van het instorten van de torens doet veel meer dan bijv. langs het pentagon rijden en slechts een licht kleurverschil in de muur zien als 'aandenken' aan 9/11. Uit een onderzoek bleek dat 50% van de Amerikanen niet wist dat 9/11 in 2001 plaatsvond, is dat ook bewijs voor een complot? Omdat een deel van de mensen de collapse niet WTC7 niet meer kunnen herinneren is dat gelijk reden voor een complot? Komt wel erg kortzichtig over hoor.
quote:
Die beelden van WTC-7 roept zóveel vragen op, dat die beelden waarschijnlijk 'bewust' zo min mogelijk in de media werden en worden getoond.
Veel vragen waar bijv. erg veel civil engineers erg geintreseerd in zijn hoe kan een stalen gebouw instorten.. (Het stalen frame van de Windsor torens in Madrid storte trouwens ook in na een kortere brand dan in WTC7..) Dat de beelden 'bewust' zo min mogelijk in de media werden vertoond is geen feit dat is slechts een mening die je niet kan onderbouwen. Ik hoop dat je snapt dat het instorten van WTC7 nogal overschaduwd is door de collapse van WTC1 en 2 maar er is wel veel onderzoek naar gedaan en van het grootste onderzoek worden de bevindingen binnenkort bekend gemaakt. Je komt hier weer niet met feiten, jammer.

Voor WTC7 kijken bijv. even hier:
http://www.debunking911.com/pull.htm
http://www.debunking911.com/WTC7.htm
quote:
Onbegrijpelijk dat die studenten in hun onderzoekje naar de 'waarheid' rond 9/11 dit punt niet in hun onderzoek hebben meegenomen! Een blamage in het!
Nee het was gewoon geen onderdeel van hun onderzoek, ze deden geen onderzoek naar de 'waarheid' rond 9/11 maar naar de waarheid van enkele van de conspirancy theorieen rond 9/11. Maar er komt binnenkort een rapport uit naar aanleiding van een jarenlang onderzoek naar de collapse van WTC7, iets beter dan een 2 weken durend onderzoekje van TU studenten toch?

Maar waarom noem je het onderzoek van de studenten een blamage terwijl jij in de openingspost aankondigd dat je ervan overtuigd bent dat criminele elementen in de regering van de VS achter 9/11 zitten maar ben je tot nu toe met geen enkel feit gekomen om die mening te ondersteunen. Enige wat je doet is roepen dit is vreemd, dat is vreemd. Ik vind het feit dat je geeneens mijn originele vraag kan beantwoorden nogal een blamage voor iemand die net nog roept dat ik mij meer moet verdiepen in de complexe materie. De materie is blijkbaar zo complex dat je geen enkel feit hebt wat je mening ondersteund.
quote:
En welke sporen bedoel je, die foto met een schuin afgezaagde stalen balk met wat residu wat na het iets verder verdiepen in de materie gewoon veroorzaakt blijkt door mensen die in de maanden na 9/11 de stalen balken aan het doorzagen waren zodat deze afgevoerd konden worden.

Of bedoel je de vondst van sulfar ipv thermite op ground zero, hoe zou Sulfur toch op ground zero terecht komen... http://www.911myths.com/Sulfur.pdf

Voor de zogenaamde vondst van thermite is dit een leuke pagina:
http://www.debunking911.com/thermite.htm

Helaas heb je mijn originele vraag niet kunnen beantwoorden met ook maar 1 feit. Het zijn slechts meningen en aannames waar je mee komt als dat al voldoende is om tot je conclusie uit je openingspost te komen... Zoals ik al zei kom met feiten die niet reeds door experts op dat specifieke vakgebied weerlegd zijn maar nee je komt met niet meer dan de al zo vaak gehoorde en niet met feiten onderbouwde conspirancy theorieen die hier al jarenlang besproken worden. Ik zou zeggen zoek eens de 911 meningen en argumenten topics in TRUTH op waar al een stuk dieper op de materie wordt ingegaan dat jij hier doet.

