Ja en? Wat een kut OP. Eigen mening? Onderbouwing? Wat vind jij ervan?quote:Op maandag 12 februari 2007 18:17 schreef Nufon het volgende:
Dit NWO-9/11 introductie filmpje laat zien wat de Nieuwe Wereld Orde is én hoe dit eventueel samenhangt met de 'aanslagen' van 9/11.
http://www.youtube.com/watch?v=hjXenMbAM_0&mode=user&search=
En hoe hebben ze dat precies gedaan dan? Hoor namelijk wel vaker dat mensen overtuigd zijn dat 'criminele elementen' binnen de Amerikaanse overheid het gedaan hebben maar dan moet je ook overtuigend bewijs hebben hoe ze het gedaan hebben. Hoe hebben ze alles in scene gezet? Neem daarbij wel in acht dat er echt vliegtuigen in de WTC torens zijn gevlogen, dat geen enkele CD expert zegt dat de WTC torens met explosieven zijn neergehaald, laat staan de meningen van alle civil engineers die het instorten van de torens hebben onderzocht en niks vreemds hebben gevonden, dit zijn allemaal mensen die in hun vakgebied alles behalve onwettend zijn. Maar laat de feiten spreken, hoe hebben ze het gedaan?quote:Op maandag 12 februari 2007 19:24 schreef Nufon het volgende:
Persoonlijk ben ik er van overtuigd dat de aanslagen van 11 september 2001 volledig in scène zijn gezet door 'criminele elementen' binnen de Amerikaanse overheid.
Ik vind dat je je meer moet verdiepen in deze nogal complexe materie. Dat "geen enkele CD expert zegt dat de WTC torens met explosieven zijn neergehaald", wat jij beweert, zie ik absoluut NIET als bewijs dat de complot-versie niet klopt. En dan heb ik het nog niet eens gehad over WTC-7: dat gebouw, dat is opgebouwd uit een staalconstructie en 47 verdiepingen hoog is, stortte op die bewuste dag als een kaartenhuis in elkaar. Als je die beelden ziet doet dat meteen denken aan een controled demolition, wat ook door CD experts wordt bevestigd! Is het niet vreemd dat deze beelden niet of nauwelijks op de buis werden en worden vertoond sinds 9/11? Iedereen kan de twee instortende torens zich gemakkelijk voor de geest halen, maar vraag je naar het instorten van WTC-7 dan halen de meeste hun schouders op. Die beelden van WTC-7 roept zóveel vragen op, dat die beelden waarschijnlijk 'bewust' zo min mogelijk in de media werden en worden getoond. Onbegrijpelijk dat die studenten in hun onderzoekje naar de 'waarheid' rond 9/11 dit punt niet in hun onderzoek hebben meegenomen! Een blamage in het!quote:Op maandag 12 februari 2007 19:58 schreef mouzzer het volgende:
[..]
En hoe hebben ze dat precies gedaan dan? Hoor namelijk wel vaker dat mensen overtuigd zijn dat 'criminele elementen' binnen de Amerikaanse overheid het gedaan hebben maar dan moet je ook overtuigend bewijs hebben hoe ze het gedaan hebben. Hoe hebben ze alles in scene gezet? Neem daarbij wel in acht dat er echt vliegtuigen in de WTC torens zijn gevlogen, dat geen enkele CD expert zegt dat de WTC torens met explosieven zijn neergehaald, laat staan de meningen van alle civil engineers die het instorten van de torens hebben onderzocht en niks vreemds hebben gevonden, dit zijn allemaal mensen die in hun vakgebied alles behalve onwettend zijn. Maar laat de feiten spreken, hoe hebben ze het gedaan?
Tuurlijk.quote:Op maandag 12 februari 2007 19:24 schreef Nufon het volgende:
[...] Dagelijks worden we bestookt met desinformatie om ons in een voortdurende staat van angst te houden. Maar als je weet van welke organisaties deze grote mediabazen lid zijn, dan besef je pas goed dat er niet zoiets bestaat als 'media-vrijheid'.