Of kijk eens naar de Screw 911 Mysteries video waar ook weer veel conspirancy theorieen met de grond gelijk worden gemaakt: http://video.google.com/videoplay?docid=-6243624912447824934
pi_46280934
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 22:15 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Wat is het officiele verhaal, het 9/11 commission report? Wat de regering van de VS zegt, wat de mainstream media zegt? Allemaal maken ze fouten in hun versie (zelfs Zembla in hun 9/11 uitzending) van het verhaal dat is niets nieuws. Waarom wordt er door conspirancy aanhangers altijd verwezen naar het 'officiele' verhaal, als iemand me een link kan geven waar dat verhaal staat dan graag! Ik kijk liever naar iedere gebeurtenis afzonderlijk, uiteindelijk moeten alle afzonderlijke situaties als puzzelstukjes in elkaar vallen, het moet een logisch geheel van gebeurtenissen zijn en dat zie ik bij veel conspirancy theorieen/aanhangers niet. Enige theorie die voor mij echt overeind blijft is de they let in happen theorie.

Er zitten absoluut hele rare dingen in de versie van de regering van de VS van wat er voor 9/11 gebeurde en hoeveel ze gedaan hebben om 9/11 te voorkomen. Na 9/11 is het overduidelijk dat ze bepaalde dingen probeerde goed te praten, schuld ergens anders te leggen of hoe je het wilt noemen. Vraag alleen is of dat betekend dat bepaalde criminele elementen in de regering achter 9/11 zitten en voornamelijk in hoeverre zij erachter zitten.Hebbem zij het gepland en uitgevoerd, de WTC torens opgeblazen hebben, genuked hebben, remote controlled vliegtuigen ingezet hebben etc. Of is er gewoon her en der even de andere kant op gekeken terwijl ze wisten wat er ging gebeuren en wisten ze vooraf wel precies wat er ging gebeuren?

Toegang tot bewijsmateriaal van de locatie zelf onmogelijk, moet je naar hangar 17 op JFK airport gaan daar wordt tot op de dag van vandaag bewijsmateriaal onderzocht, niet alles is vernietigd hoor. (al willen sommige conspirancy aanhangers je dat wel laten geloven dat versterkt het complot verhaal)
  woensdag 14 februari 2007 @ 01:26:23 #28
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_46285137
"Let it happen" of "made it happen"

even ziek...

the war on terror is een Farce, net als de war on drugs.

Wie trapt er nog in deze poppenkast voor hersendode schlemielen..?!
Huig
pi_46285322
quote:
Persoonlijk ben ik er van overtuigd dat de aanslagen van 11 september 2001 volledig in scène zijn gezet door 'criminele elementen' binnen de Amerikaanse overheid. Deze 'criminele elementen' behoren tot een elite, bestaande uit invloedrijke families en geheime genootschappen, die door de hele geschiedenis heen, toevalligerwijs, familiare -en zakelijke banden schijnen te hebben. Zo is George W Bush niet alleen familie van John F Kerry, Al Gore en Nixon, maar is hij ook verwant aan het Engelse koningshuis. Toevallig zijn vele personen - die een hoge positie bekleden in o.a. de wereldpolitiek (zoals presidenten), hoofd van geheime diensten (CIA, DIA, AIVD, MI5,...enz), grote Amerikaanse en Europese bedrijven, bankiers en mediamagnaten - vrijwel allemaal lid van een één of andere geheimzinnige organisatie. Organisaties als, CFR, Trilaterale Commissie, Bilderberg groep, Skull & Bones, Bohemian Grove,... enz.
Ik begrijp heel goed dat veel mensen, die nog onwetend zijn over dit onderwerp, het zich maar moeilijk kunnen voorstellen. De meeste mensen kunnen zich nauwelijks voorstellen dat de gevestigde media een krachtig middel is voor 'mind control'. Dagelijks worden we bestookt met desinformatie om ons in een voortdurende staat van angst te houden. Maar als je weet van welke organisaties deze grote mediabazen lid zijn, dan besef je pas goed dat er niet zoiets bestaat als 'media-vrijheid'.
ik snap mensen zoals jou echt niet weet je. je doet net alsof je een psychologisch expert ben en mij helemaal doorhebt ofzo. noch ik, noch wie dan ook binnen mijn vriendenkring leeft in een staat van angst door de media. ik lees en kijk het nieuws dagelijks, maar echt schrikwekkend vind ik het niet ofzo, alleen interessant om te zien wat er allemaal gebeurt in de wereld, en interviews bekijken.
waarom, o waarom zou ik ergens bang voor zijn? ik reis ook nog steeds regelmatig naar de USA met het vliegtuig hoor, ik zit gewoon chill GTA op mijn PSP te spelen tijdens de vlucht en maak me eigenlijk nergens druk om.