Dat is geen antwoord op zijn vraag, maar een herhaling van zetten en beschuldegingen die qua bewijs niet verder komen dan het zelf stellen van vragen terwijl van iemand die beweert dat van binnenuit 9-11 is opgezet dit met feiten kan onderbouwen.quote:Op maandag 12 februari 2007 21:02 schreef Nufon het volgende:
[..]
Ik vind dat je je meer moet verdiepen in deze nogal complexe materie. Dat "geen enkele CD expert zegt dat de WTC torens met explosieven zijn neergehaald", wat jij beweert, zie ik absoluut NIET als bewijs dat de complot-versie niet klopt. En dan heb ik het nog niet eens gehad over WTC-7: dat gebouw, dat is opgebouwd uit een staalconstructie en 47 verdiepingen hoog is, stortte op die bewuste dag als een kaartenhuis in elkaar. Als je die beelden ziet doet dat meteen denken aan een controled demolition, wat ook door CD experts wordt bevestigd! Is het niet vreemd dat deze beelden niet of nauwelijks op de buis werden en worden vertoond sinds 9/11? Iedereen kan de twee instortende torens zich gemakkelijk voor de geest halen, maar vraag je naar het instorten van WTC-7 dan halen de meeste hun schouders op. Die beelden van WTC-7 roept zóveel vragen op, dat die beelden waarschijnlijk 'bewust' zo min mogelijk in de media werden en worden getoond. Onbegrijpelijk dat die studenten in hun onderzoekje naar de 'waarheid' rond 9/11 dit punt niet in hun onderzoek hebben meegenomen! Een blamage in het!
Overigens wil ik er ook nog even bij vermelden dat er op Ground Zero sporen van Thermite zijn gevonden. Wat doet Thermite op Ground Zero? Het is bekend dat Thermite óók in controled demolition kan worden toegepast.
http://video.google.nl/videoplay?docid=-1274330666311284888&q=conferentie
http://video.google.nl/videoplay?docid=-7520464420381554039&q=conferentie
http://video.google.nl/videoplay?docid=-6687278249582166813&q=conferentie
http://video.google.nl/videoplay?docid=5626310221453964851&q=conferentie
http://video.google.nl/videoplay?docid=-1101791143647783160&q=conferentie
Dat is hun tactiek. In principe kunnen ze voor zichzelf alles goed praten. JE zegt immers dat er een geheime regering is die half Fok onderhand kent. Dat ze ons allemaal desinformatie willen toespelen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:46 schreef mgerben het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Daarom kunnen de gevestigde media ook telkens dingen onthullen die de grote geheime bazen helemaal niet goed lijken uit te komen.
Filmpjes van versprekingen van Bush, bijvoorbeeld als-ie denkt dat de microfoon niet aan staat.
Massavernietigingswapens die toch niet blijken te bestaan.
Oorlog in Irak die niet zo goed gaat.
Russische connectie bij moord met plutonium.
Engeland dat een corruptie-onderzoek stillegt omdat Saudi-Arabië niet zo blij zal zijn met de resultaten.
Corruptie in Engeland waarbij mensen tegen betaling adelijke titels en plekken in de house of Lords kregen.
Volkskrant die meldt dat militairen zich misdragen.
Nog meer misdragingen (mét foto's ) door militairen in Irak en Guantanamo Bay, waardoor de steun voor de oorlog in Irak afbrokkelt.
Al die dingen zijn natuurlijk helemaal niet lastig voor de gevestigde orde en de geheime bazen. Het past juist in het plan dat de steun voor de Irak-oorlog afbrokkelt, toch?
Allemaal gewoon in scene gezet om ons ervan te overtuigen dat de media onafhankelijk zijn natuurlijk.
Op die manier kun je echt alles omdraaien:
Jij bent geen echte poster, jij gelooft niet in complotten; jij bent een agent van de Geheime Wereldregering, die hier met opzet overdreven claims post zodat iedereen denkt dat de complot-denkers alle realiteitszin missen.
Zeg nou toch eens hoe de Geheime Complotregering het voor elkaar krijgt om alle journalisten in alle landen volledig te controleren zonder dat daar ooit iets van uitkomt; en hoe het kan dat conspiracy-websites dat zomaar kunnen posten terwijl de Geheime Wereldregering zo'n enorme macht heeft. Hoe kan dat?
Dit argument kan onderuit gehaald worden. Thermiet is een reactie van Aluminium met Hematiet (Fe2O3). Per molecuul Fe2O3 zijn er 2 aluminiummoleculen nodig. Je krijgt dan 2Fe + Al2O3. De dichtheid van Aluminium is 2,64g / cm3. De dichtheid van Fe2O3 is 5,24 g / cm3.quote:Overigens wil ik er ook nog even bij vermelden dat er op Ground Zero sporen van Thermite zijn gevonden. Wat doet Thermite op Ground Zero? Het is bekend dat Thermite óók in controled demolition kan worden toegepast.
Jij hebt lef!quote:Op maandag 12 februari 2007 21:02 schreef Nufon het volgende:
[..]
Ik vind dat je je meer moet verdiepen in deze nogal complexe materie.
En daarmee is de kous af, natuurlijk. Grappig dat je je best doet om allerlei geheime regeringen te ontmaskeren, maar hiervoor middelen gebruikt die je ronduit tegen de borst zouden stuiten wanneer ze behoorden tot de overheidsmethode tijdens een rechtszaak. ''Dat geen enkele expert zegt dat dit DNA overeenkomt met het DNA dat op het slachtoffer werd aangetroffen, zie ik absoluut niet als bewijs dat de versie van het OM niet klopt.''quote:Dat "geen enkele CD expert zegt dat de WTC torens met explosieven zijn neergehaald", wat jij beweert, zie ik absoluut NIET als bewijs dat de complot-versie niet klopt.
Inderdaad. Je hebt het ook nog niet eens gehad over de overige gebouwen!quote:En dan heb ik het nog niet eens gehad over WTC-7:
.quote:dat gebouw, dat is opgebouwd uit een staalconstructie en 47 verdiepingen hoog is, stortte op die bewuste dag als een kaartenhuis in elkaar
Dat kan inderdaad het geval zijn. Die indruk dan, he.quote:Als je die beelden ziet doet dat meteen denken aan een controlled demolition,
Larie, mijnheer.quote:wat ook door CD experts wordt bevestigd!
Nee, niet echt. Waarom zou het vreemd zijn?quote:Is het niet vreemd dat deze beelden niet of nauwelijks op de buis werden en worden vertoond sinds 9/11?
Ten eerste wil ik daar wel eens een enquete van zien, en ten tweede zie ik niet in wat er nu zo erg aan is. Heb je de rest van de verwoestingen wel eens gezien?quote:Iedereen kan de twee instortende torens zich gemakkelijk voor de geest halen, maar vraag je naar het instorten van WTC-7 dan halen de meeste hun schouders op.
Voor wie, heel onverstandig, aan zijn eerste indruk hangt.quote:Die beelden van WTC-7 roept zóveel vragen op
quote:dat die beelden waarschijnlijk 'bewust' zo min mogelijk in de media werden en worden getoond.
Meneer weet het beter? Dat blijkt voorlopig uit niets.quote:Onbegrijpelijk dat die studenten in hun onderzoekje naar de 'waarheid' rond 9/11 dit punt niet in hun onderzoek hebben meegenomen! Een blamage in het!
Zucht.....''Have you no sense of decency, sir?''quote:Overigens wil ik er ook nog even bij vermelden dat er op Ground Zero sporen van Thermite zijn gevonden. Wat doet Thermite op Ground Zero? Het is bekend dat Thermite óók in controled demolition kan worden toegepast.
Ik blijf het bizar vinden dat er nog zo veel mensen met droge ogen durven zeggen dat er niks aan de hand is eigenlijk, niks anders dan eventueel een beetje voorkennis in bepaalde regionen en niets meer. Terwijl de voorkennis zelf al gruwelijk genoeg zou moeten zijn. Maarja, tegen houden doen we het eigenlijk toch niet dus just enjoy the ridequote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:03 schreef Nufon het volgende:
Jullie kiezen dus voor de blauwe pil en ik voor de rode... dat mag duidelijk zijn...