wat is er mis mee als een paar topfiguren lid zijn van de geheime dienst? er zijn wereldleiders die advocaat zijn geweest, geheim agent, soldaat, generaal, dokter, acteurs, etc etc etc. ik zie geen reden om me daar druk over te maken. dat Bush ergens ver verwant is aan Kerry, Gore, Nixon en het Engelse koningshuis zal mij ook een worst wezen, het is een domme sukkel en ik ben blij als hij volgend jaar vertrekt.

verder weiger ik helemaal niks te geloven. ik vind het ook best als Bush 9/11 heeft gepland en als de CIA, MI6, KGB daar achter zit, dat zal mij ook allemaal een worst wezen, en ik zou er vanavond niet wakker van liggen als er vandaag nog het bewijs voor wordt geleverd. het zou mij in zekere zin verbazen eerlijk gezegd, maar om nou te zeggen dat ik uit angst die zogenaamde waarheid niet wil geloven ... nee hoor, ik heb in mijn leven wel ergere waarheden moeten ontdekken die WEL direct invloed hadden op mijn eigen leven.

en over die zogenaamde onwetendheid, ik ben wel een afstudeerder aan L&R op de TUDelft, en weet genoeg over materialen, structuren en energie balansen om snel in te kunnen zien, dat al die technische 'bewijzen' die van jouw kamp worden geleverd, bomvol met onwijs grove fouten zitten.
de meest ranzige technische onjuiste stellingen en conclusies die ik heb gehoord van leden van jouw kamp:

- stellen dat aluminium niet gloeit bij daglicht, terwijl aluminium wel degelijk kan gloeien, en gloeien niks te maken heeft met dag of nacht
- stellen dat staal niet elastisch is, terwijl het dat wel degelijk is
- harde winden vergelijken met een vliegtuiginslag, terwijl beide totaal verschillende types belastingen zijn, wind is meer een vibratie (dynamische) belasting, terwijl een vliegtuiginslag een impact is.
- een analyze opstellen aan de hand van verschijnselen, i.p.v. een goede theoretisch onderzoek
- conclusies trekken op basis van foute aannames zoals een paar hierboven beschreven
- een brand in een steel-truss gebouw vergelijken met een brand met een betonnen fundament en draagstructuur
- een inslag van een boeing 757 op 850km/u tegen lantaarnpalen vergelijken met de inslag van een learjet tijdens landen tegen lantaarnpalen
- stellen dat het niet mogelijk is dat laag getrainde mensen een vliegtuig kunnen besturen
- niet doorhebben dat door de auto-pilot de hoogte en snelheid te laten controleren, dat je het vliegtuig effectief degradeerd tot een 2e orde systeem, hetgeen een gelijke moeilijkheidsgraad heeft als het besturen van een auto
- stellen dat een A-3 raket die zogenaamd het pentagon doorboorde zou worden bekrachtigd door een Pratt & Whitney JT8D terwijl A-3 raketten worde bekrachtigd door een Pratt & Whitney J57 turbojet
- stellen dat een Pratt & Whitney JT8D een turbojet is, terwijl het een low-bypass turbofan is
- niet het verschil doorhebben tussen de uitspraken 'a commercial plane does not fly like that' en 'a commercial plane CAN NOT fly like that'
- stellen dat je met basis natuurkunde het WTC collapse kunt verklaren
- stellen dat er geen energie meer over is voor het genereren van de waargenomen stofwolk, omdat al de potentiele energie is omgezet in kinetische energie, hiermee direct implicerende dat ze al van basis natuurkunde de ballen snappen
- niet snappen dat op het moment dat het gebouw weer tot stilstand is gekomen op de grond, dat die kinetische energie weer TERUG wordt omgezet in hitte en arbeid
- niet doorhebben dat deze hitte en arbeid nagenoeg gelijk zijn aan de originele potentiele energie die het gebouw had, minus energie verloren door wrijving met de lucht
- niet doorhebben hoe een energie balans werkt, maar wel allemaal technische claims maken
- een doos gemaakt van kippengaas, met wat hout erin en een fikkie met wat katoen en kranten, vergelijken met de brand in het WTC
- de energie die een concrete demolisher nodig heeft, om een stuk beton tot gruis om te zetten, als waarde te nemen voor de energie die nodig is om het stuk beton daadwerkelijk tot gruis om te zetten
- niet snappen dat bij het opereren van een machine meer energie wordt gebruikt, dan de theoretisch waarde die nodig is om zijn specifieke functie uit te voeren
- de bovenkant van het WTC, dat aan het kantelen was, beschouwen als een massieve balk, die balanceert op een stabiel platform
- niet doorhebben dat een stuk gebouw er niet voor is gemaakt om onder een te grote hoek te staan, waardoor de onderlinge verbindingen stuk zullen gaan en het kantelen teniet wordt gedaan doordat het massieve karakter van het kantelende deel wordt verbroken
- niet op de hoogte zijn dat het snel samenpersen van een volume (verdieping) voor een enorme drukopbouw kan zorgen met explosief ogende effecten
- niet doorhebben dat staal onder belasting elastische energie bevat die vrijkomt als het breekt, waarbij het zeker behoorlijke snelheden in een random richting kan ontwikkelen
- niet doorhebben dat het zogenaamd aangetroffen thermate nikszeggends is omdat het kan zijn gebruikt om het staal in kleinere delen te snijden ter vergemakkelijking voor het opruimen en omdat de basis stoffen van thermate sowieso in het gebouw aanwezig zijn (ijzer, aluminium, zwavel)
- niet doorhebben hoe moeilijk het is om op elke verdieping op een kritiek aantal balken thermate te bevestigen
- niet doorhebben dat de dragende balken gewoon tussen de muren zitten waar iedereen langs loopt en het heus wel opvalt dat er ineens allemaal explosieven aan de muren zitten bevestigd
- stellen dat de stofwolk het grootste deel van de massa van het gebouw bedraagt, terwijl een stofwolk per definitie niet een veel grotere dichtheid kan hebben als lucht, en daardoor de stelling dus al meteen ongeldig maakt
- stellen dat het vreemd is dat de restanten voor een groot deel buiten zijn eigen footprint viel, er niet bij stilstaande dat als het gebouw 100% op zijn eigen footprint zou vallen dat het gewoon een pilaar was gebleven dat op magische wijze bij elkaar zou moeten worden gehouden
- .....
- .....
- .....