En @One_of_a_few: misschien is dit iets voor je http://www.youtube.com/watch?v=Vd1-Dp_-7WI&mode=related&search
Gewoon even kijken, want misschien is deze kennis en informatie je wel ontgaan.
Dat nooitquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:47 schreef Dromenvanger het volgende:
If you cannot beat them, join them.
Ach. Macht hoe sterk ook is maar tijdelijk. Op zich is het nog niet eens een slecht idee om een wereldregering te hebben. Jammer alleen dat het op zo'n manier moet. Opgejaagd tegen ons wil, dom gehouden en bij elkaar gejaagd als de schapen die we zijn. We zullen het eindresultaat wel zien, daarna is het altijd mogelijk dat de macht binnen die regering veranderd of dat het volk het eindelijk een keer zat is. Al betwijfel ik dat weer te geloven. We zijn qua massa te makkelijk te misleiden en te betuttelen.quote:Al sta je met 9 miljard tegenover 1000, de machtigste winnen. En de macht ligt in de top. De bevolking heeft niets te zeggen.
Ignorance is a bliss
Ik vind het zwak als je je als schaap van een grote kudde laat afvoeren naar het slachthuis. Mensen moeten zich juist verzetten tegen zo'n duistere macht! Als iedereen eens wakker wordt en in opstand komt tegen deze macht, dan zal een Nieuwe Wereld Orde nooit van de grond komen. Alle signalen van de komst van deze NWO zijn in alle hoeken van de maatschappij 'zichtbaar'. Maar als je je ogen ervoor sluit, zul je uiteindelijk het slachtoffer worden van je eigen onwetendheid.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:47 schreef Dromenvanger het volgende:
If you cannot beat them, join them.
Al sta je met 9 miljard tegenover 1000, de machtigste winnen. En de macht ligt in de top. De bevolking heeft niets te zeggen.
Ignorance is a bliss
Waarom moeite doen als bevolking als je toch niets kunt beginnen?
Kun je beter de politiek ingaan als je zonodig de wereld wilt verbeteren. Heb je tenminste kans dat ze naar je luisteren en zelfs dan niet.
Dus waarom als burger zeuren en zeiken? Je bent als burger toch de zwakste schakel.
Enige heil ligt in een politieke carriere als je iets wilt betekenen.
En hoe weten die mensen van die site datquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:08 schreef Nufon het volgende:
[..]
Ik vind het zwak als je je als schaap van een grote kudde laat afvoeren naar het slachthuis. Mensen moeten zich juist verzetten tegen zo'n duistere macht! Als iedereen eens wakker wordt en in opstand komt tegen deze macht, dan zal een Nieuwe Wereld Orde nooit van de grond komen. Alle signalen van de komst van deze NWO zijn in alle hoeken van de maatschappij 'zichtbaar'. Maar als je je ogen ervoor sluit, zul je uiteindelijk het slachtoffer worden van je eigen onwetendheid.
Als je écht eens wilt weten wat die nieuwe wereld orde is, dan kan ik je verwijzen dan de volgende link:
http://achtergeslotendeuren.punt.nl/
Kijk liever mijn topic 'nwo ontmaskerd in 50 uur'. Je kan niks doen joh, geef je leven aan God dat is je enige redmiddel.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:08 schreef Nufon het volgende:
[..]
Ik vind het zwak als je je als schaap van een grote kudde laat afvoeren naar het slachthuis. Mensen moeten zich juist verzetten tegen zo'n duistere macht! Als iedereen eens wakker wordt en in opstand komt tegen deze macht, dan zal een Nieuwe Wereld Orde nooit van de grond komen. Alle signalen van de komst van deze NWO zijn in alle hoeken van de maatschappij 'zichtbaar'. Maar als je je ogen ervoor sluit, zul je uiteindelijk het slachtoffer worden van je eigen onwetendheid.