leg eerst deze fouten maar eens uit, voordat je je gaat afvragen waarom zoveel mensen jouw kamp nou niet serieus neemt, en waarom geen ENKEL technologisch instituut in deze wereld jullie theorie ondersteunt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Cyclonis op 14-02-2007 01:48:52 ]
An unstable system is a system that is not stable
pi_46285609
even offtopic, ik ben voor mijn studie de laatste tijd veel met stochastiek bezig, en ik kwam daarbij toevallig langs deze 'theorie'

http://en.wikipedia.org/wiki/Infinite_monkey_theorem

soms vraag ik me echt af hoe het kan dat sommige wiskundigen betaald krijgen om dit soort theorieen te verzinnen
An unstable system is a system that is not stable
  woensdag 14 februari 2007 @ 02:38:11 #31
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_46286073
de meeste mensen zijn kudde-dieren en blaten elkaar na...
dat geld voor idols-kijkers, journalisten, wetenschappers en studenten
angst om uit de toon te vallen speelt hierbij een rote rol

dit mechanisme houdt de ultra-fantastische officiele 911-lezing in stand als zijnde plausibel...

think out of the box
begin de patronen te zien..(rijksdagbrand,operation Northwoods, terrordrills during 911 en 7/7)
-1 duidelijke video van de pentagon-crash zou een hoop onduidelijkheden wegnemen...
gekgenoeg wordt zo'n video niet gereleased...(???)
-WTC7
-PNAC-document
-tijdens 911 verdwijnen complete airliners, in gebouw(pentagon) en in de aarde( pensilvania)
-na totale verassing voor US intelligence-aparaat, komt men binnen 48 uur met volledige lijst kapers (knap)
-niemand rept nog over bin laden (de "dader")
-het is leugen op leugen op leugen

ontwaakt!
Huig
pi_46286719
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 02:38 schreef Orwell het volgende:
de meeste mensen zijn kudde-dieren en blaten elkaar na...
dat geld voor idols-kijkers, journalisten, wetenschappers en studenten
angst om uit de toon te vallen speelt hierbij een rote rol

dit mechanisme houdt de ultra-fantastische officiele 911-lezing in stand als zijnde plausibel...

think out of the box
begin de patronen te zien..(rijksdagbrand,operation Northwoods, terrordrills during 911 en 7/7)
-1 duidelijke video van de pentagon-crash zou een hoop onduidelijkheden wegnemen...
gekgenoeg wordt zo'n video niet gereleased...(???)
-WTC7
-PNAC-document
-tijdens 911 verdwijnen complete airliners, in gebouw(pentagon) en in de aarde( pensilvania)
-na totale verassing voor US intelligence-aparaat, komt men binnen 48 uur met volledige lijst kapers (knap)
-niemand rept nog over bin laden (de "dader")
-het is leugen op leugen op leugen

ontwaakt!
- zwarte dozen van alle vliegtuigen zijn foetsie
- van een afstand kijkende juigende israeliers met ongeldige visa opgepakt
- put opties
- gebouw 7
- explosies voor en tijdens instorten wtc 1 en 2
- norad voert identieke 'oefening' uit waardoor complete verwarring ontstaat
- vliegtuigen vliegen langer dan uur gekaapt rond zonder ingrijpen
- 'bewijs' dmv mobiele telefoongesprekken terwijl dat helemaal niet kan op die hoogte
- alle ooggetuigenverklaringen
- bijna mythologische 'war on terror' tegen de 'axis of evil' met de 'evil terrorists' als gevolg.
- enz enz enz enz

Iedereen die gelooft dat een stelletje arabieren dit heeft gedaan is gewoon ontzettend naief. Je hebt ook geen perfect waterdicht alternatief verhaal nodig om alle mini details te verklaren (dat kan ook niet door gebrek aan kennis) om te concluderen dat het allemaal opgezet is. Wake up mensen! De wereld is niet zo lief en aardig en hangt niet van toevalligheden aan elkaar. Er is helemaal geen war on terror. Wat we zien is een schaakspelletje tussen de westerse christelijke wereld (these) en de islamitische wereld (antithese) waarbij beide groepen gecontroleerd worden door dezelfde machtskliek. Het gevolg is complete oorlog vanuit het midden oosten en NWO (synthese) als gevolg. En er is _niets_ wat wij als volkje kunnen doen.
pi_46288336
Echt jongen . Ga eens IN op de claims die je maakt. Wat is er precies vreemd aan het instorten van gebouw 7? Hoe kunnen 1 en 2 met een CD zijn neergehaald? En: zat de NWO ook achter die oude aanslagen in 93?.

Het is onzin dat vliegtuigen langer dan een uur rondvliegen zonder ingrijpen, want die in Penssylvania werd neergehaald.

Iedereen die gelooft dat er één of andere machtige club achter zit is gewoon naief. Vind je het gek dat mensen met hoge posities bij dezelfde club gaan? Soort zoekt soort immers. Arbeiders gaan bijv. de kroeg in, zij komen samen bij zo'n club. Mijn opa zat ook bij de Vrijmetselaars, is hij nu ook mede verantwoordelijk voor 9/11?

[ Bericht 1% gewijzigd door ThaMadEd op 14-02-2007 10:29:38 ]
pi_46289116
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 09:41 schreef ThaMadEd het volgende:
Het is onzin dat vliegtuigen langer dan een uur rondvliegen zonder ingrijpen, want die in Penssylvania werd neergehaald.
Je bron? Rumsfeld zeker.

Het is de vraag of het vliegtuig is neergehaald. Zelfs daar is onduidelijkheid over.
pi_46289372
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 10:20 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

Je bron? Rumsfeld zeker.

Het is de vraag of het vliegtuig is neergehaald. Zelfs daar is onduidelijkheid over.
Jij bent grappig . En zelfs al zou geen enkel vliegtuig zijn neergehaald: was het duidelijk dat ze gekaapt waren dan? En als het duidelijk was: ze moeten eerst gelokaliseerd worden, f16's moeten gereed gemaakt worden etc. etc.
  Moderator woensdag 14 februari 2007 @ 10:44:52 #36
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_46289710
En daar gaan we weer. Weer een helder licht die denkt met iets nieuws te komen. Gebruik godverdomme de zoekfunctie eens een keer TS. Je bent niet de eerste die met deze bullshit op de proppen komt, er zijn al ongeveer 40 topics over geweest.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_46290213
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 10:44 schreef CoolGuy het volgende:
En daar gaan we weer. Weer een helder licht die denkt met iets nieuws te komen. Gebruik godverdomme de zoekfunctie eens een keer TS. Je bent niet de eerste die met deze bullshit op de proppen komt, er zijn al ongeveer 40 topics over geweest.
En dan nog beweren dat non-believers elkaar napraten
pi_46297781
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 21:03 schreef Nufon het volgende:
Waarom zijn samenzweringsontmaskeraars altijd te herkennen aan hun Matrixverwijzingen en hun onvermogen om media als meervoud van medium te gebruiken?
quote:
En nu in je eigen woorden.
pi_46297818
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 22:39 schreef jogy het volgende:

[..]