Als je écht eens wilt weten wat die nieuwe wereld orde is, dan kan ik je verwijzen dan de volgende link:
http://achtergeslotendeuren.punt.nl/
Of je zoekt gewoon je eigen vrijheid natuurlijk. Die is altijd wel te vinden.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:16 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Kijk liever mijn topic 'nwo ontmaskerd in 50 uur'. Je kan niks doen joh, geef je leven aan God dat is je enige redmiddel.
Als er geen hard bewijs is is het dus ook gek om zomaar te schreeuwen dat het wel een "inside job" is.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:15 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Ik ga er niet eens meer aan beginnen. Iedereen die het officiele verhaal van 9/11 gelooft is gek. Als je ontkent dat ervoor, tijdens en na de aanslagen geen hele rare zaken en opvallende circumstantial events zijn geweest ben je echt niet goed wijs. En schreeuwen om 'hard bewijs' heeft niet zoveel zin aangezien toegang tot bewijsmateriaal (van de locatie zelf dus) onmogelijk is en het meeste allang vernietigd.
Helaas is er geen hard bewijs voor welke theorie dan ook. Aangezien de hele zooi binnen no-time opgehaald en vernietigd werd. Pretty bizar eigenlijk. Ah well. Ik ga even wat anders doenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:34 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Als er geen hard bewijs is is het dus ook gek om zomaar te schreeuwen dat het wel een "inside job" is.
En dat baseer je op mijn vraag om met feiten uit te leggen hoe die 'criminele elementen' in de overheid van de VS deze aanslagen hebben uitgevoerd?? Maar ter info ik ben al sinds het franse boek over de no plane hit the pentagon theorie in 2002 geintresseerd in de 911 conspirancies. Was gewoon geintresseerd in hoe je tot die conclusie was gekomen, waarom dan gelijk zo aanvallend reageren? Maar okee het ging om de feiten, ik ben benieuwd (je bent namelijk niet de eerste met zo'n claim waarna blijkt dat deze claim niet door feiten wordt gesteund)quote:Op maandag 12 februari 2007 21:02 schreef Nufon het volgende:
[..]
Ik vind dat je je meer moet verdiepen in deze nogal complexe materie.
Dat is absoluut waar, het is alleen bewijs dat sommige complot theorieen niet kloppen. Zoals ik al zei ik wil gewoon weten hoe je tot de theorie bent gekomen en wat dan je theorie is. Je zegt dat criminele elementen het hebben gedaan ik wil dan weten hoe ze dat hebben gedaan. Dus je zegt dat de torens niet met explosieven zijn neergehaald?quote:Dat "geen enkele CD expert zegt dat de WTC torens met explosieven zijn neergehaald", wat jij beweert, zie ik absoluut NIET als bewijs dat de complot-versie niet klopt.
Je hoeft mij niet te vertellen wat WTC7 was, ik heb afgelopen jaar nog voor het nieuwe WTC7 gestaan. Een compleet ander gebouw want manier waarop het originele WTC7 gebouw was gebouwd wordt niet meer toegepast. Dat bleek een te zwakke constructie te zijn na onderzoek door echte experts.quote:En dan heb ik het nog niet eens gehad over WTC-7: dat gebouw, dat is opgebouwd uit een staalconstructie en 47 verdiepingen hoog is, stortte op die bewuste dag als een kaartenhuis in elkaar.
Als je welke beelden ziet? de 7 seconden die de conspirancy sites laten zien of de 15 seconden film waarop de volledige collapse te zien is? Ja die duurde namelijk 15 seconden van begin tot eind. Er is een CD expert (jowenko) die zegt dat het een CD was, deze expert baseerde zich op het 7 seconde filmpje van Loose Change, had geen enkele studie gedaan naar de schade aan het gebouw, was verbaasd dat het filmpje van 11/9 was hij dacht namelijk van enkele weken laten (CD van WTC6 welke gepulled is), kon niet verklaren hoe het mogelijk was WTC7 te riggen voor CD terwijl het zo'n 6 uur lang in de fik stond. Oftewel hij basseerde zich puur visueel op een incompleet filmpje zonder enige kennis naar de omstandigheden. Ik weet niet wie jij liever vertrouwt, iemand die z'n mening baseert op een incompleet filmpje en geen achtergrond informatie of mensen die een gedegen onderzoek hebben gedaan (en wat zelfs nog bezig is FEMA komt binnenkort met het eindrapport). Fyi Jowenko gelooft ook dat er criminele elementen uit de vs regering achter de aanslagen zit.quote:Als je die beelden ziet doet dat meteen denken aan een controled demolition, wat ook door CD experts wordt bevestigd!