Helaas is er geen hard bewijs voor welke theorie dan ook. Aangezien de hele zooi binnen no-time opgehaald en vernietigd werd.
Nee, Oversightachtige, nee. Dat is niet waar.
  woensdag 14 februari 2007 @ 15:23:33 #40
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_46297910
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 15:21 schreef Apropos het volgende:

[..]

Nee, Oversightachtige, nee. Dat is niet waar.
Wat jij wil.
Vrijheid
pi_46298041
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 06:20 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Iedereen die gelooft dat een stelletje arabieren dit heeft gedaan is gewoon ontzettend naief.
Racist.
pi_46298043
Goh, beginnen we weer?
(tvp dus)
pi_46298078
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 15:23 schreef jogy het volgende:

[..]

Wat jij wil.
Wederom een verdieping van je oeuvre. Leg eens uit wat er met het bewijsmateriaal gebeurd is en wat jij er graag mee gedaan zou hebben?
pi_46298142
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 22:39 schreef jogy het volgende:
[..]
Helaas is er geen hard bewijs voor welke theorie dan ook. Aangezien de hele zooi binnen no-time opgehaald en vernietigd werd. Pretty bizar eigenlijk. Ah well. Ik ga even wat anders doen .
Dat is de aloude 'bewijs door het ontbreken van bewijs' cirkelredenering.

Er is een waanzinnig groot complot!
Echt waar!
Wil je weten hoe groot het is?
Nou, er is niet eens bewijs van! Echt helemaal niks! Allemaal vernietigd! Kun je nagaan hoe groot het is!

Tuuuuurlijk.

De maan bestaat ook niet.
De halve wereld zit gewoon in een complot om de maan te faken. Ze maken nepfoto's, nepliedjes over de maan en nepverslagen van mensen die zeggen dat ze de maan gezien hebben.
Als je zelf omhoog kijkt zie je een reflectie van een supergeheime amerikaanse maan-projectielaser die de maan projecteert op de uitlaatgassen van geheime vliegtuigen.
Geloof je me niet?
Vraag dan eens aan tien willekeurige mensen of de maan bestaat.
Als ze allemaal zeggen dat de maan bestaat besef je pas hoe groot het complot is.
Wow.
pi_46298157
Bestaat ''out of the box denken'' uit het lukraak poneren van zaken als:
quote:
alle ooggetuigenverklaringen
?
pi_46298279
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 06:20 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
- 'bewijs' dmv mobiele telefoongesprekken terwijl dat helemaal niet kan op die hoogte
In-flight telefoons
quote:
- alle ooggetuigenverklaringen
Wat is daarmee dan? Circa 99% van de ooggetuigenverklaringen ondersteunt het officiële verhaal.
pi_46298488
tvp, zodat als ik thuis ben even door kan lachen om deze kant en klare onzin.
  woensdag 14 februari 2007 @ 15:44:29 #48
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_46298609
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 15:28 schreef Apropos het volgende:

[..]

Wederom een verdieping van je oeuvre. Leg eens uit wat er met het bewijsmateriaal gebeurd is en wat jij er graag mee gedaan zou hebben?
Wat gebeurt er normaal wanneer er een misdrijf is gepleegd? Juistem, onderzoek. Nu had iedereen alles al helemaal onderzocht en klaar voor de laatste resten neer waren neergedaald. Op zijn minst twijfelachtig te noemen. Verder is deze discussie hetzelfde als 'god bestaat wel/niet' dus laat ik het voor wat het is.
Vrijheid
  woensdag 14 februari 2007 @ 15:47:29 #49
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_46298717
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 01:26 schreef Orwell het volgende:
"Let it happen" of "made it happen"

even ziek...
In het kort mijn mening.
Vrijheid
pi_46299063
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 15:44 schreef jogy het volgende:

[..]

Wat gebeurt er normaal wanneer er een misdrijf is gepleegd? Juistem, onderzoek. Nu had iedereen alles al helemaal onderzocht en klaar voor de laatste resten neer waren neergedaald. Op zijn minst twijfelachtig te noemen. Verder is deze discussie hetzelfde als 'god bestaat wel/niet' dus laat ik het voor wat het is.
Jij wou beweren dat er geen onderzoek is gepleegd? Er zijn geen rapporten naar buiten gebracht? En nogmaals de vraag: was de bomaanslag op het WTC in '93 ook door de regering / NWO gepleegd?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')