Dat is geen feit maar een mening, de collapse van WTC7 is honderden keren op tv geweest maar visueel is de collapse van de 2 WTC torens natuurlijk veel ingrijpender omdat iedereen die torens kende. Ik kan je zeggen op ground zero staan en de beelden voor je halen van het instorten van de torens doet veel meer dan bijv. langs het pentagon rijden en slechts een licht kleurverschil in de muur zien als 'aandenken' aan 9/11. Uit een onderzoek bleek dat 50% van de Amerikanen niet wist dat 9/11 in 2001 plaatsvond, is dat ook bewijs voor een complot? Omdat een deel van de mensen de collapse niet WTC7 niet meer kunnen herinneren is dat gelijk reden voor een complot? Komt wel erg kortzichtig over hoor.quote:Is het niet vreemd dat deze beelden niet of nauwelijks op de buis werden en worden vertoond sinds 9/11? Iedereen kan de twee instortende torens zich gemakkelijk voor de geest halen, maar vraag je naar het instorten van WTC-7 dan halen de meeste hun schouders op.
Veel vragen waar bijv. erg veel civil engineers erg geintreseerd in zijn hoe kan een stalen gebouw instorten.. (Het stalen frame van de Windsor torens in Madrid storte trouwens ook in na een kortere brand dan in WTC7..) Dat de beelden 'bewust' zo min mogelijk in de media werden vertoond is geen feit dat is slechts een mening die je niet kan onderbouwen. Ik hoop dat je snapt dat het instorten van WTC7 nogal overschaduwd is door de collapse van WTC1 en 2 maar er is wel veel onderzoek naar gedaan en van het grootste onderzoek worden de bevindingen binnenkort bekend gemaakt. Je komt hier weer niet met feiten, jammer.quote:Die beelden van WTC-7 roept zóveel vragen op, dat die beelden waarschijnlijk 'bewust' zo min mogelijk in de media werden en worden getoond.
Nee het was gewoon geen onderdeel van hun onderzoek, ze deden geen onderzoek naar de 'waarheid' rond 9/11 maar naar de waarheid van enkele van de conspirancy theorieen rond 9/11. Maar er komt binnenkort een rapport uit naar aanleiding van een jarenlang onderzoek naar de collapse van WTC7, iets beter dan een 2 weken durend onderzoekje van TU studenten toch?quote:Onbegrijpelijk dat die studenten in hun onderzoekje naar de 'waarheid' rond 9/11 dit punt niet in hun onderzoek hebben meegenomen! Een blamage in het!
En welke sporen bedoel je, die foto met een schuin afgezaagde stalen balk met wat residu wat na het iets verder verdiepen in de materie gewoon veroorzaakt blijkt door mensen die in de maanden na 9/11 de stalen balken aan het doorzagen waren zodat deze afgevoerd konden worden.quote:Overigens wil ik er ook nog even bij vermelden dat er op Ground Zero sporen van Thermite zijn gevonden. Wat doet Thermite op Ground Zero? Het is bekend dat Thermite óók in controled demolition kan worden toegepast.
Wat is het officiele verhaal, het 9/11 commission report? Wat de regering van de VS zegt, wat de mainstream media zegt? Allemaal maken ze fouten in hun versie (zelfs Zembla in hun 9/11 uitzending) van het verhaal dat is niets nieuws. Waarom wordt er door conspirancy aanhangers altijd verwezen naar het 'officiele' verhaal, als iemand me een link kan geven waar dat verhaal staat dan graag!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:15 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Ik ga er niet eens meer aan beginnen. Iedereen die het officiele verhaal van 9/11 gelooft is gek. Als je ontkent dat ervoor, tijdens en na de aanslagen geen hele rare zaken en opvallende circumstantial events zijn geweest ben je echt niet goed wijs. En schreeuwen om 'hard bewijs' heeft niet zoveel zin aangezien toegang tot bewijsmateriaal (van de locatie zelf dus) onmogelijk is en het meeste allang vernietigd.
ik snap mensen zoals jou echt niet weet je. je doet net alsof je een psychologisch expert ben en mij helemaal doorhebt ofzo. noch ik, noch wie dan ook binnen mijn vriendenkring leeft in een staat van angst door de media. ik lees en kijk het nieuws dagelijks, maar echt schrikwekkend vind ik het niet ofzo, alleen interessant om te zien wat er allemaal gebeurt in de wereld, en interviews bekijken.quote:Op maandag 12 februari 2007 19:24 schreef Nufon het volgende:
Persoonlijk ben ik er van overtuigd dat de aanslagen van 11 september 2001 volledig in scène zijn gezet door 'criminele elementen' binnen de Amerikaanse overheid. Deze 'criminele elementen' behoren tot een elite, bestaande uit invloedrijke families en geheime genootschappen, die door de hele geschiedenis heen, toevalligerwijs, familiare -en zakelijke banden schijnen te hebben. Zo is George W Bush niet alleen familie van John F Kerry, Al Gore en Nixon, maar is hij ook verwant aan het Engelse koningshuis. Toevallig zijn vele personen - die een hoge positie bekleden in o.a. de wereldpolitiek (zoals presidenten), hoofd van geheime diensten (CIA, DIA, AIVD, MI5,...enz), grote Amerikaanse en Europese bedrijven, bankiers en mediamagnaten - vrijwel allemaal lid van een één of andere geheimzinnige organisatie. Organisaties als, CFR, Trilaterale Commissie, Bilderberg groep, Skull & Bones, Bohemian Grove,... enz.
Ik begrijp heel goed dat veel mensen, die nog onwetend zijn over dit onderwerp, het zich maar moeilijk kunnen voorstellen. De meeste mensen kunnen zich nauwelijks voorstellen dat de gevestigde media een krachtig middel is voor 'mind control'. Dagelijks worden we bestookt met desinformatie om ons in een voortdurende staat van angst te houden. Maar als je weet van welke organisaties deze grote mediabazen lid zijn, dan besef je pas goed dat er niet zoiets bestaat als 'media-vrijheid'.
- zwarte dozen van alle vliegtuigen zijn foetsiequote:Op woensdag 14 februari 2007 02:38 schreef Orwell het volgende:
de meeste mensen zijn kudde-dieren en blaten elkaar na...
dat geld voor idols-kijkers, journalisten, wetenschappers en studenten
angst om uit de toon te vallen speelt hierbij een rote rol
dit mechanisme houdt de ultra-fantastische officiele 911-lezing in stand als zijnde plausibel...
think out of the box
begin de patronen te zien..(rijksdagbrand,operation Northwoods, terrordrills during 911 en 7/7)
-1 duidelijke video van de pentagon-crash zou een hoop onduidelijkheden wegnemen...
gekgenoeg wordt zo'n video niet gereleased...(???)
-WTC7
-PNAC-document
-tijdens 911 verdwijnen complete airliners, in gebouw(pentagon) en in de aarde( pensilvania)
-na totale verassing voor US intelligence-aparaat, komt men binnen 48 uur met volledige lijst kapers (knap)
-niemand rept nog over bin laden (de "dader")
-het is leugen op leugen op leugen
ontwaakt!
Je bron? Rumsfeld zeker.quote:Op woensdag 14 februari 2007 09:41 schreef ThaMadEd het volgende:
Het is onzin dat vliegtuigen langer dan een uur rondvliegen zonder ingrijpen, want die in Penssylvania werd neergehaald.
Jij bent grappigquote:Op woensdag 14 februari 2007 10:20 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Je bron? Rumsfeld zeker.![]()
Het is de vraag of het vliegtuig is neergehaald. Zelfs daar is onduidelijkheid over.
En dan nog beweren dat non-believers elkaar napratenquote:Op woensdag 14 februari 2007 10:44 schreef CoolGuy het volgende:
En daar gaan we weer. Weer een helder licht die denkt met iets nieuws te komen. Gebruik godverdomme de zoekfunctie eens een keer TS. Je bent niet de eerste die met deze bullshit op de proppen komt, er zijn al ongeveer 40 topics over geweest.![]()
Waarom zijn samenzweringsontmaskeraars altijd te herkennen aan hun Matrixverwijzingen en hun onvermogen om media als meervoud van medium te gebruiken?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:03 schreef Nufon het volgende:
Jullie kiezen dus voor de blauwe pil en ik voor de rode... dat mag duidelijk zijn...
En nu in je eigen woorden.quote:En @One_of_a_few: misschien is dit iets voor je http://www.youtube.com/watch?v=Vd1-Dp_-7WI&mode=related&search
Gewoon even kijken, want misschien is deze kennis en informatie je wel ontgaan.
Nee, Oversightachtige, nee. Dat is niet waar.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:39 schreef jogy het volgende:
[..]
Helaas is er geen hard bewijs voor welke theorie dan ook. Aangezien de hele zooi binnen no-time opgehaald en vernietigd werd.
Wat jij wil.quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:21 schreef Apropos het volgende:
[..]
Nee, Oversightachtige, nee. Dat is niet waar.
Racist.quote:Op woensdag 14 februari 2007 06:20 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Iedereen die gelooft dat een stelletje arabieren dit heeft gedaan is gewoon ontzettend naief.
Wederom een verdieping van je oeuvre. Leg eens uit wat er met het bewijsmateriaal gebeurd is en wat jij er graag mee gedaan zou hebben?quote:
Dat is de aloude 'bewijs door het ontbreken van bewijs' cirkelredenering.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:39 schreef jogy het volgende:
[..]
Helaas is er geen hard bewijs voor welke theorie dan ook. Aangezien de hele zooi binnen no-time opgehaald en vernietigd werd. Pretty bizar eigenlijk. Ah well. Ik ga even wat anders doen.
?quote:alle ooggetuigenverklaringen
In-flight telefoonsquote:Op woensdag 14 februari 2007 06:20 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
- 'bewijs' dmv mobiele telefoongesprekken terwijl dat helemaal niet kan op die hoogte
Wat is daarmee dan? Circa 99% van de ooggetuigenverklaringen ondersteunt het officiële verhaal.quote:- alle ooggetuigenverklaringen
Wat gebeurt er normaal wanneer er een misdrijf is gepleegd? Juistem, onderzoek. Nu had iedereen alles al helemaal onderzocht en klaar voor de laatste resten neer waren neergedaald. Op zijn minst twijfelachtig te noemen. Verder is deze discussie hetzelfde als 'god bestaat wel/niet' dus laat ik het voor wat het is.quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:28 schreef Apropos het volgende:
[..]
Wederom een verdieping van je oeuvre. Leg eens uit wat er met het bewijsmateriaal gebeurd is en wat jij er graag mee gedaan zou hebben?
In het kort mijn mening.quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:26 schreef Orwell het volgende:
"Let it happen" of "made it happen"
even ziek...
Jij wou beweren dat er geen onderzoek is gepleegd? Er zijn geen rapporten naar buiten gebracht? En nogmaals de vraag: was de bomaanslag op het WTC in '93 ook door de regering / NWO gepleegd?quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:44 schreef jogy het volgende:
[..]
Wat gebeurt er normaal wanneer er een misdrijf is gepleegd? Juistem, onderzoek. Nu had iedereen alles al helemaal onderzocht en klaar voor de laatste resten neer waren neergedaald. Op zijn minst twijfelachtig te noemen. Verder is deze discussie hetzelfde als 'god bestaat wel/niet' dus laat ik het voor wat het is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |